- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Redemption met Jason Statham. Was verdomme een goede film, stel je voor!!

Neen. Het was natuurlijk geen Dances with Wolves Oscar materiaal maar voor Jason was het echt een redelijk deftige film.
Iemand The Fast and the Furious 6 gezien? Goed of niet? Ik zou hem anders nu bekijken.
Neen. Het was natuurlijk geen Dances with Wolves Oscar materiaal maar voor Jason was het echt een redelijk deftige film.
Iemand The Fast and the Furious 6 gezien? Goed of niet? Ik zou hem anders nu bekijken.
Wat is spring breakers een slechte film zeg.. niet normaal.

Ik heb hem net uit. Ik vond hem wel aardig. Het feit dat die vier chicks 1,5 uur lang in bikini lopen is ook niet vervelend. Ze zien er prima uit. James Franco is wel geniaal als wigger trouwens.
Een verhaallijn is trouwens niet echt te ontdekken, maar daar stoorde ik mij niet echt aan.
7/10

Gisteren Furious 6 gekeken, goede actiefilm! Lekkere chicks, brute auto's, veel actie, wat wil je nog meer! Het verhaal was wellicht niet het sterkste punt van de film, maar dat mocht de pret niet drukken. En shiiit, dat einde!
Een welverdiende 7.5!
net ook fast 6 gekeken, die deense bodybuilder (teddybeer) zag er wel huge uit in dat gevecht met dwayne