XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Iemand tips voor een leuke hedendaagse comedy film?
In de aard van The Hangover, 21 jump street, American Pie, Take me home tonight, ...

four lions (2010) is wat dat betreft leuk op gebied van onnozele humor, vondt die ook best goed

buiten dat is de serie blue mountain state ook wel echt vet, ook in de humor categorie, moeite waard om aan te beginnen

Predators - vond 'm goed meevallen. Goede actie, special effects, leuk sfeertje, niet te voorspelbaar. Helaas niet overtuigend genoeg in de dialogen en mist net dat beetje extra dat het een sterke sci-fi/thriller/actie maakt. Als je Predator leuk vond zal je dit ook wel lusten 7/10.

Heb deze zojuist gezien. Zonder de onduidelijkheden en vreemde dingen vind ik het een goede film. Maar helaas was er te veel van waardoor ik een vreemde nasmaak aan heb overgehouden. Echt jammer. Want ben een groot liefhebber van Predator met Arnold Schwarzenegger en vind deze film er aardig op lijken al dan niet zo goed.

Uiteindelijk nog een 6,5+ terwijl het een 7+ had kunnen zijn.

Metallica: Through the never

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

best ok, het verhaal van die kerel erbij is totaal overbodig, niks van meerwaarde en soms irritant. beter was een integrale concertfilm.
3D is wel indrukwekkend en zorgt soms voor het gevoel alsof je zelf mee op het podium staat.
gelukkig veel oude nummers, een 'cyanide' bijv. lijkt een stuurloos schip dat tegen de klippen vaart, crap.

7/10 voor deze band die al 20 jaar op retour is, zaal zat ook maar voor 1/10 vol

Iemand tips voor een leuke hedendaagse comedy film?
In de aard van The Hangover, 21 jump street, American Pie, Take me home tonight, ...

Kingpin vind ik een van de beste comedy films dat er is, is wel niet meer zo hedendaags, maar blijft hilarisch vind ik. Old school is al gezegd, maar dat is mijn favoriet. Anchorman is ook super.
Le diner de cons is bijzonder grappig. De originele dinner for schmucks.

Iemand die nog een leuke film ala james bond/bourne achtige films weet? Films met hitmans zoals Collateral trek ik ook altijd wel goed.

Layer cake misschien. Road to Perdition, maar is toch wat anders dan je vraagt...

Net avatar gezien, wou toch eens weten wat er zo bijzonder aan was aangezien het bijna 3 miljard heeft opgebracht in de bioscoop.

Dus Dances with wolves/The Last Samurai in de ruimte eigenlijk.

Ik heb er geen probleem mee dat het een 'oud' verhaal is. Vond de film ook niet slecht, maar kijk liever naar de andere twee, met The Last Samurai dan toch als favoriet.

• Like
Waarderingen: Ebel
Gravity (2013)

A medical engineer and an astronaut work together to survive after an accident leaves them adrift in space.

Wow, fantastische film. De hele film zit vol met actie en sensatie en de hele tijd nieuwe plotwendingen. Ben deze net in 3D gaan kijken en bij deze film is 3D echt wel een must. Zeker aan aanrader voor iedereen!

IMDB score: 8,6/10
Personal score: 8,9/10

The Expendables (2010)

Ben een groot fan van Stallone maar deze film is op alle fronten matig tot bijna slecht. De snelle beelden zijn nog het meest irritant en het eerste uur zit het er vol van terwijl er amper actie in zit: binnen 1 seconden krijg je weer een ander beeld te zien. Ook de vechtscenes zijn niet te volgen door de snelle beelden en oogt goedkoop aan (de hele film overigens).

Er zijn zo veel punten in de film die niet goed waren, dat ik er een boek over kan schrijven.

Cijfer: 4,5- :(

The Expendables 2

Vond er weinig aan. Actiefilm die saaier was dan de meeste films die ik zie die geen actiefilms zijn. Ze hebben gewoon een groot budget besteed maar het heeft totaal geen kwaliteit. Vond het zelfs niet echt amusant. 6/10

Deel 1 is in ieder geval geen bal aan (echt een misbaksel). Deel 2 hoef ik zo te lezen niet te kijken, maar de dvd is al gekocht. :(

Laatst bewerkt:
Zonet Haunter gezien.

Echt niet verwacht dat die zo goed ging zijn.
Als je de film wil zien, lees er dan niks over, en kijk ook niet naar trailers, want anders zou je de film kunnen verpesten.

http://www.imdb.com/title/tt2345567/

In the blind haal ik hem binnen. ben benieuwd.

Gravity

Deze film moet je gewoon in de bioscoop en in 3D hebben gezien. Dit is je entreekaartje waard!

