MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Scary Movie 5: don't bother.. dikke spetterpoep en uitmelkerij. Verspil je tijd niet met deze film. Ik heb niet 1 keer gelachen tijdens de film, terwijl ik de vorige delen geniaal vond.

1/10.

Pacific Rim: Die vond ik wel erg gaaf. Wellicht was de plot niet bijzonder sterk; de actie scenes en CGI maakten het helemaal goed. De 'Jager' en 'Kaiju' zagen er heel bruut uit.

8/10.

Laatst bewerkt:
iemand grown ups 2 gezien? ik ben bang dat alle leuke stukjes van de film al in de trailer zitten:P

iemand grown ups 2 gezien? ik ben bang dat alle leuke stukjes van de film al in de trailer zitten:P

Maat van mij is er naar toe geweest en vond dat het veel slechter was dan het matige deel 1. Zou er niet te veel van verwachten dus :S

Ik wou hem gaan kijken tot ik de reviews op IMDB las. Ik kon ook niet echt om de trailer lachen eigenlijk.

laatste tijd paar films in bios gezien:

Man of steel > ik vond m echt tof, ben sowieso fan van superhero films en dude was flink buff. Toffe actiescenes (gevechten deden wel wat denken aan dragonball z) en verhaal vond ik ook gaaf. Russel Crowe viel precies hetzelfde dood neer als hij bij gladiator doet, en ook met zon lame mesje neergestoken, geen idee of dat expres zo gedaan was, maar vond t wel grappig.
9/10, zeer vermakelijk

Pacific Rim > Had verwacht dat t meer zou gaan over de bouw en epic eindgevecht met robots - kaiju, maar was niet echt zo. Vond t een rete vette actiefilm, alleen verhaal was indd beetje zo zo. Vrij voorspelbaar ook, en ik had een veel betere teambattle verwacht toen die 2 kaijus tegelijk kwamen. Wel epic CGI
8/10

into darkness > ben echt geen fan van star wars maar vond deze film srs tof. Tijdje geleden alweer dus weet t verhaal alleen nog in grote lijnen, maar zeker tijd en geld waard
8/10

world war Z > gave zombie film, leuk verhaal, alleen had gehoopt op meer vechtscenes en minder afraffeling. 7.5/10

Iemand the wolverine al gezien??

Bro srs :o gooi dat even in een spoiler! Veel mensen, waaronder ik, moeten man of steel nog zien...

Oblivion: http://www.imdb.com/title/tt1483013/

Vette film, als je van Sci-Fi houd zeker kijken! 7.5/10

Oblivion+(2013).jpg

Bwa, eerste uur valt mee, daarna is het om in slaap te vallen.

The Demented: 30min bekeken en dan fastforward... Trok echt op niets.
Stand Up Guys: vond ik wel meevallen. De oude rakkers :)

Oblivion vond ik ook tegenvaller.

Iemand had me gewaarschuwd dat het een tegenvaller was, maar man, wat was ik aangenaam verrast. Ik vond hem echt goed. Er waren inderdaad een paar zaken waar je "suspension of disbelief " zwaar op de proef wordt gesteld, maar vond het concept heel goed gevonden, de special effects waren meer dan uitmuntend, behorende tot de beste die ik tot nog toe heb gezien. Ook Tom Cruise vond ik zeer goed (al moet ik zeggen dat ik de man altijd al graag heb zien spelen).

Vond het ook een tegenvaller. Onlogisch allemaal.

6/10

Terwijl Jack vliegt, schiet hij met één schot van z'n gun een drone uit de lucht en andere keren lukt het niet eens met z'n rifle???

Bij Oblivion moet je ook niet nadenken. Hoe meer je dat doet, des te meer je realiseert wat een slechte film het is. 6/10.

laatste tijd paar films in bios gezien:

Man of steel > ik vond m echt tof, ben sowieso fan van superhero films en dude was flink buff. Toffe actiescenes (gevechten deden wel wat denken aan dragonball z) en verhaal vond ik ook gaaf. Russel Crowe viel precies hetzelfde dood neer als hij bij gladiator doet, en ook met zon lame mesje neergestoken, geen idee of dat expres zo gedaan was, maar vond t wel grappig.
9/10, zeer vermakelijk

