AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Wolverine: http://www.imdb.com/title/tt1430132/

Ik vind een aantal marvel verfilmingen best vet en Wolverine is zeker een leuk karakter. De trailer zagen er al matig uit dus mijn verwachtingen waren al laag ingesteld en helaas was het inderdaad niet veel.

4/10

Ik heb hem vandaag ook gekeken. Nu weet ik niet welke slechter is, deze of Origins. Sowieso is de hele character van Silver Samurai verdoet. Daarbij wordt niks uitgelegd van de 'bad guys' wie waarom helpt, dit blijft onduidelijk door de hele film heen, met name dat poison wijf.

5.5/10 van mij aangezien hij niet zo slecht is dat je hem afzet tijdens het kijken.

De 7/10 op IMDB is veels te hoog.

Gisteren een toppertje gezien in de bioscoop: Prisoners. Had al gelezen dat ie goede ratings kreeg op IMDB en dat vond ik 'em zeker waard. Hij duurt 154min, maar heeft geen sec verveeld. Je leeft ook volledig mee en zit zelf na te denken over wat je zou doen in zijn situatie. Zowel Jackman als Gyllenhaal acteren erg sterk. Binnenkort Zodiac toch ook maar eens kijken. 8/10.

Vraagje, kennen mensen nog aanraders, zoals Limitless. Die vond ik bijv vet.

The Last Stand.

Leuk voor als je je even verveelt en Arnold speelt er in. 6+/10

Jackass bad grandpa was echt triest. Benidirm bastards met een slecht verhaal. 4

Gisteren een toppertje gezien in de bioscoop: Prisoners. Had al gelezen dat ie goede ratings kreeg op IMDB en dat vond ik 'em zeker waard. Hij duurt 154min, maar heeft geen sec verveeld. Je leeft ook volledig mee en zit zelf na te denken over wat je zou doen in zijn situatie. Zowel Jackman als Gyllenhaal acteren erg sterk. Binnenkort Zodiac toch ook maar eens kijken. 8/10.

Zodiac gister gezien, op de helft stopgezet, saaie film.

Ik heb hem vandaag ook gekeken. Nu weet ik niet welke slechter is, deze of Origins. Sowieso is de hele character van Silver Samurai verdoet. Daarbij wordt niks uitgelegd van de 'bad guys' wie waarom helpt, dit blijft onduidelijk door de hele film heen, met name dat poison wijf.

5.5/10 van mij aangezien hij niet zo slecht is dat je hem afzet tijdens het kijken.

De 7/10 op IMDB is veels te hoog.

The Wolverine deed me ook een beetje denken aan zo'n Steven Seagal film :D, maar dan met nèt wat meer CGI

steven-seagal.jpg

Laatst Gravity gezien in de bios. Tijd geleden dat ik het de moeite waard vond een film in de bios te kijken, 3D stoorde me voor de verandering dit keer niet en voegde zelf wat toe aan de film. Al met al erg vermakelijk, speelduur van 1,5uur vond ik ook prima. 8/10

Goeie link naar mooie torrent van Escape plan, Insidious of Thor? :D

Insidious 2 is slecht dus bespaar je de moeite, en Thor is net uit dus denk ik niet dat er een goeie versie van zal zijn.

Ik wacht rustig af :)

Net aardige versie van escape plan gezien en vond het wel een leuke film om te kijken :D

Man of Steel in 3D gezien (men had het ook Man of Balls, Balls of Steel of Superman ;) kunnen noemen). Prima film die goed weg kijkt. Wel een lange zit (2 uur en 20 minuten..) maar heb daar weinig van gemerkt.

Cijfer: 7,5-

net klaar met kijken, vond het een van de slechtste films die ik in tijden gezien heb. De hele tijd hetzelfde over the top "spannende" snelle actiedeuntje, ook in scenes waar het niet nodig was. Een verhaal waar je geen **** geeft om wat er gebeurt, en actiescenes waar je je na een tijdje dood aan ergert door de overvloed aan CGI en waar het grootste deel op niets slaat => 'hey, we laten superman ff een "world engine" vernielen, maar dat kan natuurlijk niet zomaar, laten we die world engine even otto octavius armen geven en nog een hoop crappy over the top cgi "actie"scenes door de strot vd kijker rammen'

3/10, en dat is alleen omdat de acteur n goed fysiek had (no homo)

net klaar met kijken, vond het een van de slechtste films die ik in tijden gezien heb. De hele tijd hetzelfde over the top "spannende" snelle actiedeuntje, ook in scenes waar het niet nodig was. Een verhaal waar je geen **** geeft om wat er gebeurt, en actiescenes waar je je na een tijdje dood aan ergert door de overvloed aan CGI en waar het grootste deel op niets slaat => 'hey, we laten superman ff een "world engine" vernielen, maar dat kan natuurlijk niet zomaar, laten we die world engine even otto octavius armen geven en nog een hoop crappy over the top cgi "actie"scenes door de strot vd kijker rammen'

3/10, en dat is alleen omdat de acteur n goed fysiek had (no homo)

Kontpijn Angelus?

Terug
Naar boven