- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangover 3 gezien. Een vijfje voor de moeite maar dit derde deel had niet gemaakt hoeven te worden. Nu kan ik Galifianakis toch al amper uitstaan maar in dit derde deel is hij nog een stuk irritanter geworden. De grote rol voor Ken Jeong draagt ook weinig goeds bij. Als sidekick was hij nog wel te pruimen maar in 1 van de belangrijkste rollen wordt hij al snel rete irritant.
De film wordt ook bijna nergens echt leuk. Het stuk met nog zo'n amper grappige actrice (Melissa McCarthy) is 1 van de dieptepunten in de trilogie.
The lone ranger, wat een schijtfilm zeg. Had een paar keer de film willen afzetten maar met pijn en moeite tot het eind gekeken. 3/10
Ach ja, Johnny Depp lacht zich rot, weer een paar miljoen verdient voor een waardeloze filmrol..Je zou Coffee Town kunnen proberen http://www.imdb.com/title/tt2234025/?ref_=sr_2 maar ook daar hoef je niet veel van te verwachten. Of We're the Millers http://www.imdb.com/title/tt1723121/?ref_=fn_al_tt_1 helaas zit daar Jennifer Aniston in.
Success.
The lone ranger, wat een schijtfilm zeg. Had een paar keer de film willen afzetten maar met pijn en moeite tot het eind gekeken. 3/10
Ik vond het denk ik een 5 hooguit, Disney film hè.. Beetje langdradig, vergezocht. Eigenlijk gewoon Pirates, maar dan in het Wilde Westen en nog slechterAch ja, Johnny Depp lacht zich rot, weer een paar miljoen verdient voor een waardeloze filmrol..
Waarom helaas als ik vragen mag?
---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 11:09 ----------
De trailer vind ik helemaal niks en saai ook, en ik weet dat een trailer vaak de leukste stukken laat zien.

urgh, idd een "dijenkletser"van formaat. heb jij trouwens nog enkele goeie nieuwe komedies gezien die je zou aanraden.
Goede komedies worden nog amper gemaak, ooit 1 van de belangrijkste genres tegenwoordig vooral gebruikt als melkkoe in de filmwereld om sequels uit te melken die na het eerste deel al niet meer grappig waren.
Goede komedies worden nog amper gemaak, ooit 1 van de belangrijkste genres tegenwoordig vooral gebruikt als melkkoe in de filmwereld om sequels uit te melken die na het eerste deel al niet meer grappig waren.
We are the millers vond ik één van de betere van het laatste jaar. Miss dat je dit wel iets vind.
6je max.