XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Heat gezien met Sandra Bullock.
Vermakelijke film, rollen erg goed gecast. Het ietwat kneuterige en houterige heeft Bullock altijd goed gepast vind ik. Ook de andere hoofdrol zeer goed gecast en gespeeld.

8/10 en dat is redelijk hoog voor mij in dit genre.

The lone ranger, wat een schijtfilm zeg. Had een paar keer de film willen afzetten maar met pijn en moeite tot het eind gekeken. 3/10

Hangover 3 gezien. Een vijfje voor de moeite maar dit derde deel had niet gemaakt hoeven te worden. Nu kan ik Galifianakis toch al amper uitstaan maar in dit derde deel is hij nog een stuk irritanter geworden. De grote rol voor Ken Jeong draagt ook weinig goeds bij. Als sidekick was hij nog wel te pruimen maar in 1 van de belangrijkste rollen wordt hij al snel rete irritant.

De film wordt ook bijna nergens echt leuk. Het stuk met nog zo'n amper grappige actrice (Melissa McCarthy) is 1 van de dieptepunten in de trilogie.

urgh, idd een "dijenkletser"van formaat. heb jij trouwens nog enkele goeie nieuwe komedies gezien die je zou aanraden.

The lone ranger, wat een schijtfilm zeg. Had een paar keer de film willen afzetten maar met pijn en moeite tot het eind gekeken. 3/10

Ik vond het denk ik een 5 hooguit, Disney film hè.. Beetje langdradig, vergezocht. Eigenlijk gewoon Pirates, maar dan in het Wilde Westen en nog slechter :roflol: Ach ja, Johnny Depp lacht zich rot, weer een paar miljoen verdient voor een waardeloze filmrol..

Je zou Coffee Town kunnen proberen http://www.imdb.com/title/tt2234025/?ref_=sr_2 maar ook daar hoef je niet veel van te verwachten. Of We're the Millers http://www.imdb.com/title/tt1723121/?ref_=fn_al_tt_1 helaas zit daar Jennifer Aniston in.

Success.

Waarom helaas als ik vragen mag?

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 11:09 ----------

De trailer vind ik helemaal niks en saai ook, en ik weet dat een trailer vaak de leukste stukken laat zien.

Vonnis.

Weet erg goed mee te slepen en emotie op te wekken. En laat achteraf zeker ruimte voor discussie met je vriendin die rechten studeert..

Verveeld niet voor mensen die zich ervoor openstellen. Is dus zeker niet voor iedereen.

7,5/10

'the internship'

ksnap niet dat ik zulk een film dan wel kan uitkijken :D is een cliché feelgood comedy maar voor één of andere reden heb ik em wel kunnen uitkijken

7/10 tegen beter weten in.

Ik vond het denk ik een 5 hooguit, Disney film hè.. Beetje langdradig, vergezocht. Eigenlijk gewoon Pirates, maar dan in het Wilde Westen en nog slechter :roflol: Ach ja, Johnny Depp lacht zich rot, weer een paar miljoen verdient voor een waardeloze filmrol..

Waarom helaas als ik vragen mag?

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 11:09 ----------

De trailer vind ik helemaal niks en saai ook, en ik weet dat een trailer vaak de leukste stukken laat zien.

Ik had er ook niet veel van verwacht maar Pirates of the caribean 1 vond ik wel watchable (zelfde makers dacht ik) dus had een beetje hoop maar het was écht een slechte film.

Gisteren weer een film gezien, had toch niets beters te doen

Warm Bodies (2013)
Ik moet zeggen dat ik niets van de film had verwacht (saaie zaterdagavond, niets te doen), maar het was een volledige verrassing. Ik lach niet vaak onder films, maar bij deze toch hier en daar een lachkreetje laten horen. Het verhaal is eens iets anders dan de altijd dezelfde zombiefilms, het is hier gewoon omgedraaid. Film gaat over een wereld waarin er een zombieapocalypse heeft plaatsgevonden. Hoofdpersoon R (zombie) is anders dan de andere zombies en kan dan ook gelimiteerd nadenken en voelen. Bij het opzoek gaan naar mensenvlees red hij een meisje van opgegeten worden en neemt haar mee terug. Verhaal vloeit daar verder op uit.
Omdat sommige delen gewoon niet serieus zijn, is het acteerwerk soms ook een beetje slapjes, maar dat doet weinig af aan de film.

IMDB cijfer: 6,9
Mijn cijfer: 7,5

Toch een hoge score gegeven voor mijn doen, dus zeker een aanrader!

The Lone Ranger (2013)

Native American warrior Tonto recounts the untold tales that transformed John Reid, a man of the law, into a legend of justice.

Matige film, zeker niet op het niveau van POTC.

IMDB-score: 6,6
Personal score: 5,8

Before Midnight.

Geniale derde deel in de reeks van imo beste romantische films ooit gemaakt. 9

urgh, idd een "dijenkletser"van formaat. heb jij trouwens nog enkele goeie nieuwe komedies gezien die je zou aanraden.

Goede komedies worden nog amper gemaak, ooit 1 van de belangrijkste genres tegenwoordig vooral gebruikt als melkkoe in de filmwereld om sequels uit te melken die na het eerste deel al niet meer grappig waren.

Clear History, comedy met Larry David, hij speelt een beetje hetzelfde type als in Curb Your Enthusiasm.

6.5/10

Goede komedies worden nog amper gemaak, ooit 1 van de belangrijkste genres tegenwoordig vooral gebruikt als melkkoe in de filmwereld om sequels uit te melken die na het eerste deel al niet meer grappig waren.

Mee eens.

Gisteren nog Funny farm gekeken met Chevy Chase. Vind het een van zijn beste films.

Cijfer: 7+

Laatst bewerkt:

We are the millers vond ik één van de betere van het laatste jaar. Miss dat je dit wel iets vind.

Ik zit nog steeds te wachten op wat nieuwe will ferrell films.

We are the millers vond ik één van de betere van het laatste jaar. Miss dat je dit wel iets vind.

:o 6je max.

Internship is idd echt een feelgood film maar toch best leuk om te kijken. Niet erop letten dat google als een leuk bedrijf wordt neergezet.

we are the millers vond ik niet super hoor

Terug
Naar boven