AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik heb bij Sinister eerst de trailer gekeken, wat een vergissing was dat.. Had idee toen ik de film daadwerkelijk keek, ik 'm voor de 2e keer aan het kijken was.

Dear god, enkel van dat plaats op imdb van sinister krijg ik al rillingen :roflol:
Not my cup of tea :p

Gisteren weer seven psychopaths gekeken. Ik blijf het een van mijn favorieten vinden, geniale film! Vooral omdat de film zichzelf niet zo serieus neemt en daardoor er een speciaal type film ontstaat.

8/10

[IMDB]Pain & Gain[/IMDB]

Wahlberg probeert met een maat en de gelovige sullige Dwayne Johnson illegaal geld te cashen nadat hij een seminair heeft bijgewoond met de slagzin 'Be a Do-er'.
Hele film is funny as fuark, al is het niet echt bedoeld als een comedy. Meer een 'waargebeurde' crimemovie met grappige momenten. Ook leuk om The Rock een keer in een ander soort rol te zien, die van een niet al te snuggere meathead.

8/10

Scary Movie 5
De +0,5 omdat de vrouwelijke hoofdrolspeelster niet onaantrekkelijk was en +0,5 voor de 'bloopers'. Ik vond de bloopers nog leuker als de film. Zoals eerder aangegeven in dit topic, echt zonde van je tijd, zelfs als je niet nuchter bent..

2/10

Mission Impossible (4): Ghost Protocol
Voor de tweede keer gezien. Van de hele reeks, is deze toch wel de beste en meest bij de tijd.

7/10

G.I. Joe Retaliation
Tja veel actie en Dwayne Johnson, dat maakt een hoop goed.

6/10

Olympus Has Fallen
Wauw, veel actie, echt koelbloedig. Verveelt eigenlijk geen moment.

8/10

Man of Steel
Wat een teleurstelling.. Ik had er veel meer van verwacht. Op zich wel leuk hoe ze verhaal hebben geschreven en gemoderniseerd. De vechtscenes waren op zich wel leuk, in 3D misschien wel iets mooier. Het gaat nog erg moeilijk worden om de cast van dit deel te overtreffen in een eventueel vervolg, misschien d.m.v. flashbacks dat bepaalde acteurs (Russell Crowe, Kevin Costner) weer screen time krijgen.. In ieder geval beter als de voorgaande reeks.

6,5/10

Dredd
Heerlijk! Vanaf het begin wordt er meteen goed uitgelegd hoe de wereld er in de film eruit ziet en waarom een judges zijn. Daarna meteen vol actie en no mercy. Wel redelijk korte film vergeleken met hedendaagse blockbusters, maar dat zal waarschijnlijk wel met het budget te maken hebben gehad, aangezien een groot deel van de film bestaat uit futuristisch decor

8/10

Laatst bewerkt:
Sinister (I) (2012)

Vond 'm vrij goed, combi thriller horror en mystery zit er goed in. Wat ik vooral beter vond dan de gemiddelde moderne film in dit genre is de manier waarop ze geluid gebruikt hebben, niet met het oog op schrikmomenten te creëren maar meer om een blijvende spanning en griezeligheid in elke scene te brengen. Er zitten wel wat schrikmomenten in, maar op een goede manier. Ethan Hawke past goed in deze rol, de rest vond ik duidelijk minder maar ook niet slecht.

Minpuntjes: de film herhaalt zich vaak en is wat eenzijdig, verder had ik het waarschijnlijk beter gevonden als de film minder fictioneel was geweest. Als je pure horror verwacht zal je ook teleurgesteld zijn, het blijft allemaal nogal braafjes op dat vlak.

Conclusie: aanrader maar ik blijf net als imdb een heel stuk onder de 7 vanwege dat er veel meer in zat.

Vond hem totaal niet scary op een paar kleine momentjes na.
Niet wat ik er van verwacht had.

Vond hem totaal niet scary op een paar kleine momentjes na.
Niet wat ik er van verwacht had.
Hij is eigenlijk meer een thriller dan een horror, dus als je al wat gewend bent aan horror ga je het meer spannend/boeiend vinden om te volgen dan dat je het eng vindt. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel eng vinden die minder gewend zijn. Anders zijn het maar paar momenten idd. Had zelf meer bloederige horror en psychologische spelletjes verwacht en dat had de film ook wel interessanter gemaakt en een stuk enger. Daarom vond ik het fictionele aspect ook minder,

had het beter gevonden als de moordenaar als mens bestond en zich baseerde op die kwaadaardige godheid

Films als Funny Games (1997) , Martyrs (2008) en Hard Candy (2005) zijn veel gruwelijker. Sinister was meer een mainstream soft horror. Maar toch al beter dan de gemiddelde horror productie van de laatste jaren. Vooral dat de betere acteurs de hoofdrol spelen kan ik wel appreciëren.

