XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Diesel is chubby buff

En het einde maakt het natuurlijk weer spannend voor het volgende deel

jason statham als bad guy lijkt me wel interessant

G I Joe retaliation. k*tFILM/

Lijkt wel voor pubers gemaakt;

Net Rundskop gekeken. Wat een ontzettend droevige film :(
Geweldig geacteerd wel.
8.5/10

Death becomes her, met Bruce Willis, Meryl Streep en Goldie Hawn.

Bruce Willis die hier een sukkeltje speelt, leuk gedaan.
Een originele film.
Na een paar keer gezien te hebben gaat de fun er vanaf...

Hier een leuk stukje van Bruce Willis : http://youtu.be/ErqotNH65_E?t=1m20s :roflol:

Cijfer: 6,5+

Laatst bewerkt:
World War Z
Damn machtige film. De aarde wordt razendsnel overspoeld door zombies terwijl Brad Pitt de wereld over reist op zoek naar een oplossing. Een aantal zeer spectaculaire scenes met enorme hoeveelheden aanstormende slachtoffers/zombies. Vet in elkaar gezet allemaal.

8,5/10

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 08:51 ----------

De negatievere reviews die ik zie over World War Z komen trouwens vooral van mensen die vinden dat het niet genoeg 'zombie' is, en waarschijnlijk meer van het hersenloze geslenter en bloed kwijlende figuranten houden. In die zin is het misschien minder geslaagd als horrorfilm, maar dat hoeft voor mij eigenlijk ook niet.

Laatst bewerkt:
World War Z
Damn machtige film. De aarde wordt razendsnel overspoeld door zombies terwijl Brad Pitt de wereld over reist op zoek naar een oplossing. Een aantal zeer spectaculaire scenes met enorme hoeveelheden aanstormende slachtoffers/zombies. Vet in elkaar gezet allemaal.

8,5/10

De trailer ziet er best cool uit! Ben benieuwd of deze ook in 3D te downloaden is...?

Iemand ook benieuwd naar die film met die illusionisten die een bank beroven?

World War Z

8,5/10

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 08:51 ----------

De negatievere reviews die ik zie over World War Z komen trouwens vooral van mensen die vinden dat het niet genoeg 'zombie' is, en waarschijnlijk meer van het hersenloze geslenter en bloed kwijlende figuranten houden. In die zin is het misschien minder geslaagd als horrorfilm, maar dat hoeft voor mij eigenlijk ook niet.

Heb je die gedownload in goeie kwaliteit? Zoja waar?

Is nog niet beschikbaar in HD kwaliteit.

laatst evil dead eindelijk kunnen donwloaded en gezien, bruut en humoristisch :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A Serious Man

Ondanks dat ik de film niet bepaald mooi vond en ontgoocheld was door het einde (maar was eig wel te verwachten) heeft hij toch wel iets. Heb wel geen enkele keer moeten lachen en werd er ook niet bepaald opgewekt van, integendeel. Maar hij heeft zeker iets, zelfs iets geniaals. Hou het voorlopig bij 7/10 en bij dit.

En de coen brothers lijken zich ook wat bezig gehouden te hebben met spiritualiteit en zo. Herken precies wat zaken van U.G. Krishnamurti.

Toen de film gedaan was wist ik trouwens gewoon niet wat ik er van moest denken en hoe ik hem moest beoordelen maar dit is imo dus net de bedoeling. Je weet niet echt wat je er van moet denken. Dat doel hadden ze volgens mij voor ogen toen ze deze film maakten.

Bij nader inzien verander ik toch m'n mening over deze film. Heb hem nu 2 keer bekeken en vind er eerlijk gezegd eig echt niks aan. Lijkt wel express gemaakt om met de kijker te spotten, 1/10.

Gisteren F&F 6 vond het 7/10 waard, toch nog altijd niet dezelfde film als de eerste 3 daarmee bedoel ik weer zoveel belachelijke stunts en dat einde pfoee dat mochten ze eruit knippen.
Voor de rest lekkere chicks en mooie wagens maar dan zonder die muziek aub wat altijd zo goed was in de andere delen en nu vern*kt is.

Olympus Has Fallen

http://www.imdb.com/title/tt2302755/?ref_=sr_1

Disgraced former Presidential guard Mike Banning finds himself trapped inside the White House in the wake of a terrorist attack; using his inside knowledge, Banning works with national security to rescue the President from his kidnappers.
Cliche, matige actie, niet bepaald een boeiend verhaal, oppervlakkige characters (had beter gekund met acteurs als Morgan Freeman, Gerard Butler en Aaron Eckhart) en te veel plotholes. Met 1 woord: meeeehhhh.

5.0 krijgt ie van mij. (6.6 imdb). Vond het maar een duffe film.

Gangster squat zonet bekeken. Voor de eerste keer in mijn leven vind ik Sean Penn zwaar tegenvallen. De regisseur had hem moeten bijsturen want hij doet teveel aan overacting.

Gisteren Man of Steel gezien.

http://www.imdb.com/title/tt0770828/?ref_=sr_1

Shit man, ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Stiekem had ik iets meer verwacht. Het was een goede film, maar niet meer dan dat. Ik had gehoopt op de film van het jaar, maar dat wordt hij net niet denk ik. Wat de cast betreft, Henry Cavill was een uitstekende keuze voor de protagonist. Wat de antagonist betreft, General Zod, snap ik de keuze niet. Ik vond Michael Shannon als 'bad guy' eerder een slechte, mislukte grap dan een serieus te nemen bad mofo. Hij was eerder lachwekkend dan imponerend. Amy Adams presteerde prima in een supportive role en graag had ik iets meer gezien van Russell Crowe. Zulk een talent en hij wordt drastisch onderbenut in een grote film.

Verder klopt alles aan de film; goed verhaal, opbouw, voldoende actie en character ontwikkeling van de protagonist, maar het had NET iets beter gekund waardoor deze film niet zeer memorabel blijft en over een paar jaar enkel herdacht wordt als 'just another superhero movie'. Jammer, hij had de potentie om legendarisch te worden, zeker met al het talent dat betrokken was bij de productie.

Hij krijgt van mij een 7.5, maar het liefst had ik een 8+ gegeven. Helaas.

Dubbel! :roflol:

:trollface:

Terug
Naar boven