MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd de film wel, korte review op vorige pagina
maar de post credit scene was dan weer wel interessant
Beetje hetzelfde recept als na alle recente Marvel films.Vliegveld scene met Logan. Opeens verschijnt Magneto. Beide natuurlijk vijanden in vorige films. Niet veel later verschijnt Xavier ook, en het wordt duidelijk dat ze de handen ineen hebben geslagen. Opstapje naar de nieuwe X-men film die volgend jaar uitkomt [IMDB]tt1877832[/IMDB]
Thanks, als ik de beschrijving op de IMDB site lees over "X-Men: Days of Future Past" denk ik:
![]()
Gaat 99% zeker een schijtfilm worden.The X-Men send Wolverine to the past in a desperate effort to change history and prevent an event that results in doom for both humans and mutants.

2 Guns heb ik ook nog liggen, vanavond misschien ff kijken. Of Red 2Wat betreft X-Men, tja we zien het wel. Ik ben ook een beetje sceptisch. Kijk meer uit naar Captain America: The Winter Soldier en Guardians of the Galaxy qua Marvel movies komend jaar
![]()
Red 2 al goede versie beschikbaar?
Damn, ik ben echt uit aan het kijken naar the hobbit, Pompeii, 300 etc
Jep sinds vandaag, o.a. PublicHD releases (1080p en bluray rips). The Hobbit idem!
Ook maar eens zien te downloaden dan. Is er al een goede rip voor uit?

Maar het blijft wel een sterke film en sowieso een van de betere 'hood' films. Die jonge n*gers doen het ook zeker niet slecht. Ook erg nice hoe de sfeer gecreëerd wordt in de film. Binnenkort Dangerous Minds toch ook nog eens kijken. 7.5/10