MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Conjuring

Een van de betere horrors in de laatste jaren. Een cliche opzet (familie gaat in een oud huis wonen, bad shit happens blabla), maar toch was de film origineel en verrassend. Verder een goede cast en geloofwaardige performances. Toch geef ik de film geen 8 omdat ik er stiekem meer van had verwacht (als je de film voor jezelf overhyped, kan het alleen maar tegenvallen).

IMDB: 7.6
DJR: 7.5

iceman.

great gatsby afgezet na 20 min...

Goed advies.

Vond Iceman geweldig. Mooie beelden van NY, tof karakter. Was een beetje bang dat er weinig verhaal in zou zitten, maar dat valt ook reuze mee.

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 09:42 ----------

Pacific Rim is verstand af en knallen maar. Als je kickt op special effects zeker bekijkenswaardig. Verhaal trekt op niet maar **** it, je ziet gewoon gevechten tussen robots en monsters :cool:

Vond die in 3D echt top! Gebeurt gewoon teveel om naar te kijken. Dan is t maar goed dat t verder simpele actie is. :D

Cube 2: Hypercube

Het overgrote deel (3/4) van de film is goed: over het algemeen aardig geacteerd en best wel boeiend en spannend, maar naarmate het einde nadert wordt het vager en minder leuk. Helaas ook een onduidelijke einde waar ik een schijt hekel aan heb. http://youtu.be/YlfV1Q2eSkE?t=2m58s

Van een cijfer 7+ naar een 6. Zonde.

Laatst bewerkt:
This is the End (2013)

Ik heb me wel vermaakt. Voor de verandering spelen de acteurs zichzelf, dat was wel een leuke twist. 'In the end' ging het verhaal nergens over, maar zeker het kijken waard.

6,5/10

Totall Recal (2012)

Kate Beckinsale vs. Jessica Biel, doe maar mij Kate :o Origineel was imho wel veel beter, maar deze versie onderscheid zich dan weer op een andere manier. Wel mooi gemaakt en veel actie.

6/10

Metallica: Through the never

Zeker de moeite waard als je fan bent, geluid had wel wat harder gemogen helaas.

The Internship (2013)

The-Internship-Wallpaper-011.jpg

Two salesmen whose careers have been torpedoed by the digital age find their way into a coveted internship at Google, where they must compete with a group of young, tech-savvy geniuses for a shot at employment.

Leuke komedie, leuk verhaal ook, redelijk veel grappige stukjes in. Vince Vaughn en Owen Wilson spelen ook altijd goed samen in dit soort films.

IMDB-score: 6,3/10
Personal score: 6,2/10

Gravity was echt heel erg vet. Een van de betere bioscoop ervaringen in lange tijd.

damn, aan het wachten tot die online staat

Baas, trust me. Ga deze film kijken op IMAX 3D. Deze film downloaden is jezelf een oegendarische filmervaring ontzeggen.

Ik ben geen bioscoopman, heb thuis 50 inch full hd plasma staan. Maar dit moet je gewoon in de imax 3d gaan kijken.

Baas, trust me. Ga deze film kijken op IMAX 3D. Deze film downloaden is jezelf een oegendarische filmervaring ontzeggen.

Ik ben geen bioscoopman, heb thuis 50 inch full hd plasma staan. Maar dit moet je gewoon in de imax 3d gaan kijken.

hm ok thanks voor het advies. Zoveel special effects?

pacific rim, best aardig, slap verhaal maar mooi gemaakt --> 7

the heat, hilarisch --> 7,5

hm ok thanks voor het advies. Zoveel special effects?

Het ziet er gewoon geniaal uit. En het is een van de weinige films waarbij het 3D effect echt een toegevoegde waarde heeft. En ik ben helemaal niet van al die 3D shit. De effecten zijn super en denk niet dat ze tot hun recht komen op een tv.

Het ziet er gewoon geniaal uit. En het is een van de weinige films waarbij het 3D effect echt een toegevoegde waarde heeft. En ik ben helemaal niet van al die 3D shit. De effecten zijn super en denk niet dat ze tot hun recht komen op een tv.

hm, lijkt me overigens niet echt de geschikte rol voor sandra bullock, of speelt ze net wel goed?

Ook mijn eerste gedacht, film ziet er gelikt en interessant uit maar voor de rol van bullock konden ze wellicht wel betere keuzes maken.

Bullock was op zich niet verkeerd gecast, ze zochten voor de rol denk ik bewust een actrice van middelbare leeftijd. Ze speelde de rol van 'vrouw die hogerop wilt komen in een mannenwereld en alleen maar leeft voor haar werk' prima. Soortgelijke hoofdrol had ze ook in The Proposal (2009). Er was duidelijk wel chemie tussen beide hoofdrolspeelsters. Het had denk ik weinig uitgemaakt als ze in plaats van haar bijvoorbeeld Anne Hathaway hadden gecast.
Nevermind, ik was nog niet helemaal wakker.. :(

Laatst bewerkt:
Bullock kent Clooney al van de theaterschool af en zijn altijd goed bevriend gebleven. In deze film was het heel belangrijk dat de chemie tussen de acteurs goed is, aangezien het de enige 2 acteurs zijn van de hele film en ze draaidagen hadden waar je alleen elkaars stem,konden horen.

Bullock kent Clooney al van de theaterschool af en zijn altijd goed bevriend gebleven. In deze film was het heel belangrijk dat de chemie tussen de acteurs goed is, aangezien het de enige 2 acteurs zijn van de hele film en ze draaidagen hadden waar je alleen elkaars stem,konden horen.

Jij hebt ook de Veronica gids zo te lezen. Daar stond het hele stuk in. :D

Door de positieve reacties hier, ga in 'em zaterdag ook kijken in IMAX. :D

IMAX 3D is zeker de moeite waard inderdaad!

Terug
Naar boven