Pacific Rim > Had verwacht dat t meer zou gaan over de bouw en epic eindgevecht met robots - kaiju, maar was niet echt zo. Vond t een rete vette actiefilm, alleen verhaal was indd beetje zo zo. Vrij voorspelbaar ook, en ik had een veel betere teambattle verwacht toen die 2 kaijus tegelijk kwamen. Wel epic CGI
8/10

into darkness > ben echt geen fan van star wars maar vond deze film srs tof. Tijdje geleden alweer dus weet t verhaal alleen nog in grote lijnen, maar zeker tijd en geld waard
8/10

world war Z > gave zombie film, leuk verhaal, alleen had gehoopt op meer vechtscenes en minder afraffeling. 7.5/10

Iemand the wolverine al gezien??

Gisteren wolverine gezien :) Ik vond em best goed :D het einde is te voorspellen maar is lang niet zoals je denkt. Uiteindelijk overleeft hij wel bla bla bla maar heeft nog een kleine verassende wending. Ik geef em een 7,5. Ik ben fan van zo'n films dus waarschijnlijk vind ik em goed, anderen wat minder.

Wat vond je tegen vallen dan?

Iemand had me gewaarschuwd dat het een tegenvaller was, maar man, wat was ik aangenaam verrast. Ik vond hem echt goed. Er waren inderdaad een paar zaken waar je "suspension of disbelief " zwaar op de proef wordt gesteld, maar vond het concept heel goed gevonden, de special effects waren meer dan uitmuntend, behorende tot de beste die ik tot nog toe heb gezien. Ook Tom Cruise vond ik zeer goed (al moet ik zeggen dat ik de man altijd al graag heb zien spelen).
Ik ben helemaal geen Tom Cruise fan maar ik vond dat nu helemaal niet tegen werken. Zag het als een sci fi actiefilm met een redelijk verhaal.
Vond het ook een tegenvaller. Onlogisch allemaal.

6/10

Terwijl Jack vliegt, schiet hij met één schot van z'n gun een drone uit de lucht en andere keren lukt het niet eens met z'n rifle???
Ligt volgens mij aan de plek waar hij 'm hit, maar op dat soort (actie) details heb ik niet gelet.

Bij Oblivion moet je ook niet nadenken. Hoe meer je dat doet, des te meer je realiseert wat een slechte film het is. 6/10.
Waarom slecht?
Het concept dat mensen gekloond en gehersenspoeld worden om daarmee drones te beschermen die juist als doel hebben de mensheid uit te roeien (en die grote energie zuigers te beschermen) is best vet.

Mud

Eens met cijfer op IMDB, leuke film, het kijken waard.

Fast and Furious 6

Normaal gesproken zou ik die in de bios gaan kijken, maar zag dat er al een (gelekte/R6?) 1080p versie online was, dus kon de verleiding niet weerstaan om toch maar ff te downloaden (perfecte kwaliteit, geluid ook goed te doen als je stereo luisterd). Zeker de moeite waard! Blijft me keer op keer verbazen dat ze voor een 'vervolgfilm' toch weer zichzelf weten te overtreffen. Petje af voor Justin Lin. Natuurlijk zitten er weer een aantal vergezochte/ongeloofwaardige dingen in (scene van 15(?) min op een militaire landingsbaan, met het grootste vrachtvliegtuig ter wereld, ja denk..) Gedoe met Letty die zogenaamd amnesia heeft vind ik wel erg slap geschreven. Prima cast, Dwayne Johnson sowieso +1. Zieke cliffhanger na afloop, dus zeker blijven kijken tot het einde! Wachten op deel 7 :D

8/10

al een tijdje geleden binnengehaald maar gisteren toch eindelijk gezien: Trance (2013)
http://www.imdb.com/title/tt1924429/

Nieuwste film van Danny Boyle, had er nog niet echt veel over gehoord tot een collega tegen me over deze film begon.
Weet niet goed wat ik van de film moet denken, ik begrijp wel een beetje wat Danny Boyle ervan wou maken, maar vind het te ver gezocht en jah
de link met inception is niet ver weg
Vincent Cassel & Rosario Dawson speelden hun rol heel goed, maar ik ergerde me persoonlijk wat aan Jamses McAvoy.. Kan zijn dat ik de man gewoon niet graag zie spelen maar vind hem in de meeste van zijn fims gewoon slecht acteren. 7/10

Terug
Naar boven