MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

haha nice link robg, die shirts zijn echt vet! vooral omdat het niet van die hele obvious standaard jersey shore achtige cliché zinnen/prints zijn.

Loopt wel sync!

had ook goede tussen aanhalingstekens ;p

In m´n korte vakantie ff een filmpje gekeken op de laptop.

http://www.moviemeter.nl/film/83231

[IMDB]Jagten (2012)[/IMDB]

Goede film! De hoofdrolspeler woont in een klein dorpje en wordt beschuldigd van kindermisbruik. Het meisje dat het in gang zet, vond ik echt bizar geschikt voor haar rolletje in de film!

7.5/10

Ik denk dat erg veel mensen Inception niet begrijpen en om slim te willen lijken de film 'geniaal' noemen. De film werd overdreven ingewikkeld gemaakt en het laatste uur dat ik aan het kijken was, was ik echt aan het aftellen. Ik was bijna weg gegaan. Leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn die Nolan zijn films serieus overroepen vinden. Objectief gezien waren die batman films toch gewoon slecht en zeker geen 8 + waard op IMDB. Voor mensen die fan zijn zal het wel entertainend zijn, maar meer dan een 6-7 zou het toch nooit mogen krijgen.

Onlangs heb ik Edge of Darkness gezien, de 'comeback' van Mel Gibson en geschreven door de schrijver van The Departed. Ok film, maar niets nieuws en de opbouw van de 'characters' is wat zwak waardoor je toch wat interesse verliest. 6.6/10 is dan ook een goede rating.
Wat ik nooit begrepen heb... Hij gaat gewoon in meerdere dromen om zo informatie te stelen... Dat die in 3 dromen gaat maakt het opeens moeilijk????

Pacific Rim -- 7.5

Top special effects, kan ook niet anders bij zo'n film. Inner-nerd wordt vermaakt. Tikkeltje voorspelbaar en sommige acteurs vond ik niet echt de moeite waard. Desalniettemin een leuke film.

Wat ik nooit begrepen heb... Hij gaat gewoon in meerdere dromen om zo informatie te stelen... Dat die in 3 dromen gaat maakt het opeens moeilijk????

Van wat ik er nog van weet is dat een droom uit meerdere lagen bestaat. Hoe dieper je de droom ingaat, hoe moeilijker het ook weer is om er uit te kunnen komen. Tijd geleden dat ik deze film heb gezien, maar ik vond hem geweldig.

Gisteren Escape From New York (1991) gezien.
Het verhaal is als volgt: New York is 1 grote gevangenis (volledig ommuurd) en alle veroordeelden van de hele VS worden daar naartoe gestuurd, zonder kans om vrij te komen. Door een vliegtuigcrash geraakt de president vast te zitten in deze 'gevangenis'. Kurt Russell, een veroordeelde die net naar daar werd gestuurd, wordt overhaald om de president te vinden en terug te brengen, in ruil voor amnestie voor z'n daden.
Zoals sommigen wel weten, ben ik een erg grote fan 90s-films. Deze film was echter een serieuze bummer. Het komt allemaal erg outdated over, maar de fillm is gewoon saai. Totaal geen tempo. Gewoon echt een k*tfilm. Begrijp niet waarom die een 7,2 op IMDB krijgt.
Voor mij 6/10 en dat is al genereus.

Monster university: Leuk filmpje, de humor was goed. Maar vond het verhaal op een gegeven moment toch wat minder worden. Al met al toch een zeer degelijke film 7/10

Argo: Vond persoonlijk de film wat traag op gang komen, en wat kleine dingetjes ongeloofwaardig en dan met idee in je achterhoofd dat het gebaseerd is op een waar gebeurd verhaal. Heb interessantere films gezien dan deze. 6.7/10

Idd met die lagen. Als je niet snel genoeg uit de vorige laag komt omdat de andere laag sluit dan zit je 'gevangen' in die laag. Net zoals die 2 daar 50 jaar gezeten hadden, terwijl er in de echte wereld maar 6 uur was verstreken

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Speciale film eigenlijk, iemand deze al gezien?
Ik vond 'm leuk alvast, ik zou de film aanraden.

Gezien, beetje vreemde film.

Kan er niet veel meer over zeggen eigenlijk....

Meer vom dan inhoud moonrise kingdom. Sommige zijn er lyrisch over. Life aquatic was goed, darnogwa limited ook wel ok. Dit was te kinderfilm voor mij.

Iemand nog wat aanraders om te downloaden? Laatste tijd precies niet veel interessants uitgekomen

Pacific Rim

uwotm8

5je voor de moeite. Special effects waren wel in orde. Waarom het een 7,8 krijgt op imdb is mij een raadsel.

IMDB zit vol met nerds, daarom.

Now you seem me http://www.imdb.com/title/tt1670345/

Net geweest naar cine met de chic naar deze film.
De film gaat over 4 illusionisten die elk zo hun eigen manier hebben om van hun gave mensen te bestelen/misleiden (word wel leuk verteld).
Deze 4 worden samengebracht door mysterieuze persoon die je pas te weten op het einde van de film.

Ga er niet meer over vertellen, dat is zowat de punch line van de film.

Leuke aan deze films vind ik persoonlijk om na 10 min te gokken wie het is en wat er zal gebeuren. Ik had het eig niet goed.. Niet om dit zo goed in elkaar zat om het te verbergen, maar je werd op een simpele manier op het verkeerde spoor gezet (ook een taggline van de film 'The closer you think you are, the less you'll actually see. ')

In het begin had ik een goed gevoel bij deze film maar naarmate de film vorderde kwam er voor mij iets teveel BS in de film, en het nieuwe van de film was er op één of andere manier ook snel af voor mij. Sommige zaken in de film staven ook niet precies hoe ze de karakters voorheen in de film hebben uitgebeeld.

Al bij al niet slecht imdb krijgt ie 7.1/10
Ikzelf geef 6.8/10 (zonder morgan freeman 6/10)

Edit; zal wellicht wel weer maanden duren voor ik een stap in de ciné zet. Betaalde maar liefst 9.80euro!!!!

Epic (vooral die eerste 20 seconden :D zijn briliant):

Terug
Naar boven