Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

tumblr_m4xne1e3jc1qj3ir1.gif

MV5BMTY4OTIwODg4Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNjg0MDY1OA@@._V1_SX214_.jpg

Best een aardige thriller, beetje voorspelbaar helaas. 6.5/10

Fast & Furious 6: ik vond hem erg matig. Het is ook niet echt mijn genre film maar toch kan ik wat brute actie en dikke auto's wel waarderen maar het verhaal was zoooo slap.

5/10

ps; The Rock is wel een baas :D

Broken City

In a city rife with injustice, ex-cop Billy Taggart seeks redemption and revenge after being double-crossed and then
framed by its most powerful figure: Mayor Nicholas Hostetler.

Director:Allen Hughes
Writer:Brian Tucker
Stars:Mark Wahlberg, Russell Crowe, Catherine Zeta-Jones

-------------------------------------

Zeker geen slechte film. Intressant plot en best wel spannend ook.

GI joe 2

Vond er helemaal niets aan jammer genoeg, had nochtans grote verwachtingen voor deze film.
Verhaal is flinterdun en gericht naar een puber publiek. Ook de actie is kinderachtig (moest cst denken aan de powerrangers). Als the rock niet meedeed in deze film ging ie hoofdwrs al af binnen 20minuten.

De vechtscene met de rock vond ik dan de climax van de film.

5/10 (3punten voor de rock btw)

Morgen naar World War Z 3D , ben benieuwd. Veel goeds over gehoord.

The Purge.

- De VS heeft in de toekomst 1 nacht waarin geen misdaden bestraft worden. De helft sluit zich op in huis en de andere helft slaat aan het moorden. Beveiligingsysteem-verkoper Ethan Hawke heeft zich veilig ingesloten met zijn gezin totdat het - natuurlijk - fout gaat. Nu wordt wordt het gezin constant gedwongen beslissingen te nemen.

De hele film speelt zich af in huis en voelt redelijk bekend aan, beetje zoals Panic Room en soortgelijke films.

Niks bijzonders maar ook geen slecht filmpje. Ook geen lange speelduur, wat ook wel eens fijn is.
6/10

http://www.youtube.com/watch?v=K0LLaybEuzA

World War Z echt een vette film! Jammer van het slappe einde. Maar dit verwijst natuurlijk naar een deel 2...

Denk niet dat sommige mensen het op prijs stellen als ik meer verklap over het einde van de film... ;)

Now you see me

Luchtig en dun verhaal, special effects van de shows zijn best goed.
Best vermakelijk maar geen topper.

Hoe doe ik dat? Ben de laatste dagen best actief op het forum, maar hoe ik een spoiler plaats weet ik nog niet.. :o

Spiders (2013)
89 min - Sci-Fi | Thriller - 21 February 2013 (Malaysia)

After a Soviet space station crashes into a New York City subway tunnel, a species of venomous spiders is discovered, and soon they mutate to gigantic proportions and wreak havoc on the city.

Director:Tibor Takács
Writers:Joseph Farrugia (screenplay), Tibor Takács
Stars:William Hope, Shelly Varod, Jesse Steele

-----------------------------------------------------------

Héhé wat een film ... tja, te vewachten dat het zoiets ging zijn maar ja, leuk om gewoon naar te kijken.
IMDB rating van 3,5 klopt wel :p

The Purge.

- De VS heeft in de toekomst 1 nacht waarin geen misdaden bestraft worden. De helft sluit zich op in huis en de andere helft slaat aan het moorden. Beveiligingsysteem-verkoper Ethan Hawke heeft zich veilig ingesloten met zijn gezin totdat het - natuurlijk - fout gaat. Nu wordt wordt het gezin constant gedwongen beslissingen te nemen.

De hele film speelt zich af in huis en voelt redelijk bekend aan, beetje zoals Panic Room en soortgelijke films.

Niks bijzonders maar ook geen slecht filmpje. Ook geen lange speelduur, wat ook wel eens fijn is.
6/10

http://www.youtube.com/watch?v=K0LLaybEuzA

Grappig concept, even dloaden.

[/COLOR]
Druk op 'citeer' bij mijn bericht en daarna [Afbeelding niet meer beschikbaar] om de codes te zien.

hier tekst

Thanx! Weer wat geleerd. Het einde:

Onze meneer Pitt heeft een soort vaccinatie gevonden. Door jezelf te injecteren met een chronische ziekte hebben de zombies geen aandacht meer voor je. Ze willen namelijk alleen gezonde mensen bijten. Het is geen oplossing maar werkt als een tijdelijke camouflage. De vaccinaties worden verspreid over de wereld. Hij zegt dan ook iets in de trant van: we zijn een stap dichterbij maar de strijd is nog niet voorbij. En dan stopt de film. Ik had meer een groot eindgevecht ofzo verwacht maar het is een tam einde. Sowieso een deel 2 dus.

:ds::heart:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven