svenn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
We're the Millers (2013)
Wel een aardige komedie, heeft niet verveeld.
7/10
Same here, goeie comedy!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We're the Millers (2013)
Wel een aardige komedie, heeft niet verveeld.
7/10
Cliffhanger gisteren gezien.
Ouderwetse Stallone actie in een prachtig decor. Verstand op 0 en genieten van het testosteron dat over je scherm vloeit.
Persoonlijke score: 8/10
Vreemd man. Ik vond deel 1 echt wel nog vrij oké. Deel 2 vond ik niet veel meer aan.

Gisterenavond had ik zin in 'de betere film'. Toevallig uitgekomen op Un Prophète. Een Franse film uit 2009 die ook genomineerd is voor de Oscar voor beste buitenlandse film.
Gaat over een jonge gast/Arabier (zeker geen tough guy) die in de gevangenis terecht komt en daar, noodgedwongen, begint te werken voor de Corsicanen. Stilletjes leert hij het reilen en zeilen van het gevangeniswezen kennen en klimt hij omhoog.
Het is een vrij rauwe film. De hoofdacteur doet het vrij goed. Ook hij strugglet met zichzelf omwille van het ombrengen van andere mensen is mooi in beeld gebracht.
2u30 is vrij lang voor een film en deze had voor mij ook iets korter gemogen, hoewel hij nooit echt begon te vervelen en ik het laatste deel een van de spannendste delen vond.
7,5+/10
Weet niet of ik het hier mag posten, maar weet iemand nog coole zombie films die nieuw zijn (van de laatste paar jaar)?
niks doen, ik google het wel voor je wacht ff:
http://www.imdb.com/search/title?at...iemeter,asc&title_type=feature&year=2013,2013