MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig:
volledig spaanstalig en spaanse setting.

Kan niet beter. Mijn hart slaat over bij Spaanstalige films want mijn tweede thuis lokt zodra ik de taal hoor. Hier kan ik dan nog dágen van nagenieten.
Ik heb hem inmiddels in de Torrent staan; weinig seeders maar wie weet lukt het! Dankjewel! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
hopelijk geen spoiler, maar de film is opgenomen in Mexico geloof ik. (smerigheid all over :D)

Ik zag de Torrent, en hoorde duidelijk een Mexicaans/zuid-Amerikaans karakter, de film zelf is verdoet dus haal ik hem op DVD bij Videoland.

DBC01 zei:
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig:

Kan niet beter. Mijn hart slaat over bij Spaanstalige films want mijn tweede thuis lokt zodra ik de taal hoor. Hier kan ik dan nog dágen van nagenieten.

Keer Salo kijken dan bro!

Gister "House of 1000 corpses" gezien. Lekkere zieke film weer.

http://www.imdb.com/title/tt0251736/

wel een lage rating, maar ik vond em wel ok. Een 6. De opvolger vond ik beter (devil's rejected). Stom dat ik die als eerste gekeken had, maar ik kwam er gister pas achter :D Die Sheri Moon is wel paalbaar trouwens :lick:

en "Saints and Soldiers"

http://www.imdb.com/title/tt0373283/

krijgt van mij een 7

En "Commando" :roflol:

Jeugdsentiment, maar wat verschrikkelijk slecht zeg :D

Een 3,5!

• #1.166
KaLe zei:
En "Commando" :roflol:

Jeugdsentiment, maar wat verschrikkelijk slecht zeg :D

Een 3,5!

ik ben gevoelloos geworden voor alle kritiek op deze film, hij is gewoon geweldig! en staat dan ook terecht bij een beperkt gezelschap van een 8 of hoger.

check out [Link niet meer beschikbaar] :D

Matrix : Remember, Sully, when I promised to kill you last?
Sully : That's right, Matrix. You did.

whahaha :D geweldig

maar wat absoluut niet mag ontbreken hier, is wellicht het grappigste op de hele IMDB site. dit topic hilarisch :roflol:

hehe, vroeger vond ik em geweldig. Maar jezus typische jaren 80 B-film :D

vooral het begin. Dikke spierballen in beeld. Een omgezaagde boom op z'n schouder lopend naar zijn prachtige huis. Blijft hij op een gegeven moment een half uur stil staan, genietend naar zijn huis kijkend. Dikke pret met dochterlief. Vervolgens een helicopter met soldaten erin. Die 2 soldaten moeten Arnie beschermen. De soldaten hebben helemaal niets bij zich (geen schone kleding of slaapzakken), maar dat is niet nodig, want 5 minuten later worden ze doodgeschoten en is het dochtertje ontvoert. Haha, wat prachtig!

• #1.168
Ghehe true,

Ook ik heb de film onlangs herkeken, en ik vond het oprecht fantastisch.

Het is gewoon een heerlijke droge actiefilm met een enorme vaart erin, gekenmerkt door het muziekje. En natuurlijk Schwarzenegger maken dit tot een bijna uniek en klassiek stukje film!

ondanks alle gebreken, nogmaals, eigenlijk verdient dit topic op IMDB hier een ook een eigen onderwerp , is en blijft dit voor mij een stukje sentiment alswel een heuse filmklassieker.

• #1.169
marjon zei:
Ik heb gister Blue Velvet en Mullholland drive gezien. Mullholland drive wat een goeie film zeg. Blue velvet was ook leuk. Weet iemand een goede site waar ik meer uitleg kan vinden over films. Bijvoorbeeld uitleg over Mullholland drive. Ik heb wel die tien regels maar dan nog is het een raadsel allemaal.
Heb gister ook weer verwonderd (laatste half uur gaat Lynch uit zn bol :D ) naar mulholland dr gekeken...

toch wel een 8 waard (stond op 7)

Ik ben nu al drie dagen bezig met Gangs of New York, maar ik val steeds in slaap. Vanavond probeer ik em af te kijken :D

• #1.171
haha, zegt genoeg?

Gisteren naar de première van "Four Brothers" geweest.
Vond het een leuke film, alleen had ik er nóg meer van verwacht dus wat dat betreft bleef ik wat verweesd achter.
Nog teveel gebaseerd op de cliché gangstas-in-the-streets-films. Misschien raar uitgedrukt maar ik denk wel dat de meesten begrijpen wat ik bedoel.

• #1.174
Gisteren dan eindelijk Psycho van Hitchcock gezien.

En was uiteraard genieten, al vond ik het niet zo geweldig als andere werken die ik heb gezien (Rear Window, Vertigo, North by Northwest)

dikke 7

crash gezien net. Idd een toppertje. 8,5

heb Donnie Brasco gezien samen met een maat.
vond het erg vet, alleen het einde k*t.

een 8.

Troy gekeken, mooi verfilmd stukje mythologie :) 8/10
Nog bezig met Alexander, nu een half uur onderweg. Weet niet of het nog wat gaat worden vind hem nu al lang duren en ik moet nog twee uur.

Gisteravond nog maar een keer 'The perfect storm' gekeken. Blijft een mooie film 8/10

land of the dead gisteravond. Matig! 5,5

• #1.180
Basic gisteren gezien, en het geheel was vrij matig. Goede cast, en die wisten regelmatig nog voor wat aardige scenes te zorgen. maar de vele plotwendingen (de een beter als de ander) konden niet echt overtuigen.

6je

vanavond Clockwork Orange van Kubrick :)

Terug
Naar boven