Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinister (I) (2012)
Vond 'm vrij goed, combi thriller horror en mystery zit er goed in. Wat ik vooral beter vond dan de gemiddelde moderne film in dit genre is de manier waarop ze geluid gebruikt hebben, niet met het oog op schrikmomenten te creëren maar meer om een blijvende spanning en griezeligheid in elke scene te brengen. Er zitten wel wat schrikmomenten in, maar op een goede manier. Ethan Hawke past goed in deze rol, de rest vond ik duidelijk minder maar ook niet slecht.
Minpuntjes: de film herhaalt zich vaak en is wat eenzijdig, verder had ik het waarschijnlijk beter gevonden als de film minder fictioneel was geweest. Als je pure horror verwacht zal je ook teleurgesteld zijn, het blijft allemaal nogal braafjes op dat vlak.
Conclusie: aanrader maar ik blijf net als imdb een heel stuk onder de 7 vanwege dat er veel meer in zat.
Hij is eigenlijk meer een thriller dan een horror, dus als je al wat gewend bent aan horror ga je het meer spannend/boeiend vinden om te volgen dan dat je het eng vindt. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel eng vinden die minder gewend zijn. Anders zijn het maar paar momenten idd. Had zelf meer bloederige horror en psychologische spelletjes verwacht en dat had de film ook wel interessanter gemaakt en een stuk enger. Daarom vond ik het fictionele aspect ook minder,Vond hem totaal niet scary op een paar kleine momentjes na.
Niet wat ik er van verwacht had.
Hij is eigenlijk meer een thriller dan een horror, dus als je al wat gewend bent aan horror ga je het meer spannend/boeiend vinden om te volgen dan dat je het eng vindt. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel eng vinden die minder gewend zijn. Anders zijn het maar paar momenten idd. Had zelf meer bloederige horror en psychologische spelletjes verwacht en dat had de film ook wel interessanter gemaakt en een stuk enger. Daarom vond ik het fictionele aspect ook minder,
had het beter gevonden als de moordenaar als mens bestond en zich baseerde op die kwaadaardige godheid
Films als Funny Games (1997) , Martyrs (2008) en Hard Candy (2005) zijn veel gruwelijker. Sinister was meer een mainstream soft horror. Maar toch al beter dan de gemiddelde horror productie van de laatste jaren. Vooral dat de betere acteurs de hoofdrol spelen kan ik wel appreciëren.
Pain and Gain torrent is online bitches.
1,24 GB
[Link niet meer beschikbaar]
4,37 GB blueray Rip
[Link niet meer beschikbaar]
Wat een k*tfilm was Oblivion zeg. 4tje. Max.
Alleen cgi was oke.
Groundhog Day Een chagrijn die elke dag wakker wordt op dezelfde dag, de voor hem k*tste dag van het jaar. Erg leuke komedie, en Bill Muray speelt een goede rol. 8/10 in het genre.

The Thing vind ik juist een meesterwerk. Die suspense die je door de hele film voelt is geweldig. Voor mij bijna perfect, dus 9.5/10