Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Net Wolverine gaan zien.
3D zoals vaak complete bullshit, net zoals het verhaal van deze film.
Had geen reet meer te maken met x-men & wolverine prequel.
Absurde inspiratieloze film. Ben mss wel heel kritisch maar op die
2 aardige (proper uitgedrukt) japanese grietjes na kon het me niet boeien.

Wie het bedacht heeft om 3D films uit te brengen mag van mij een trage dood sterven.

Wie het bedacht heeft om 3D films uit te brengen mag van mij een trage dood sterven.

welke film heb je gezien in 3D dan? ik vindt het echt per film verschillend, hangt er ook vanaf of de film met 3D apparatuur gemaakt is, of "geconvert" is vanuit 2D naar 3D. clash of the titans bv was een prachtige actiefilm in 2D, in 3D slecht omgezet en je kijkt je daar scheel op. tegenhanger is de film Avatar, 100% in 3D gemaakt 3D gefilmd etc en is prachtig op beeld verschenen.

OT: Net Argo gekeken,
had hem al tijdje liggen maar kwam er maar niet van, regelmatig mensen over horen spreken zowel positief als negatief.

vindt het een 7/10 waard, goed opgezet verhaal en goed uitgevoerd, hier en daar gingen ze op punten imo te snel door waar ze toch nog wat verdiepender hadden mogen gaan voor mij.

X Men is compleet verdoet! Blijkbaar is X-Men: Days of Future Past een crossover met de acteurs van de originele reeks.

Hugh Jackman mag ook sterven, The Last Stand was gruwelijk slecht doordat hij producer was geworden.

Alleen het brilletje irriteert mij persoonlijk. Ik zou zeker niet elke film in 3D willen zien, maar bepaalde films zijn meer geschikt dan andere. De meeste films wil ik idd liever niet in 3D zien.

The Wolverine vond ik ook maar matig, tegen het einde werd het steeds slechter en was dan ook blij dat ie afgelopen was.

welke film heb je gezien in 3D dan? ik vindt het echt per film verschillend, hangt er ook vanaf of de film met 3D apparatuur gemaakt is, of "geconvert" is vanuit 2D naar 3D. clash of the titans bv was een prachtige actiefilm in 2D, in 3D slecht omgezet en je kijkt je daar scheel op. tegenhanger is de film Avatar, 100% in 3D gemaakt 3D gefilmd etc en is prachtig op beeld verschenen.

Meerdere, die NL film over die boot, de Hobbit, nog wel anderen denk ik. En ik moet zeggen dat het mij elke keer irriteert.
Je moet je veel meer focussen om daadwerkelijk de film te zien, waardoor het eigenlijk te veel afleidt. Het ergste vind ik eigenlijk de randen van het witte doek, waar het dus opeens ophoudt 3D te zijn, zeer afleidend.
Laatst wel Jurassic parc 3D gezien, dat was wel lachen, maar meer om het jeugdsentiment.

The hobbit heb ik ooit ook in 3D gezien (eerste 3D film ooit overigens). Het 3D effect viel me toch erg tegen, ik had verwacht dat bepaalde zaken als het ware echt uit het scherm zouden komen maar dit was verre van het geval.

Heb maar twee films in 3D gezien. Alice in Wonderland was echt betoverend mooi zo, en ook bij een spektakelfilm als Pacific Rim paste het helemaal. Die chinese wijkjes waren echt geweldig uitgevoerd en actiescenes leek het net of je er zelf tussen stond. Wel erg druk in beeld, maar was gelukkig toch geen moeilijk te volgen verhaal.

Denk dat de gimmick er wel een beetje af is en producenten beter zouden kiezen bij welke films het echt een meerwaarde is.

Ik vind 'gewoon' 3D ook irritant, IMAX 3D vind ik vaak stukken beter (bril die je krijgt is ook 10x fijner).. De films die in IMAX 3D vertoond worden zijn dan ook vaak gefilmd met de intentie om het in 3D te vertonen..

Laatst Man of Steel in IMAX 3D gezien, in die film vond ik 3D zeker wat toevoegen.

MV5BMTk4ODk5MTMyNV5BMl5BanBnXkFtZTcwMDMyNTg0Ng@@._V1_SX214_.jpg

Warrior gisteravond gezien. Ik vind het een hele goede film. Natuurlijk wat clichés en dat gedoe met de marine vond ik eigenlijk ook overbodig, maar who cares? Gevechten zagen er erg goed uit. Acteerwerk was prima voor elkaar. Prima film dus.

8.5/10

Laatst bewerkt:
Was echt totaal niet wat ik ervan verwacht had... Toen ik hem gekeken had dacht ik echt... WTF did I just watch. Wel vermakelijk en Matthew speelt goed zijn rol, Reese Witherspoon blijft ook een heerlijk wijf om naar te kijken.

6/10 voor mij

Ik was ook niet helemaal fan. Desalniettemin maak ik er wel een 7 van, aangezien ik de film wel goed vond, maar niet geheel boeiend.

Ik was ook niet helemaal fan. Desalniettemin maak ik er wel een 7 van, aangezien ik de film wel goed vond, maar niet geheel boeiend.

The ****, gasten? Mud was toch een best goeie film? Heb 'em zelf ook in de week gezien. Witherspoon verraste mij nog het meeste. Ik geef 'em zeker een 7.5/10

The ****, gasten? Mud was toch een best goeie film? Heb 'em zelf ook in de week gezien. Witherspoon verraste mij nog het meeste. Ik geef 'em zeker een 7.5/10

Ik vind Mud juist ook de moeite waard. Die 2 kids vond ik ook goed acteren en Matthew McConaughey is gewoon een baas. 7.5 vind ik wel een passend cijfer, een 8 is net te hoog.

Ik vind 'gewoon' 3D ook irritant, IMAX 3D vind ik vaak stukken beter (bril die je krijgt is ook 10x fijner).. De films die in IMAX 3D vertoond worden zijn dan ook vaak gefilmd met de intentie om het in 3D te vertonen..

Laatst Man of Steel in IMAX 3D gezien, in die film vond ik 3D zeker wat toevoegen.

Mee eens. The Hobbit IMAX 3D + High Frame Rate was echt een andere belevenis. Iron Man 3D voegde 3D niks toe, misschien 2 scenes..

Ik vind Mud juist ook de moeite waard. Die 2 kids vond ik ook goed acteren en Matthew McConaughey is gewoon een baas. 7.5 vind ik wel een passend cijfer, een 8 is net te hoog.

Ik vond het ook zeker geen slechte film oid. Maar hij wist mijn aandacht gewoon niet helemaal vast te houden. Matthew McConaughey is zeker baas. Vind hem ook echt cool, zelfs zijn romcoms. Maar deze film was gewoon niet helemaal mijn ding.

Gisteren dan toch maar eindelijk The Godfather (9,2 op IMDB) gekeken.. Tjah, wat vind ik ervan. Ik vond het wel een leuke film maar beter als Inception ( 8,8 op IMDB) oid vond ik het zeker niet.

Dit komt waarschijnlijk omdat ik niet van die 'ouderwetse' films houd. Toch heb ik me wel redelijk vermaakt, maar was wel blij toen de film was afgelopen.
6,5/10

inbe4 shitstorm :o

+1 over Inception > The Godfather.

:roflol:

Terug
Naar boven