DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen naar World War Z 3D , ben benieuwd. Veel goeds over gehoord.

World War Z echt een vette film! Jammer van het slappe einde. Maar dit verwijst natuurlijk naar een deel 2...
Denk niet dat sommige mensen het op prijs stellen als ik meer verklap over het einde van de film...![]()

Hoe doe ik dat? Ben de laatste dagen best actief op het forum, maar hoe ik een spoiler plaats weet ik nog niet..![]()
The Purge.
- De VS heeft in de toekomst 1 nacht waarin geen misdaden bestraft worden. De helft sluit zich op in huis en de andere helft slaat aan het moorden. Beveiligingsysteem-verkoper Ethan Hawke heeft zich veilig ingesloten met zijn gezin totdat het - natuurlijk - fout gaat. Nu wordt wordt het gezin constant gedwongen beslissingen te nemen.
De hele film speelt zich af in huis en voelt redelijk bekend aan, beetje zoals Panic Room en soortgelijke films.
Niks bijzonders maar ook geen slecht filmpje. Ook geen lange speelduur, wat ook wel eens fijn is.
6/10
http://www.youtube.com/watch?v=K0LLaybEuzA
Druk op 'citeer' bij mijn bericht en daarna [Afbeelding niet meer beschikbaar] om de codes te zien.
hier tekst