- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand afther Earth al gezien? magere score op imdb.

Onlangs GI Joe - Retaliation gezien. In ieder geval een pak beter dan de eerste, die heel erg crappy was. Coole actie, maar de dialogen zijn soms overdreven retarted. Mag iets pretentielozer zijn. 6,5/10
[Link niet meer beschikbaar]Nog aanraders qua films die in de bios verschijnen de komende weken?
Wrath of the Titans (2012)
Rosamund Pike +1, geen cleavage (zie Jack Reacher) -0.5. Voor de rest best saai..
5/10
Riddick (2013)
Left for dead on a sun-scorched planet, Riddick finds himself up against an alien race of predators. Activating an emergency beacon alerts two ships: one carrying a new breed of mercenary, the other captained by a man from Riddick's past.
hnnnng wat een film, ben deze net in bioscoop gaan kijken. Echt gewoon mijn type film. Vin Diesel is ook altijd baas in zulke rollen.
Zeker een aanrader voor de liefhebbers van scifi/action.
IMDB-score: 6,9/10
Personal score: 8,3/10
Ik vind het best wel een goede film. Toch wel een ondergewaardeerde film naar mijn mening.

Die wil ik ook graag zien, vond de vorige Riddicks ook vet wat vooral komt door Vin Diesel.