Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren dan toch maar eindelijk The Godfather (9,2 op IMDB) gekeken.. Tjah, wat vind ik ervan. Ik vond het wel een leuke film maar beter als Inception ( 8,8 op IMDB) oid vond ik het zeker niet.
Dit komt waarschijnlijk omdat ik niet van die 'ouderwetse' films houd. Toch heb ik me wel redelijk vermaakt, maar was wel blij toen de film was afgelopen.
6,5/10
inbe4 shitstorm![]()
Ben ik overigens de enige die de (populairste) films van Nolan overroepen vind?
- Batman Begins
- The Dark Knight
- The Dark Knight Rises
- Inception
ik vind dat hij de Batman serie echt in een modern jasje heeft gestoken met meer realisme en een goed verhaal.
Je durft wel. The Godfather trilogie is heilig. Iets wat inception nog lang niet is. Daarnaast is het acteerwerk in The Godfather een paar tandjes dieper dan die dromentroep.
Ik weet t, zag de cijfers van The Godfather Trilogie ook wel staan (en top 10 films aller tijde).. Maar het is gewoon niks voor mij.
Je durft wel. The Godfather trilogie is heilig. Iets wat inception nog lang niet is. Daarnaast is het acteerwerk in The Godfather een paar tandjes dieper dan die dromentroep.

Het script was bagger, zelf ik had een betere synopsis kunnen schrijven. Zoveel mogelijkheden en dan komen ze af met het vaticaan en een bastaard zoon van Santino.
Coppola heeft die film ook maar gemaakt omdat hij zo goed als bankroet was.
Hij gebruikt nochtans de standaard formule.
Man wordt superheld > moet een obstakel overkomen > overkomt obstakel > verslaat de slechterik
Hij gebruikt nochtans de standaard formule.
Man wordt superheld > moet een obstakel overkomen > overkomt obstakel > verslaat de slechterik
Maar dat is met zo veel films het geval, vrijwel alle Tarantino's bijvoorbeeld gebruiken de formule:
Man wordt onrecht aangedaan > man wil wraak > overkomt obstakel > verslaat de slechterik
Een film met een standaardformule kan naar mijn mening nog steeds een top verhaal hebben en een goede film zijn.
Dus alle 'superheldenfilms' zijn evengoed volgens jou?
dark knight trilogie is echt wel klasse hoger dan een spidermanfilm imo
Maar dat is met zo veel films het geval, vrijwel alle Tarantino's bijvoorbeeld gebruiken de formule:
Man wordt onrecht aangedaan > man wil wraak > overkomt obstakel > verslaat de slechterik
Een film met een standaardformule kan naar mijn mening nog steeds een top verhaal hebben en een goede film zijn.
Klopt, Tarantino is geobsedeerd door wraakverhalen. Dit heeft dan ook de teleurgang van zijn carrière veroorzaakt, aangezien zijn films zonder dit thema aanzienlijk beter zijn. (i.e. Pulp Fiction, Reservoir Dogs & Jackie Brown)