MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Riddick (2013)

Left for dead on a sun-scorched planet, Riddick finds himself up against an alien race of predators. Activating an emergency beacon alerts two ships: one carrying a new breed of mercenary, the other captained by a man from Riddick's past.

hnnnng wat een film, ben deze net in bioscoop gaan kijken. Echt gewoon mijn type film. Vin Diesel is ook altijd baas in zulke rollen.
Zeker een aanrader voor de liefhebbers van scifi/action.

IMDB-score: 6,9/10
Personal score: 8,3/10

Ik vond 'm toch best tegenslagen. Het verhaal werd al duidelijk vanaf enkele minuten en ik zag het komende anderhalf uur positief in. Maar dan slaat het verhaal wat om en wordt het wat hack n slash a la Diesel. Beetje jammer van het verhaal, toch nog wat gered door de aparte stijl van Diesel. Zowel in charisma als in moorden.

Zijn er nog meer meningen over the hangover 3. Ik wil hem wel zien maar "iedereen" die ik ken, vond hem barslecht!?

vond part 2 wel ongeveer even goed als part 1.

Part 3 was OK! Niet slecht, maar niet zo goed als eerste. Gewoon zelfde verhaaltje in principe

Zijn er nog meer meningen over the hangover 3. Ik wil hem wel zien maar "iedereen" die ik ken, vond hem barslecht!?

vond part 2 wel ongeveer even goed als part 1.

Ik vind 3 beter als 2. Ongeveer hetzelfde niveau als de 1e. Ik vond de humor en het verloop van de film wel leuk. Spanning bouwt op, maar richting het eind gewoontjes.

Parker http://www.imdb.com/title/tt1904996/

Ik dacht bij het horen van deze titel op één of andere onmiddellijk aan de film 'get carter'. Geen idee waarom maar ik was in de veronderstelling dat 'parker' één of andere remake van voorgenoemde film is.

Dat is dus duidelijk niet zo :)

Film gaat over pro dief die bij een heist genaaid en dat wil terug recht zetten. Meer zeg ik niet want zijn al snel spoilers..

Vond de film verbazend goed, maar ik ben dan ook fan van soortgelijke films zeker als ze bepaald niveau bekomen wat deze film zeker doet. De actie is goed, verhaal is niet sterk uitgebreid maar is ruim voldoende voor een film als deze. Wie hem nog kijken moet kan zal zich wellicht afvragen wat J-Lo in de film doet (zoals ik) maar wat later word alles uiteindelijk duidelijk. ( trouwens er is een ondergoed scené met haar, ziet er nog steeds beeldig uit)

Imdb: 6/10
ik 7.1/10

Vind de score van imdb onterecht laag, deze film is in het genré zeker bovengemmideld.. Ik persoonlijk vind het zelfs één van de betere Jason Statham films.

Morgen bekijk ik 'Safe' ook met Jason.

World War Z - Vond hem niet zo wauw vergeleken met andere zombie films 6/10
The Frozen Ground - Heeft me positief verrast met Nicolas Cage en Cusack, gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een seriemoordenaar 7/10

Naar aanleiding van je post heb ik gisteren The Frozen Ground ook gezien, interessante film! Goede acteerprestaties van Nicolas Cage en John Cusack als the bad guy. Enkele stukken waren wel eens wat langdradig maar het waargebeurde aspect en de mooie fragmenten van het landschap in Alaska maken veel goed. Ook een indrukwekkende aftiteling zoals ik nog niet vaak heb gezien.

7,5/10

Ik vind 3 beter als 2. Ongeveer hetzelfde niveau als de 1e. Ik vond de humor en het verloop van de film wel leuk. Spanning bouwt op, maar richting het eind gewoontjes.

Heb gisteren part III gezien & vond deze de zwakste in de reeks.

Heb gisteren part III gezien & vond deze de zwakste in de reeks.

Hmm misschien moet ik hem nog maar eens een keer kijken dan.. Ik had hem toen in de bios gezien.

Het begin en dat intervention gedoe/John Goodman zijn rol waren matig, maar dat ze in de maling worden genomen door Chow vond ik dan wel weer grappig.

Iemand toevallig al een Torrent gevonden van de crimi clowns film? Vind er wel één maar dat is met paswoord.

iemand wolf al gezien? Hoe was ie?

die wil ik ook wel zien nog, ik zoek de torrent.

Spring Breakers
De film vond ik geen **** aan. Een stel labiele tienermeisjes die zoekende zijn en in problemen komen. Van mij krijgt hij een 3.

alle alien films weer eens gezien. Allemaal erg vermakelijk maar vanaf 3 gaat de kwaliteit zwaar naar beneden. Op naar predator 1 & 2 :D

Predator 2, was dat niet in zo'n stad ofzo? Wat ik me kan herinneren erg slecht..

Predator 2, was dat niet in zo'n stad ofzo? Wat ik me kan herinneren erg slecht..

Nee dat was best een leuke film. Niet zo goed als de eerste want dat kan ook niet maar deze was toen ook niet slecht. (ook wel door jeugdsentiment) Met die Jamaicanen. En een epische soundtrack. (Weet niet waarom youtube alle predator 2 clipjes met degelijke kwaliteit verwijderd heeft trouwens. khutzooi.)
http://www.youtube.com/watch?v=4dbyVYX9Wdc
http://www.youtube.com/watch?v=uuKMKIa-PoQ (vanaf 4:15.. en vanaf 5:30.. :cool: )

Terug
Naar boven