- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Dus? Hahah

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, ken haar alleen van Kick-Ass. Binnenkort maar eens ff checken![]()

Hmmm daar is ze nog jonger...
Maar nu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moeite om te kijken? Nog nooit van de film gehoord namelijk...

net klaar met kijken, vond het een van de slechtste films die ik in tijden gezien heb. De hele tijd hetzelfde over the top "spannende" snelle actiedeuntje, ook in scenes waar het niet nodig was. Een verhaal waar je geen **** geeft om wat er gebeurt, en actiescenes waar je je na een tijdje dood aan ergert door de overvloed aan CGI en waar het grootste deel op niets slaat => 'hey, we laten superman ff een "world engine" vernielen, maar dat kan natuurlijk niet zomaar, laten we die world engine even otto octavius armen geven en nog een hoop crappy over the top cgi "actie"scenes door de strot vd kijker rammen'
3/10, en dat is alleen omdat de acteur n goed fysiek had (no homo)

Iemand Don Jon al gezien? Lijkt me wel tof, beetje confronterend misschien. Hoop snel op een goede rip.
Iemand Don Jon al gezien? Lijkt me wel tof, beetje confronterend misschien. Hoop snel op een goede rip.
http://www.pathe.nl/film/18241/prisoners/agenda
Iemand deze Prisoners al gezien? Wellicht Pathe bezoekje doen vanavond![]()
Fearless (Huo Yuanjia) (2006)
This film tells the story of Chinese Martial Arts Master Huo Yuanjia (1869-1910). Huo Yuanjia was the founder and spiritual guru of the Jin Wu Sports Federation.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goede chinese martial arts films, wel een redelijk saai stuk in de film maar buiten dat stukje zit de hele film vol actie en vechtscenes
IMDB-score: 7,6/10
Personal score: 7/10
deze was ook goed ja.
---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------
http://drunkensword.files.wordpress.com/2013/07/house_of_flying_daggers34.jpg
Shi mian mai fu (2004)