AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
DBC01 zei:
@Klempic, doe es wat aardiger tegen Zoutzak, 'wannabe' is ie niet en niemand wil vergeleken worden met lik-smiley Mioch! :mad:
lol.

ik heb onlangs meegedaan aan een filmquiz, gepresenteerd door Rene Mioch, en idd wat is die kerel irritant!!

DBC01 zei:
Darwin's nightmare, draait die in het filmhuis?

@Klempic, doe es wat aardiger tegen Zoutzak, 'wannabe' is ie niet en niemand wil vergeleken worden met lik-smiley Mioch! :mad:

jullie zouden beter moeten weten, jullie weten dat ik lief ben
alleen ik wou geen smilie gebruiken dat ontkracht de daadkracht van zon confronterende zin ;)

boogie zei:
hallo klempic kwaaie yugo.
hoe is het er mee?

ik ga een dezer dagen naar Darwin's nightmare. ik zal jullie wel even vertellen of het wat was.

ja stabiel net zoals het weer, en met jou tepel?

Final Destination 2 gisteravond gezien (In mijn nieuwe Home cinema kamer :D muhaha)

Zeer brute film!

Gisteren Spirited Away gezien. Film kreeg lovende recensies op imdb. Toen ik hem in mijn DVD speler had gestopt had ik echter de keuze om hem te kijken als chinees gesproken of Nederlands. Mja allebei dus redelijk muf, ik had gehoopt op engels. Naja uiteindelijk in NL gekeken. Wel een mooie film, maar hij was toch voor een jongere doelgroep dan ik had gehoopt. Een leuke en bijzondere tekenfilm maar had er meer van verwacht. Een 7,5.

Daarna op TV Sleepy Hollow gekeken. Wel een leuke film, een 7.

Daarna nog Dead Mans Curve gekeken, redelijk filmpje, een 6+.

Vandaag nog The Life Aquatic gekeken. Wel een leuke film moet ik zeggen, appart maar zeker de moeite waard. Een dikke 7,5.

Spirited Away hoor je gewoon in het chinees te kijken :) Had ik ook gedaan. Echt een relaxed wazige film :) Ik vond em super.

benchMarc zei:
Spirited Away hoor je gewoon in het chinees te kijken :) Had ik ook gedaan. Echt een relaxed wazige film :) Ik vond em super.

Jah ik weet het. Ik zat ook nog te twijfelen, paar keer tijdens de film omgezet, uiteindelijk toch maar overgrootte gedeelte in NL gekeken. Vond de film wel wazig enzo, overtuigende wereld enzo, maar uiteindelijk had ik wel het idee dat het eigenlijk helemaal nergens over ging.

• #1.130
haha ik vond het ook niet veel, overigens kijk ik films altijd in de originele taal, gewoon zoals de maker het bedoeld heeft.

Gistere Seven gezien. Topfilm! Echt een aanradertje

Gisteravond Batman Begins gezien. Ik houd normaal nooit van dit genre, maar ik vond deze toch wel buitengewoon vetjes! :)

DBC01 zei:

kunnen je me uitleggen waarom je m zo goed vindt? ik vind het echt een zwaar overschatte film. alleen laatste stukje is van zwaar kaliber maar verder is het niet bijzonder. vind bijvoorbeeld bone collector toch beter
bovendien is de rol van spacey gewoon gejat van silence of the lambs, een intellectuele die gestoord is, zo van:' hoe groter de geest, hoe groter het beest'.
pitt acteert helemaal niet bijzonder, freeman is stabiel

• #1.136
nee daar ben ik het absoluut niet mee eens, Bone Collector mag imo niet eens in de schaduw staan van Seven.

en dat elk 'intellectuele gestoorde' personage gejat zou zijn van Silence of the Lambs is toch wel heel erg kort door de bocht. Seven was origineel, huiveringwekkend, goede regie en misschien nog wel beter acteerwerk

• #1.137
overigens Crash herkeken, en houd em op een 7 staan. Goede film, maar net te geforceerd als je het mij vraagt.

De Kus gezien, Vlaamse film over een meisje dat valt voor een Nederlandse pimp die haar volledig inpalmt. Verhaal is hier en daar wat warrig, maar verder wel een film die je geboeid houd. 7,5/10. Kenmerkend is dat de Nederlandse inbreng van Fedja van Huet eigenlijk de minste performance is.

Transporter 2 een 3

Hooligans een 4tje

Gisteren Star Wars ep III gezien. Ik kan er kort over zijn:
Aardige actie
Slecht script
Nog slechter acteerwerk.

En de hele film had een overduidelijk computer geanimeerde look.

Een 6.

Terug
Naar boven