AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Redemption met Jason Statham. Was verdomme een goede film, stel je voor!!

Neen. Het was natuurlijk geen Dances with Wolves Oscar materiaal maar voor Jason was het echt een redelijk deftige film.

Iemand The Fast and the Furious 6 gezien? Goed of niet? Ik zou hem anders nu bekijken.

Gezien, echt gewoon neppe actie, maar als je dat toch wel kan waarderen zou ik hem kijken. Vond um wel vet 7.5/10

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 22:59 ----------

Zelf fast 5 niet gezien, alle andere wel. Kon 6 wel volgen zonder

Wat is spring breakers een slechte film zeg.. niet normaal.

This is the end, iemand al gezien?

FF6 kan niet echt mijn aandacht trekken. Beetje kinderachtige actie.

Wat is spring breakers een slechte film zeg.. niet normaal.

Ik heb hem net uit. Ik vond hem wel aardig. Het feit dat die vier chicks 1,5 uur lang in bikini lopen is ook niet vervelend. Ze zien er prima uit. James Franco is wel geniaal als wigger trouwens. :roflol:
Een verhaallijn is trouwens niet echt te ontdekken, maar daar stoorde ik mij niet echt aan.

7/10

FF6 is toch wel redelijk grappig. De film valt al bij al goed mee.

Update: Niet slecht; Natuurlijk heb je hier nood aan een extreem suspension of disbelief.
****, dat einde???? WTF?????!!!!!

Laatst bewerkt:
Ik heb hem net uit. Ik vond hem wel aardig. Het feit dat die vier chicks 1,5 uur lang in bikini lopen is ook niet vervelend. Ze zien er prima uit. James Franco is wel geniaal als wigger trouwens. :roflol:
Een verhaallijn is trouwens niet echt te ontdekken, maar daar stoorde ik mij niet echt aan.

7/10

Haha ja dat verhaal idd. Ook dat typische Amerikaanse overdreven gedoe..

ben nu Olympus has fallen aan t kijken.. t is dat er bekende acteurs in zitten anders zou ik echt denken dat t zwaar low budget is.

edit: nou nou.. wat een cliché weer. :roflol:

Laatst bewerkt:
Gisteren Furious 6 gekeken, goede actiefilm! Lekkere chicks, brute auto's, veel actie, wat wil je nog meer! Het verhaal was wellicht niet het sterkste punt van de film, maar dat mocht de pret niet drukken. En shiiit, dat einde! :)

Een welverdiende 7.5!

Gisteren Furious 6 gekeken, goede actiefilm! Lekkere chicks, brute auto's, veel actie, wat wil je nog meer! Het verhaal was wellicht niet het sterkste punt van de film, maar dat mocht de pret niet drukken. En shiiit, dat einde! :)

Een welverdiende 7.5!

Waarom kijk jij dezelfde films als mij joh :') hahah
Net ook gekeken, vette film, alleen beetje vaag verhaal maar wel mooie effecten en muziek ed.
Traantje gelaten zelfs (jaja jankbal).
Ik geef deze een 6,5. Is toch echt een bioscoop film toch.

net ook fast 6 gekeken, die deense bodybuilder (teddybeer) zag er wel huge uit in dat gevecht met dwayne

net ook fast 6 gekeken, die deense bodybuilder (teddybeer) zag er wel huge uit in dat gevecht met dwayne

Is waar maar als ik moest kiezen met wie ik tot de dood moet vechten, dan zou k niet voor Dwayne kiezen.

Is het trouwens niemand opgevallen dat men Vin Diesel bijna nooit meer in zijn volledig boot bovenlijf filmt. In zijn t-shirt lijkt het trouwens wel alsof hij bijna geen borstspieren meer heeft en een zeer brede taille.

Terug
Naar boven