MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Thor: the dark world vond ik wel tegenvallen.

Beetje hetzelfde recept als na alle recente Marvel films.
Vliegveld scene met Logan. Opeens verschijnt Magneto. Beide natuurlijk vijanden in vorige films. Niet veel later verschijnt Xavier ook, en het wordt duidelijk dat ze de handen ineen hebben geslagen. Opstapje naar de nieuwe X-men film die volgend jaar uitkomt [IMDB]tt1877832[/IMDB]

Thanks, als ik de beschrijving op de IMDB site lees over "X-Men: Days of Future Past" denk ik:

not-this-shit-again.jpg

The X-Men send Wolverine to the past in a desperate effort to change history and prevent an event that results in doom for both humans and mutants.
Gaat 99% zeker een schijtfilm worden.

Thanks, als ik de beschrijving op de IMDB site lees over "X-Men: Days of Future Past" denk ik:

not-this-shit-again.jpg

The X-Men send Wolverine to the past in a desperate effort to change history and prevent an event that results in doom for both humans and mutants.
Gaat 99% zeker een schijtfilm worden.

Hoe dan ook, ik ga 'm zeker kijken :D

---------- Post added 13 November 2013 at 01:54 ---------- Previous post was 12 November 2013 at 14:50 ----------

2 Guns (2013)

A DEA agent and a naval intelligence officer find themselves on the run after a botched attempt to infiltrate a drug cartel. While fleeing, they learn the secret of their shaky alliance: Neither knew that the other was an undercover agent.

Erg goede combinatie, denzel washington en mark wahlberg. Voor de rest typische actiefilm, wel leuk om naar te kijken.

IMDB-score: 6,9/10
Personal score: 6,6/10

2 Guns heb ik ook nog liggen, vanavond misschien ff kijken. Of Red 2 :D Wat betreft X-Men, tja we zien het wel. Ik ben ook een beetje sceptisch. Kijk meer uit naar Captain America: The Winter Soldier en Guardians of the Galaxy qua Marvel movies komend jaar :D

2 Guns heb ik ook nog liggen, vanavond misschien ff kijken. Of Red 2 :D Wat betreft X-Men, tja we zien het wel. Ik ben ook een beetje sceptisch. Kijk meer uit naar Captain America: The Winter Soldier en Guardians of the Galaxy qua Marvel movies komend jaar :D

Red 2 al goede versie beschikbaar?

Damn, ik ben echt uit aan het kijken naar the hobbit, Pompeii, 300 etc

2 Guns gister ook gezien. Mark Wahlberg en Denzel Washington zijn echt een prima duo. Paar keer hardop gelachen tijdens deze film. Qua verhaal was het niet speciaal oid, maar wat mij betreft echt topvermaak.

8/10

Ook maar eens zien te downloaden dan. Is er al een goede rip voor uit?

2 guns ook gezien, best grappig 6.5

Zonet Prisoners uitgekeken. Man, daar word je echt niet vrolijk van.
Maar god wat een film. Ik heb 150 minuten niet geademd denk ik.
De beste film die ik ooit zag en me "pakte" was een 9 waard.
Deze film toch wel een 8,5. Dergelijke films kunnen niet beter worden dan deze film.

Red 2 (2013) ([IMDB]tt1821694[/IMDB])

Erg vermakelijk, net als deel 1. Grotendeels dezelfde cast, paar nieuwe acteurs. Hopelijk komt er ook een deel 3 over een paar jaar.
Alleen een beetje teleurstellend dat Nightshade uiteindelijk een geavanceerd WMD bleek te zijn.. Laatste 15-20 min waren daardoor een beetje voorspelbaar en saai :(

7/10

Laatst bewerkt:
Red 2 (2013)

Retired C.I.A. agent Frank Moses reunites his unlikely team of elite operatives for a global quest to track down a missing portable nuclear device.

Gewoon weer een typische actiekomedie, had wel meer van deze verwacht

IMDB-score 6,8/10
Personal score: 6,5/10

Deze morgen tijdens cardio Boyz N The Hood (1991) gezien. Daar zat toch ook een grote portie jeugdsentiment bij. :D Maar het blijft wel een sterke film en sowieso een van de betere 'hood' films. Die jonge n*gers doen het ook zeker niet slecht. Ook erg nice hoe de sfeer gecreëerd wordt in de film. Binnenkort Dangerous Minds toch ook nog eens kijken. 7.5/10

Warm Bodies:

Leuke nieuwe spin op de zombie movies, maar viel toch ruim tegen. CGI is k*t en de vrouwelijke tegenspeelster heeft haar acteertalenten afgekeken van Kristen Stewart(zoveel als mogelijk met open mond en dezelfde blik kijken) en lijkt er ook nog eens op.

5.5/10

Laatst bewerkt:
2 Guns (2013) ([IMDB]tt1272878[/IMDB])

Goede actiefilm met een beetje humor. Slim geschreven, niet te langdradig, dus verveeld zeker niet. Wanneer de credits beginnen is het zelfs een beetje jammer dat de film al is afgelopen. Ik ben benieuwd of ze een vervolg gaan maken.

7/10

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004) ([IMDB]tt0357413[/IMDB])

Tja geweldige cast, qua verhaal ook best redelijk voor iets wat zich in de jaren 70 afspeelt met de bij die tijd horende stereotypes. Ik vind het alleen een beetje jammer dat Steve Carell (geniaal in The Office) de 'r*tard' speelde in deel 1, terwijl best meer zou kunnen bijdragen aan het script. Hopelijk verbeterd dat toch een beetje in de nieuwe film. Net de trailer van deel 2 (februari 2014 in de bios) gezien, beetje hetzelfde recept maar dan in de jaren 80.

7/10

Steve Carell weet voor mij iedere (comedy) film te vernken. Minst grappige acteur aller tijden.

Terug
Naar boven