Hij is eigenlijk meer een thriller dan een horror, dus als je al wat gewend bent aan horror ga je het meer spannend/boeiend vinden om te volgen dan dat je het eng vindt. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel eng vinden die minder gewend zijn. Anders zijn het maar paar momenten idd. Had zelf meer bloederige horror en psychologische spelletjes verwacht en dat had de film ook wel interessanter gemaakt en een stuk enger. Daarom vond ik het fictionele aspect ook minder,

had het beter gevonden als de moordenaar als mens bestond en zich baseerde op die kwaadaardige godheid

Films als Funny Games (1997) , Martyrs (2008) en Hard Candy (2005) zijn veel gruwelijker. Sinister was meer een mainstream soft horror. Maar toch al beter dan de gemiddelde horror productie van de laatste jaren. Vooral dat de betere acteurs de hoofdrol spelen kan ik wel appreciëren.

Ja ook dat juist, jammer dat het weer een "geest" moet zijn of iets. En had een ander einde verwacht, vond het in verhouding met de film te kort. Hup dochter maakt ze dood, einde.

Mama (2013)

Niks met horror te maken dit, is een soort van thriller voor kinderen. Verhaal gaat nergens over en doodsaai om te kijken. een 5,5

The Iceman (2012)

Aardige misdaadfilm gebaseerd op het leven van seriemoordenaar Richard Kuklinski. Ik vond het een leuke film maar hij viel soms wat tegen omdat ik aardig wat weet over de seriemoordenaar en de film vaak het een en ander verkeerd verteld. Al met al een 7/10.

R.I.P.D (Rest in Peace Departement 2013)

Slechte "Men in Black" kloon. Jeff Bridges als super irritante space cowboy. Verhaal is ook niet te doen. 5/10

Pain and Gain torrent is online bitches.

1,24 GB
[Link niet meer beschikbaar]

4,37 GB blueray Rip
[Link niet meer beschikbaar]

had m ook al op yifi in 1080, mag vaker gebeuren dat ze zo vroeg komen, komt donderdag pas in de bios hier, normaal duurt het dan nog wel even.

ben nog op zoek naar: the wolverine, world war Z..

Ik zal sinister ook eens gaan kijken, vindt dat genre vaak ook boeiend

ot:
Oblivion (2013)

goede film, erg sci fi wat me normaal niet zo aanspreekt. toch gekeken en film was al snel boeiend. gaat over de aarde na een oorlog en wat er van over is. verhaal lijn vindt ik erg goed lopen en zitten mooie gebeurtenissen in. Had daarentegen op sommige punten toch iets meer verdieping willen zien, zeker omdat het een breed verhaal is met veel potentie. maar goed de film duurde al 2 uur en ze hebben er zeker iets moois van gemaakt

7/10

Wat een k*tfilm was Oblivion zeg. 4tje. Max.

Alleen cgi was oke.

Groundhog Day Een chagrijn die elke dag wakker wordt op dezelfde dag, de voor hem k*tste dag van het jaar. Erg leuke komedie, en Bill Muray speelt een goede rol. 8/10 in het genre.

Haha ben ik nu aan het bekijken, vind hem echt wel zalig, al gigantisch veel gelachen. Zit ook een boodschap in precies, loslaten van je ego, aanvaarden van wat is... Hou ik wel van. & Beste komedie allertijden?

Total Recall (1990)

Voor zijn tijd best leuk gemaakt qua FX. Had laatst een stukje gezien van de 2012 versie (is qua script toch iets anders als de 1990 versie), maar buiten Kate Beckinsale en Jessica Biel erg saai, viel letterlijk in slaap na amper 15 min :roflol:

7/10

The Thing (1982)

Op een of andere manier veel boeiender als de 'prequel' uit 2012, wat eigenlijk meer op een remake leek. Veel spannender, mind games, etc.

7,5/10

Laatst bewerkt:
Vind het juist andersom. The Thing is juist heel saai. Er gebeurd bijna niks. Wel proberen ze het spannend te maken. Bij Total recall gebeurd er bijna altijd wat. :)

Laatst bewerkt:
The Thing vind ik juist een meesterwerk. Die suspense die je door de hele film voelt is geweldig. Voor mij bijna perfect, dus 9.5/10

Pain and Gain.

Was zieker en vager dan ik had verwacht. Soort The Hangover on roids.
Maar wel vermakelijk.

6.5/10

Terug
Naar boven