AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ZoutZak zei:
owja, eigenlijk niet noemenswaardig maar gister 'legally blonde' gekeken met mn zussie... een 4/10

Bro, ik weet dat je een filmliefhebber bent. Maar om nou naar films als Legally Blonde te gaan kijken, nee dat gaat me echt wat te ver!

Je kan altijd nog alleen naar Reese Witherspoon kijken. Dat is toch geen straf?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gister naar Manderlay geweest, wat een schijtfilm zeg :D
halverwege heb ik de benen genomen en ben een lekker broodje turks gaan eten. smikkel smikkel sabbel aan mn snikkel.
vanavond ga ik naar een Chinese animatiefilm, geen id wat het zal zijn maar ik laat me graag verrassen :)

Gister naar Skeleton key geweest. Beetje 13 in een dozijn verhaal.
Einde was dan wel weer grappig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
lang leve de Kurosawa box :D

Ik wil deze week ook nog ff naar Land Of The Dead, lijkt me toffe film, iemand al gezien?

Tis toch de nieuwe Romero he, dat moet wel kwaliteit zijn!

Is dat het vervolg op Dawn of the dead? effe checken dan :D

Land of the death moet ik ook zeker zien! Ga er volgende week heen

trug van Howl's Moving Castle.
Chinese animatiefilm, weiig oeiend verhaal, doch fantasierijk, humor en werkelijk PRACHTIGE geänimeerde landschappen en SCHITTEREnDE muziek.

een 8-

• #1.093
2001: A Space Odyssey was werkelijk een van de mooiste en verbluffendste films die ik ooit heb gezien. Wel na afloop nog even wat over moeten lezen, maar het heeft een enorme indruk achter gelaten.

9/10

Paris, Texas bij Film by the Sea in de bios kunnen zien, en dit was ook heel erg mooi, maar dan eerder ontroerend. Geweldige muziek van Ry Cooder!

8/10

Hotel Rwanda was dan weer zwak, het blijft natuurlijk lastig zo'n onderwerp te verfilmen. Maar dit bevestigd eenstemeer dat hollywood hier toch beter af kan blijven.

6je

Juist ja, het film topic.

Dit weekend toch weer enkele filmpjes gezien op TV.

Minority Report. Had ik reeds gezien in de cinema maar blijft echt wel een absolute topfilm met Cruise in een geniale glansrol.

9/10

Dan Enemy of the State. Had ik reeds enkele keren gezien maar blijft spannend. Ik hou van dergelijke suspensfilms met achtervolgingen en paranoia.

8/10

Deze week The Motercycle Diaries gekeken. Goede film maar had er meer van verwacht. Een 7+.

Verder nog Happiness gezien. Sow, wat een film. Het was een drama/comedy waar de ironie vanaf droop. Moet ik daar nou om lachen? MAG ik daar eigenlijk wel om lachen?? Ik heb een aantal keren harduit moeten lachen, en enkele malen met een ongelovige blik zitten kijken. Jah een hele apparte film die zeer zeker de moeite waard is, een dikke 8,5!

Net Crash gekeken. Indrukwekkende film met een naadloos daarop aansluitende soundtrack. Een van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien. Krijgt van mij een 9.

• #1.097
Jacob's ladder eindelijk gezien, en moet zeggen een erg indrukwekkende film! angsaanjagend bij vlagen, met een mooi plot dat blijft verrassen! zeer sterke rol van Tim Robbins

8/10

Rob G zei:
Tis toch de nieuwe Romero he, dat moet wel kwaliteit zijn!

Als ik mij niet vergis speelt asia argento ook mee in de film, de dochter van die andere geniale, italiaanse horrorreggiseur. :meal:, speelt ook mee in XXX naast vin Diesel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net Jacob's Ladder binnen! :)

Duurde in totaal niet lang per Torrent, en de ondertiteling staat op nlondertitles.com
Niet gek voor een film van 15 jaar oud...

Terug
Naar boven