Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Zondag Aussie Park Boys gezien. k*tFILM een 2
heb misschien 10 min. gekeken toen van Wilder maar gezien

Gisteren 24 hour party people gekeken. Wel een leuke film moet ik zeggen, zeker als je beetje van de muziek houdt (coïtus pistols e.d.). Een dikke 7.

Gisteren Batman begins gezien. Had er eigenlijk wat meer van verwacht. Zeker wel een goede film maar ik vond hem toch niet zo goed als vele beweerde. Een 7,5.

straks even Ju-On Grudge 2 kijken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
The Beach gister gekeken, wat een brakke film zeg.

Werd velen malen verwezen naar Apocalypse Now, maar ik heb niet het idee dat Coppola daar zo blij mee moet zijn.

4/10

Red Eye: Eerste uur is te doen daarna loopt de film leeg als een balonnetje. 6.5/10
Open Water (uit 2004 alweer): Redelijk. Het verhaal loopt, in tegenstelling tot wat je verwacht, nu eens niet goed af. Ook wel eens leuk. Knap vind ik dat het concept van twee dobberende mensen op open zee toch 1.5 uur redelijk weet te boeien. 7/10

Owja, gisteren ff Princess Diaries meegekeken met mijn dochter. Flinterdun en erg voorspelbaar verhaaltje maar was toch leuk. 6.5/10 (Julie Andrews als koningin was even wennen. Verwachtte dat ze ieder moment Do-Re-Mi kon gaan zingen hehehe)

Dani zei:
Owja, gisteren ff Princess Diaries meegekeken met mijn dochter. Flinterdun en erg voorspelbaar verhaaltje maar was toch leuk. 6.5/10 (Julie Andrews als koningin was even wennen. Verwachtte dat ze ieder moment Do-Re-Mi kon gaan zingen hehehe)

Jah ik zag die trailer van deel 2 in de bios. Mijn tenen trokken toen al krom, die film is niet voor mij bestemt denk ik :)

Flight plan met Jodie Foster is wel ok, draait nu in de VS, de film kon toch wel een klein uurtje boeien (6.5/10)

• #1.151
over 10 minuten Masked and Anonymous kijken.

Ik dacht na 'No Direction Home' kan er nog wel een portie Dylan achteraan :D

ben benieuwd.

• #1.152
voor mij zeker een geslaagde film!
waslijst met bekende acteurs in deze erg grappige satire.

En Dylan viel alleszins mee, prima rol!

7/10

Wedding Crashers gezien, in de bioscoop. Vermakelijk film, verhaaltje zelf is natuurlijk flinterdun. 7,5/10

Weet ook weer waarom ik amper naar de bios ga, had een klein k*tventje voor me zitten die iedere minuut ging verzitten. Springveer.

hmm, ik heb die film al een tijdje liggen hier, maar nog steeds niet gekeken omdat hij me juist weinig aan leek.

Eigenlijk is vooral het crashgedeelte van de film amusant. Dat ze zich volledig uitleven op bruiloften van mensen die ze totaal niet kennen. Kan me er wel in vinden, zou het zelf geweest kunnen zijn.

• #1.156
Vannacht naar Land Of The Dead geweest. Zoals ik had verwacht was het een erg vermakelijke zombiefilm. Ik hou wel van dat soort films. Een dikke 7,5

Vandaag zoals gebruikelijk heel de dag op de bank film gekeken

Land of the dead
Redelijk vermakelijke zombie film. Niet echt mijn genre maar toch uitgekeken krijt van mij een 6,5

Four brothers
Lekkere makkelijk actiefilmpje. Toch wel vermakelijk. Geef hem een 7

Brothers grimm
Originele fantasy film, beetje sprookjesachtig met af en toe wat leuke grappen
Geef hem een ook 7

Wohooo ik heb Land of the Dead, The Fallen Ones en Amityville Horror binnen.
Dat wordt volgende week wat filmpjes kijken...als ik het nioet te druk ga krijgen met verhuis-voorbereidingen! :D

• #1.160
heb ik er nog eentje voor je DeeBeej;
Amores Perros debuutfilm van Iñárritu. (die ken je van 21 grams)

indrukwekkende film, waarvan de style grotendeels overeenkomstig is met 21 grams. de titel betekend zoveel als honden liefde of liefde is hond (engels: love's a b*ch) en dit komt terug in de 3 verhaallijnen. damn nog nooit zoveel (dode) honden gezien in een film! (Engelse dierenbescherming heeft hierover officieel een klacht ingedient :D )

Nogmaals, heel sterke film, volledig spaanstalig en spaanse setting. 8/10

Terug
Naar boven