Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja WTF pantoffel:

Wat ik nooit begrepen heb... Hij gaat gewoon in meerdere dromen om zo informatie te stelen... Dat die in 3 dromen gaat maakt het opeens moeilijkIk denk dat erg veel mensen Inception niet begrijpen en om slim te willen lijken de film 'geniaal' noemen. De film werd overdreven ingewikkeld gemaakt en het laatste uur dat ik aan het kijken was, was ik echt aan het aftellen. Ik was bijna weg gegaan. Leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn die Nolan zijn films serieus overroepen vinden. Objectief gezien waren die batman films toch gewoon slecht en zeker geen 8 + waard op IMDB. Voor mensen die fan zijn zal het wel entertainend zijn, maar meer dan een 6-7 zou het toch nooit mogen krijgen.
Onlangs heb ik Edge of Darkness gezien, de 'comeback' van Mel Gibson en geschreven door de schrijver van The Departed. Ok film, maar niets nieuws en de opbouw van de 'characters' is wat zwak waardoor je toch wat interesse verliest. 6.6/10 is dan ook een goede rating.
?Wat ik nooit begrepen heb... Hij gaat gewoon in meerdere dromen om zo informatie te stelen... Dat die in 3 dromen gaat maakt het opeens moeilijk?
Wat ik nooit begrepen heb... Hij gaat gewoon in meerdere dromen om zo informatie te stelen... Dat die in 3 dromen gaat maakt het opeens moeilijk?
Epic (vooral die eerste 20 secondenzijn briliant):