Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Zojuist opnieuw gekeken (vorige keer R6 rip). Op een of andere manier vond ik hem dit keer veel beter, misschien ook wel vanwege de betere kwaliteit. Alleen die bewegende/schuddende/shaky cam camerabeelden irriteer ik me dood aan :roflol: Ik ben benieuwd of ze met Batman vs. Superman dit kunnen overtreffen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grappig dat mensen zo'n fysiek (Henry Cavill) mooi zullen vinden maar dan lullen dat ze zo'n 'steroid fysiek' niet willen. Probeer dan maar eens redelijk te praten over dat alle acteurs die een beetje een fysiek hebben AAS gebruiken.

Laatst bewerkt:
Zo even binnenhalen; Green Street 3 & The Suspect. Wel vreemd want beiden nog niet gereleased en wel te downloaden al, zie ik niet vaak dat op IMDB staat dat ze nog niet released zijn.

White House Down (2013)

While on a tour of the White House with his young daughter, a Capitol policeman springs into action to save his child and protect the president from a heavily armed group of paramilitary invaders.

White-House-Down.jpg

De goede actie begint pas halverwege de film IMO, het begin is wat saai. Wel weer zo'n type film van alles moet kapot.

IMDB-score: 6,3/10
Personal score: 6,1/10

Ben wel benieuwd naar Don Jon, lijkt me een coole film.

Gisteren Inside Llewyn Davis gezien, de nieuwe van de Coen Brothers. Ben erg grote fan van hen, en dit is weer een goede film. Naar mijn mening iets tragischer dan het gross van hun films. Ben zelf helemaal geen folk liefhebber, maar dat stoorde hoegenaamd niet. De scène in de auto naar Chicago is geniaal. 7-7,5/10

nu despicable me 2 aan het kijken, zit in minuut 20 van de film en echt al 10 keer gelachen ofzo :roflol: dis gun b gud

Gisteren escape plan gezien.
Goeie film en zeker de moeite waard.

Vond deze ook niet slecht, alhoewel ik er net wat meer van had verwacht. Ik ben het wel voor het alles naar de klote type film, maar vond het soms net wat overdreven in deze flick.

Halverwege in slaap gevallen en niet meer de behoefte om hem af te kijken. Not my cup of tea.

5/10

De reviews op IMDB en moviemeter zijn ook behoorlijk lovend, zie ik nu. Kan niet wachten om de film te zien. :)
We hadden hem al een tijdje op ons lijstje staan om heen te gaan. En hij was net in premiere dus mooie timing! Ik zou zeggen zeker heengaan.

Despicable me 2 (2013)

Gru is recruited by the Anti-Villain League to help deal with a powerful new super criminal.

despicable_me_2_minions-wallpaper1.jpg

Leuke animatiefilm voor groot en klein. Heb meerdere keren spontaan moeten lachen, zeker een aanrader!

IMDB-score: 7,7/10
Personal score: 6,0/10

IMDB-score is wat overdreven lijkt me.

Man of steel gisteren bekeken.
Ik vond hem beter dan verwacht, al zit er in de film een dood moment van ongeveer 15 min. En de laatste actiescene duurt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang.

Nog een aanraden: alle tekenfilms van de ghibli studios. Arriety is een pareltje.

Om even in te haken op de reviews van Man of Steel, ik vond dat de nadruk veel te veel lag op de actie ipv een goed en interessant verhaal. Misschien had ik ook veel te hoge verwachtingen omdat Christopher Nolan 1 van de schrijvers is en Memento/ Batman Begins/ The Prestige & Inception hier juist wel heel veel punten bij mij scoorde.

Heb eindeljk fast&furious 6 gezien.vond hem echt goed en een zeer verassend einde.kijk al uit naar de volgende :-)

R.I.P.D. (2013)

Niet uitgekeken. Gedrocht van een film.
'Men in black van den Aldi' is de alternatieve titel.

World War Z (2013)

World-War-Z-Brad-Pitt-202x300.jpg

- Action | Adventure | Horror -

United Nations employee Gerry Lane traverses the world in a race against time to stop the Zombie pandemic that is toppling armies and governments, and threatening to destroy humanity itself.

Review (Let op voor spoilers)
Grafisch ziet het er allemaal top uit, maar het verhaal is erg matig.
Het zombie verhaal deed me erg denken aan "The Walking Dead" waarbij ik overigens na seizoen 2 gestopt ben met kijken.
En waarbij het "The Walking Dead" lekt aan goede acteurs en realisme, lekt het bij "World War Z" vooral aan realisme. Uiteraard is het hele zombie verhaal hedendaags vooral onrealistisch te noemen, maar dit is nou eenmaal het verhaal. Wat ik echter storend vind is dat Brad Pitt min of meer onsterfelijk lijkt. Een stuk of 40 Zombies vormen geen enkel probleem en ook een vliegtuigcrash schijnt weinig tot geen problemen op te leveren en lijkt daarmee de gewoonste zaak van de wereld. Waar andere het in RL moeten doen met afgescheurde ledematen of gebroken benen, komt onze Brad Pitt er vanaf met een voorwerp dat zijn zij doorboort heeft. Maar ook dat maakt voor hem niks uit, want Brad jumpt vervolgens uit zijn 2 meter hoog bevonden stoel en lijkt daar weinig moeite mee te hebben.

Ik heb de film wel afgekeken en was best vermakelijk, jammer alleen dat het een typische jaren 80 actiefilm is waarbij de hoofdrolspeler een goede echtgenoot is, uitstekend kan vechten, alles overleeft, een goed hart heeft en uiteindelijk de rest van de wereld min of meer in zijn eentje red.

Personal Score : 6,5
IMDB : 7,1

[Link niet meer beschikbaar]

A young Arab man is sent to a French prison where he becomes a mafia kingpin.

Prachtige film met veel actie en emotie, zeker een aanrader! Een beetje vergelijkbaar met L'immortel qua emotie, voor diegenen die deze gezien hebben. Is wel wat langdradig en je moet goed opletten want als je iets mist weet je niet meer wie wie is.

IMDB-score: 7,9/10
Personal score: 8,1/10

die film was echt goed ja.

even downloaden dan, thnx voor de aanbeveling

Terug
Naar boven