XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Eergisteren This Is The End gezien met wat kameraden. Vond 'em zeker vermakelijk en eigenlijk beter dan We Are The Millers. Paar keer goed gelachen (had ook wat gedronken en gerookt). 7/10

Cliffhanger gisteren gezien.

Ouderwetse Stallone actie in een prachtig decor. Verstand op 0 en genieten van het testosteron dat over je scherm vloeit.

Persoonlijke score: 8/10

Vreemd man. Ik vond deel 1 echt wel nog vrij oké. Deel 2 vond ik niet veel meer aan.

Cliffhanger, goeie film inderdaad. :)

The Expendables 2 ga ik binnenkort kijken, en zo naar de trailer gekeken (hoewel dat lang niet altijd iets zegt), lijkt het me een betere film en misschien dat ik er een voldoende voor kan geven.

The Expandables (zowel deel 1 als 2) is gewoon verstand op 0 en genieten van al die 'oude' actiehelden en geweld.. Vooral de dialoog tussen Arnold en Bruce in deel 2 is echt tenenkrommend :roflol:

Gisterenavond had ik zin in 'de betere film'. Toevallig uitgekomen op Un Prophète. Een Franse film uit 2009 die ook genomineerd is voor de Oscar voor beste buitenlandse film.
Gaat over een jonge gast/Arabier (zeker geen tough guy) die in de gevangenis terecht komt en daar, noodgedwongen, begint te werken voor de Corsicanen. Stilletjes leert hij het reilen en zeilen van het gevangeniswezen kennen en klimt hij omhoog.
Het is een vrij rauwe film. De hoofdacteur doet het vrij goed. Ook hij strugglet met zichzelf omwille van het ombrengen van andere mensen is mooi in beeld gebracht.
2u30 is vrij lang voor een film en deze had voor mij ook iets korter gemogen, hoewel hij nooit echt begon te vervelen en ik het laatste deel een van de spannendste delen vond.
7,5+/10

• Like
Waarderingen: mat
zeer goede film ja.

Gisterenavond had ik zin in 'de betere film'. Toevallig uitgekomen op Un Prophète. Een Franse film uit 2009 die ook genomineerd is voor de Oscar voor beste buitenlandse film.
Gaat over een jonge gast/Arabier (zeker geen tough guy) die in de gevangenis terecht komt en daar, noodgedwongen, begint te werken voor de Corsicanen. Stilletjes leert hij het reilen en zeilen van het gevangeniswezen kennen en klimt hij omhoog.
Het is een vrij rauwe film. De hoofdacteur doet het vrij goed. Ook hij strugglet met zichzelf omwille van het ombrengen van andere mensen is mooi in beeld gebracht.
2u30 is vrij lang voor een film en deze had voor mij ook iets korter gemogen, hoewel hij nooit echt begon te vervelen en ik het laatste deel een van de spannendste delen vond.
7,5+/10

Toevallig ook gezien gisteren, vond het ook een film die bij de beteren hoort.

Man of Steel in 3D gezien (men had het ook Man of Balls, Balls of Steel of Superman ;) kunnen noemen). Prima film die goed weg kijkt. Wel een lange zit (2 uur en 20 minuten..) maar heb daar weinig van gemerkt.

Cijfer: 7,5-

Laatst bewerkt:
Vond Man of Steel maar een saaie k*tfilm. Een remake die niet kan tippen aan de 1978-versie. Maar goed tegen Hackman en Brando in de supportrollen kan zeker een Crowe met zijn 'Ik moet poepen' hoofd niet op.

Thor: The Dark World

Het eerste gedeelte van de film vond ik het een beetje tam, en hoopte dat na de pauze de actie een beetje zou beginnen, maar ik kwam van een koude kermis thuis.

Vond vooral the bad guy erg vet met hun eigen taaltje dat klonk wel bruut. Maar het einde was gewoon weg slecht. Ik ga 3 ongetwijfeld kijken maar neem niet meer de moeite om naar de bios te gaan.

6.5/10

imdb
7.8/10

Dead man down

Veel karakter voor een aktiefilm en nog romantisch ook ;)
Laatste scenes gaan wat snel. Maar lekkere film.

7/10

RIPD
6,5/10

Broken City
6/10

To Do List
5/10

Hanna

Beetje aparte film, maar wel leuke actie en een paar mooie scenes. Degelijk, maar geen top. 7/10.

Te Last Days On Mars: Het kwam bij mij een beetje over als zombies in space, vond hem niet geweldig 6/10
Skinwalker Ranch: Found footage film, waar ik doorgaans wel een fan van ben. Deze had het ook gewoon net niet 6/10

Iemand Marina al gezien?

Weet niet of ik het hier mag posten, maar weet iemand nog coole zombie films die nieuw zijn (van de laatste paar jaar)?

The Wolverine: http://www.imdb.com/title/tt1430132/

Ik vind een aantal marvel verfilmingen best vet en Wolverine is zeker een leuk karakter. De trailer zagen er al matig uit dus mijn verwachtingen waren al laag ingesteld en helaas was het inderdaad niet veel.

4/10

2013_the_wolverine-wide.jpg

Terug
Naar boven