- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
no prob, deze duurt wel 2 uur 35 minuten dus je moet er echt je tijd voor nemen
laat maar weten wat je ervan vond
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
World War Z (2013)
![]()
- Action | Adventure | Horror -
Review (Let op voor spoilers)
Grafisch ziet het er allemaal top uit, maar het verhaal is erg matig.
Het zombie verhaal deed me erg denken aan "The Walking Dead" waarbij ik overigens na seizoen 2 gestopt ben met kijken.
En waarbij het "The Walking Dead" lekt aan goede acteurs en realisme, lekt het bij "World War Z" vooral aan realisme. Uiteraard is het hele zombie verhaal hedendaags vooral onrealistisch te noemen, maar dit is nou eenmaal het verhaal. Wat ik echter storend vind is dat Brad Pitt min of meer onsterfelijk lijkt. Een stuk of 40 Zombies vormen geen enkel probleem en ook een vliegtuigcrash schijnt weinig tot geen problemen op te leveren en lijkt daarmee de gewoonste zaak van de wereld. Waar andere het in RL moeten doen met afgescheurde ledematen of gebroken benen, komt onze Brad Pitt er vanaf met een voorwerp dat zijn zij doorboort heeft. Maar ook dat maakt voor hem niks uit, want Brad jumpt vervolgens uit zijn 2 meter hoog bevonden stoel en lijkt daar weinig moeite mee te hebben.
Ik heb de film wel afgekeken en was best vermakelijk, jammer alleen dat het een typische jaren 80 actiefilm is waarbij de hoofdrolspeler een goede echtgenoot is, uitstekend kan vechten, alles overleeft, een goed hart heeft en uiteindelijk de rest van de wereld min of meer in zijn eentje red.
Personal Score : 6,5
IMDB : 7,1
. Warm Bodies gezien.begint slecht,word iets betern tegen het midden van de film.vind hem niet echt de moeite.
Ik vond Warm Bodies juist wel heel goed. Tenminste eens iets anders dan die eeuwige zombiefilms die hetzelfde zijn.
+ beetje droge humor erin, prima.
no prob, deze duurt wel 2 uur 35 minuten dus je moet er echt je tijd voor nemen
laat maar weten wat je ervan vond

Zo even binnenhalen; Green Street 3 & The Suspect. Wel vreemd want beiden nog niet gereleased en wel te downloaden al, zie ik niet vaak dat op IMDB staat dat ze nog niet released zijn.
Heb zaterdag Gravity in IMAX gezien. Was een heel coole ervaring. Needless to say dat de film er prachtig uitziet. Het verhaal zat ook deftig in elkaar. Enkel die Hollywood onzin over dat kind van Bullock had niet gemoeten. De film heeft me toch weten te boeien over de hele lijn. 8+/10
Iemand tips voor een leuke hedendaagse comedy film?
In de aard van The Hangover, 21 jump street, American Pie, Take me home tonight, ...
Iemand die nog een leuke film ala james bond/bourne achtige films weet? Films met hitmans zoals Collateral trek ik ook altijd wel goed.
Iemand tips voor een leuke hedendaagse comedy film?
In de aard van The Hangover, 21 jump street, American Pie, Take me home tonight, ...