AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

1007263_nl_the_last_stand_1357127525223.jpg

The Last Stand

Damn, wat een meevaller, echt 1 van de sterkste actiefilms die ik in tijden heb gezien. Brute actie, humor, Arnie.. wat moet je nog meer hebben.. Hopelijk volgen er nog zulke. Arnie is Back!! 8/10, voor een actiefilm zou ik hem echt een 10 geven, zoveel beter dan The Expendables, laatste Die Hards enz.

Heeft iemand nog enkele aanraders voor tijdens de vakantie?

Heeft iemand nog enkele aanraders voor tijdens de vakantie?

Blade Trilogy, lekker old skool :) Of Undisputed 1,2,3. Boyka is een baas.

__

Despicable Me 2: Een dikke vette 8! Het is een lange tijd geleden dat ik zo hard heb moeten lachen om sommige scenes, met name de Minions! :)

Laatst bewerkt:
[IMDB]The Colony[/IMDB]

Hiervoor moet je écht tijd te veel hebben.... Nogal ongeloofwaardig en er zitten een paar stukken in de film dat je denkt "Oh ja tuurlijk..."

5.5/10

Die eerst kan ik ondertussen wel dromen, zo vaak gezien :D The Bourne Legacy was redelijk

Vrijdagavond nog een toffe komedie gezien: Interstate 60. Had die toevallig gedownload en wist er niks van, buiten dat het een komedie was die over een roadtrip gaat en dat ie ongeveer 7,5 op IMDB krijgt. Het is een wat absurde komedie. Helemaal niet de standaard crap die je nu meestal voorgeschoteld krijgt. Echt een aanrader. Kijk 'em gewoon, zonder al te veel voorkennis en hij zal je sowieso positief bevallen. Ik ga dan ook volledig mee met de 7.5/10.

• Like
Waarderingen: mat
Iemand the wolverine al gezien??

Ja, ik heb hem laatst in de bios gezien. Ik vond het wel een goede film en heb me dan ook vermaakt. Het 'mutanten' gedeelte is in deze film een stuk minder als in de andere X-Men films. Als ik de film een cijfer zou moeten geven zou het een 7/7,5 zijn. Acteerprestaties van Hugh Jackman vind ik wel echt goed!

Blade Trilogy, lekker old skool :) Of Undisputed 1,2,3. Boyka is een baas.

__

Despicable Me 2: Een dikke vette 8! Het is een lange tijd geleden dat ik zo hard heb moeten lachen om sommige scenes, met name de Minions! :)

Hmm okay thanks voor de tip!

the bourne trilogy,

zijn ondertussen overigens 4 films van.

toevallig dit weekend de eerste (Bourne Identity) weer gekeken. ik blijf ze goed vinden.

Inderdaad, heb die allemaal al 2x gezien xd

Review: Apocalypse Now

Gisternacht voor het eerst Apocalypse Now gekeken. Had net zoals ieder zichzelf respecterend mens fragmenten en quotes uit deze film gezien, echter nooit had ik de meer dan 3 uur durende tocht door de Jungle van Vietnam en Cambodja tijdens de vietnamoorlog gezien. Ik schaam me nu heel diep dat ik hem niet gezien heb. Acteerwerk en de manier van het vertellen van het verhaal op de kenmerkende wijze van Coppola is prachtig. Heb werkelijk nooit zo'n goede en passende soundtrack bij een film gehoord

De stillevens en elk shit waren allemaal stuk voor stuk bedacht en uitgevoerd zoals ze hadden moeten zijn en konden niet verbeterd worden. Het was allemaal perfect en heb er werkelijk niks op aan te merken.

cijfer: 5 sterren

Annex%20-%20Brando,%20Marlon%20(Apocalypse%20Now)_10.jpg

Pacific Rim

meer meh dan wow, weer een hollywood blockbuster die zo van de band gerold wordt. Del toro beweerde iets geheel nieuws te hebben bereikt met deze film, dikke plz kerel, tis gewoon dezelfde crap als transformers alleen neemt transformers zichzelf NIET serieus, waardoor ik dus meer respect heb voor Michael Bay zijn k*tfilms dan dit.

Zero dark Thirty en Argo was ook zo ondraaglijk, kan het gewoon niet meer serieus nemen. Geef me dan maar een film als de avengers, superman, etc. dat doet hollywood tenminste nog goed

Srs? Ik vond Pacific Rim echt geweldig! Zit er over te denken deze week nogmaals te gaan :D

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 16:59 ----------

Maar wil ook naar Wolverine, hoe is die?

Ik had apocalypse now ook laatst voor het eerst gezien, voor er vrij weinig aan eerlijk gezegd.

Pacific Rim

meer meh dan wow, weer een hollywood blockbuster die zo van de band gerold wordt. Del toro beweerde iets geheel nieuws te hebben bereikt met deze film, dikke plz kerel, tis gewoon dezelfde crap als transformers alleen neemt transformers zichzelf NIET serieus, waardoor ik dus meer respect heb voor Michael Bay zijn k*tfilms dan dit.

Zero dark Thirty en Argo was ook zo ondraaglijk, kan het gewoon niet meer serieus nemen. Geef me dan maar een film als de avengers, superman, etc. dat doet hollywood tenminste nog goed

Je weet dat het gebaseerd is op een waar gebeurt verhaal?

Wolverine is goed :)

Je weet dat het gebaseerd is op een waar gebeurt verhaal?

ja, maar hollywood kleedt het alsnog subjectief aan, het verhaal zal wel historisch correct zijn, maar ik kan gewoon niet tegen dat 'america **** yeah' gevoel op het einde, kweet dat ik het daar niet zo moeilijk mee moet hebben, maar ik kan het gewoon niet verhelpen. Charlie Wilson's war vond ik nochtans wel goed, kwam minder zelfgenoegzaam over.

3:10 to Yuma

Super film, aanrader!!

Terug
Naar boven