Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Onlangs GI Joe - Retaliation gezien. In ieder geval een pak beter dan de eerste, die heel erg crappy was. Coole actie, maar de dialogen zijn soms overdreven retarted. Mag iets pretentielozer zijn. 6,5/10

Iemand afther Earth al gezien? magere score op imdb.

Iemand afther Earth al gezien? magere score op imdb.

ja in de bios gezien, was oke qua film, had er van tevoren wel meer van verwacht, zou het wel een 6 geven.

overigens wel erg mooi gemaakt die film, dat was een pluspunt, verhaal kon soms nog wat meer detail krijgen imo, zou m wel n keer kijken ;)

Onlangs GI Joe - Retaliation gezien. In ieder geval een pak beter dan de eerste, die heel erg crappy was. Coole actie, maar de dialogen zijn soms overdreven retarted. Mag iets pretentielozer zijn. 6,5/10

Ik vond de eerste GI joe movie logischer in mekaar zitten dan de tweede.

Django Unchained
Wel een brute film. Vooral die scene waarbij de n*ger al die cowboys aan gort schiet. Het verhaal was goed, en de soundtrack klinkt ook goed. Zeker wel een aanrader.
Ik geef de film een 7.

Laatst bewerkt:
World War Z - Vond hem niet zo wauw vergeleken met andere zombie films 6/10
The Frozen Ground - Heeft me positief verrast met Nicolas Cage en Cusack, gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een seriemoordenaar 7/10

Nog aanraders qua films die in de bios verschijnen de komende weken?

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 22:48 ----------

2 guns?

Clash of the Titans (1981)
Die ouderwetse FX zijn wel grappig om te zien, maar voor de rest een beetje saai.
6/10

Clash of the Titans (2010)
Veel vermakelijker, het verhaal wijkt ook erg af van het origineel.
6.5/10

Wrath of the Titans (2012)
Rosamund Pike +1, geen cleavage (zie Jack Reacher) -0.5. Voor de rest best saai..
5/10

Riddick (2013)

Left for dead on a sun-scorched planet, Riddick finds himself up against an alien race of predators. Activating an emergency beacon alerts two ships: one carrying a new breed of mercenary, the other captained by a man from Riddick's past.

hnnnng wat een film, ben deze net in bioscoop gaan kijken. Echt gewoon mijn type film. Vin Diesel is ook altijd baas in zulke rollen.
Zeker een aanrader voor de liefhebbers van scifi/action.

IMDB-score: 6,9/10
Personal score: 8,3/10

Afther Earth gekeken, vond het wel een aardige film. Visual erg mooi alleen het verhaal is niet speciaal. Wel leuk om gezien te hebben (voor 1x).

Riddick (2013)

Left for dead on a sun-scorched planet, Riddick finds himself up against an alien race of predators. Activating an emergency beacon alerts two ships: one carrying a new breed of mercenary, the other captained by a man from Riddick's past.

hnnnng wat een film, ben deze net in bioscoop gaan kijken. Echt gewoon mijn type film. Vin Diesel is ook altijd baas in zulke rollen.
Zeker een aanrader voor de liefhebbers van scifi/action.

IMDB-score: 6,9/10
Personal score: 8,3/10

Die wil ik ook graag zien, vond de vorige Riddicks ook vet wat vooral komt door Vin Diesel.

Ik vind het best wel een goede film. Toch wel een ondergewaardeerde film naar mijn mening.

Ik had ze allemaal achter elkaar gekeken, misschien dat ik daarom er wat minder over denk. Vroeger natuurlijk wel verdiept in de Griekse mythologie, dus het is sowieso mooi om te zien hoe ze zoiets verfilmen. Het verhaal zelf vond ik maar vreemd. Het origineel is nog grotendeels gebaseerd op de mythen, maar dit script is volgens mij gewoon verzonnen? Correct me if I'm wrong. Dat verklaart enigszins waarom ik dit verhaal wat minder goed in elkaar vind zitten. De rollen van neef/zoon vond ik niet zo goed, amper character development. Zelfs de hoofdrolspeler had maar een matige rol. De film draaide meer om Zeus en zijn broedervete. Dat vond ik op zich wel een goed aspect van de film, maar de rest leek wel bijzaak.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 10:57 ----------

Oblivion 2013

Toen ik de trailer begin van het jaar in de bioscoop zag, dacht ik echt deze film ga ik never kijken (alhoewel ik wel van de sci-fi ben). Erg gave en geloofwaardige en meeslepende film. De FX zijn geweldig, erg realistisch. Ervaren cast, al had bijvoorbeeld de rol van Morgan Freeman net zo goed door iemand anders kunnen worden ingevuld. Langzaam aan komt de waarheid aan het licht en vallen de puzzelstukjes op de juiste plek.

7/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prisoners

Heb een dubbel gevoel bij deze film. Langs de ene kant vind ik hem vrij goed, sterk, maar langs de andere kant vind ik ook dat men er meer had kunnen meedoen, kansen gemist heeft. De film probeert precies ook enorm realistisch over te komen maar slaagt daar door het verhaal en zo imo toch niet in. Vind hem vooral te zwaar wegen + het vloeit te weinig om een topfilm te zijn. Je zit wel volledig in het verhaal, dat dan weer wel + verhaal is simpel maar toch wat erover precies. Dus goede film die ik zeker nog eens wil terugkijken maar geen kunst/meesterwerk. 7,5 - 8/10

the hangover 3 (al tijdjé te downloaden in goeie kwaliteit)

Eerste hangover vond ik bovengemiddeld, 2de vond ik eerder k*t aangezien het volledig zelfde patroon werd gevolgd van de eerste film. Bij deel 3 had ik dus niet z'n gevoel...
Dat gevoel werd al snel weggenomen aangezien enkel de personages terugkomen van vorige films maar het verhaal heeft bitter weinig sporen van deel 1/2 overgenomen. Het is zelfs zo 'anders' dat deze film eigenlijk niets meer te maken heeft met de titel van de films 'Hangover', het 3de deel is meer geevolueerd naar een actiekomedie en zou vast en zeker een aparte film kunnen zijn.

Ik vond deze film de beste van de drie, maar zoals gezegd had dit miss beter een standalone film kunnen zijn, alhoewel je de voorkennis van de personage's dan wellicht zou missen...

Ikzelf was aangenaam verrast :)
Imdb 6/10
mijn scoré: 7.2/10

Zijn er nog meer meningen over the hangover 3. Ik wil hem wel zien maar "iedereen" die ik ken, vond hem barslecht!?

vond part 2 wel ongeveer even goed als part 1.

Terug
Naar boven