8/10

Thor: The Dark World

Wat een tegenvaller zeg. Krijgt van mij een 6.0, IMDB krijgt ie een 8.0. Geen idee waarom iemand die film een 8 zou geven maar goed. Verhaal was zwak, humor was flauw en actie was niks nieuws en vrij weinig. Hele eerste helft zit je te wachten op de actie, dan is het pauze en verwacht je dat het supervet gaat worden wat vervolgens zwaar tegenvalt. Nee zeker geen aanrader dit.

Volgende keer Gravity zien, lees daar alleen maar goeie dingen over.

The Expendables (2010)

Ben een groot fan van Stallone maar deze film is op alle fronten matig tot bijna slecht. De snelle beelden zijn nog het meest irritant en het eerste uur zit het er vol van terwijl er amper actie in zit: binnen 1 seconden krijg je weer een ander beeld te zien. Ook de vechtscenes zijn niet te volgen door de snelle beelden en oogt goedkoop aan (de hele film overigens).

Er zijn zo veel punten in de film die niet goed waren, dat ik er een boek over kan schrijven.

Deel 1 is in ieder geval geen bal aan (echt een misbaksel). Deel 2 hoef ik zo te lezen niet te kijken, maar de dvd is al gekocht. :(

Foei ik vond beide expendables erg vet om eerlijk te zijn :o

Metallica: Through the never

best ok, het verhaal van die kerel erbij is totaal overbodig, niks van meerwaarde en soms irritant. beter was een integrale concertfilm.
3D is wel indrukwekkend en zorgt soms voor het gevoel alsof je zelf mee op het podium staat.
gelukkig veel oude nummers, een 'cyanide' bijv. lijkt een stuurloos schip dat tegen de klippen vaart, crap.

7/10 voor deze band die al 20 jaar op retour is, zaal zat ook maar voor 1/10 vol

Heb hier ook zeer van genoten. Ook dat stuk toen ze One gingen spelen was vet gedaan. Verhaal met die roadie is natuurlijk overbodig maar ze probeerden in ieder geval iets nieuws, en ik vond die vent op dat paard wel bruut met de muziek eronder.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Ik ook, precies wat je ervan verwacht. Wie deze film niet goed vond had dat van tevoren ook wel kunnen weten. Wat verwacht je dan, een zeer goed verhaal waar je de volgende dag nog over nadenkt?

Gister The Hangover 3 gezien. Leuk om met vrienden met een potje bier erbij te kijken.
Middelmatige comedy met een paar grappige, gore scenes.

Als groot Stallone fan voel ik me toch wel in de steek gelaten.... dat hij met deze k*t film mee op de proppen komt. En ben een groot fan van hem dus dat zegt wel wat.
Ik durf met vrijwel zekerheid te zeggen dat hij er weinig tijd in heeft gestopt. Dit zie je aan alles. Hij heeft veel geïnvesteerd in de acteurs dat is wel duidelijk, maar in de rest niet. Geld was op...

Als hij deze films blijft maken (o.a. de snelle beelden, niet kan zien wat er gebeurd), en dat geldt ook voor Schwarzenegger, hoef ik zijn films niet meer te zien.

Nou weet ik dat de 'snelle beelden' in trek zijn, al snap ik daar geen hout van, misschien omdat het dan voor kleuters ook te bekijken is en maakt het voor alle leeftijden beschikbaar. ;) Immers, je ziet niet wat er gebeurd en zeg nou zelf wat is daar nou leuk aan?

Ik zat hooguit 3 minuten in de film en de rest niet. Was het grappig? nee, en het kon me totaal niet boeien op geen enkele manier, en al ging Stallone dood dan kon het me geen fl**ker schelen (zo voelde het letterlijk aan), terwijl ik dat normaal gesproken absoluut niet heb. Ongeïnspireerd zooitje, bah, wat slecht allemaal.
En dat (wijven) stemmetje van Jet Li (acteren even buiten beschouwing gelaten). :roflol: Een voice-over had goed gedaan. Ben Stiller had het kunnen doen, zie Tropic Thunder. http://www.youtube.com/watch?v=UxRMg6PKcd0&list=. :D

Laatst bewerkt:
Cliffhanger gisteren gezien.

Ouderwetse Stallone actie in een prachtig decor. Verstand op 0 en genieten van het testosteron dat over je scherm vloeit.

Persoonlijke score: 8/10

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

The Expendables (2010)

Vreemd man. Ik vond deel 1 echt wel nog vrij oké. Deel 2 vond ik niet veel meer aan.

We're the Millers (2013)

Wel een aardige komedie, heeft niet verveeld.

7/10

Terug
Naar boven