XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

We're the millers.

Lang geleden dat ik zo gelachen heb. Ben geen fan van Aniston, maar hier deed ze me toch terug denken aan haar beste periode (als rachel in friends). Er zaten een paar zeer zeer goede grappen in. Ook een paar zeemzoete die ik minder apprecieer maar zo gaat dat met dergelijke films he op het einde;

Een echte aanrader.

Erg leuke comedy inderdaad, 7+ imo.

Gravity (2013)

Ben zojuist terug van de bios (dit is zeker een film die je in de bios moet kijken). Zonder iets te verklappen: beste special effects die ik ooit in een film heb gezien, no exceptions. Een zeer indrukwekkende film, kijken dus!

IMDB: 8.5
ik: 9

Gravity (2013)

Ook ik gister avond nog snel op de Vespa gestapt, naar De Munt gereden om de film te kijken.

Ik vond het echter totaal geen 8.5 waard!
Prima film, lekker spannend, maar abosuluuut geen topper.
Het verhaal zelf is gewoon niet echt vernieuwend/redelijk boring en voorspelbaar.
In een normale film is dit verhaal de intro, en hier maken ze er een hele film van.
Ik denk ook dat de imdb score nog wel zal zakken naar verloop van tijd.

Daar naast vond ik Sandra Bullock ook niet de juiste voor de rol.

Ik kan het verhaal ook in 1 saaie zin uitleggen:
ze zitten in de ruimte, worden geraakt door rondzwerfend puin, spaceship stuk, en Sandra Bullock gaat naar een ander ruimte station om terug naar aarde te kunnen keren.

imdb score: 8.5
Mijn score: 7

Laatst bewerkt:
Ik ben pas op 3 kwartier en toch moet ik deze film alvast met jullie delen. Vind m echt een goede opbouw hebben en het karakter "Alex Jones" is echt op goede freaky/ vage manier gespeeld!!

Prisoners: http://www.imdb.com/title/tt1392214/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
Ga je van genieten!

Blij dat zoveel mensen mijn positieve review van Prisoners volgen! Was echt een topper en imo inderdaad een oscar waard.

Tijdje terug ook gezien, vond het niet slecht maar had er meer van verwacht.

7/10.

the croods... ****ing melig :D

Gisteravond The Internship (2013) gezien.

Simpele comedie, beetje standaard opzet maar wel te doen op een luie avond.

6,5/10

Prisoners heeft een beetje gemengde gevoelens bij me achtergelaten. Aan de ene kant was het spannend om te kijken hoe het verhaal zich ontpopt, waar het bij zo'n film toch vooral om gaat. Aan de andere kant vond ik het verhaal achteraf, als je weet hoe het zit, een beetje tegenvallen. Ook wat Jackman met die gast doet en de afwegingen die iedereen daarbij moet maken, vond ik niet zo heel boeiend. Het einde is bedoeld om discussie te veroorzaken, maar als je bedenkt dat de film net zo goed een paar shots later had kunnen eindigen is het duidelijk dat het verhaal wel gewoon af is.

Toch heb ik me 2,5 uur wel vermaakt en is de drang naar meer juist een teken dat het iets goeds doet. Voor mij een 7,5.

Prisoners (2013)

When Keller Dover's daughter and her friend go missing, he takes matters into his own hands as the police pursue multiple leads and the pressure mounts. But just how far will this desperate father go to protect his family?

Goede film, kon me meer boeien dan de meeste films die ik laatst hebt gekeken. Einde is wel lame IMO... I need some closure :(

IMDB-score: 8,1/10
Personal score: 8,2/10

Prisoners ook een 8. Zeker een goede film. Goed acteer werk ook. Die detective verdient een oscar met z'n oog knipper tick. Alleen jammer dat je zo'n film nooit 2x kan zien. Omdat je dan al weet hoe het zit.

Zit nu prisoners te kijken. ****ing vet.

Maar kan nu alvast zeggen dat degene die dat een toffe film vinden ook 'the secret in their eyes' moeten kijken. Denk dat die wel in de smaak zal vallen.

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Prisoners was tof, al heb ik natuurlijk wel wat aan te merken.

Vond het beetje karig vanaf het moment dat hij bij dat oude vrouwtje op bezoek ging. Hij had haar direct neer moeten hoeken imo en het huis doorzoeken. Dat was hij toch van plan. Hij had zijn zinnen er op gezet en wist dat zij zijn kind had. Verder vond ik het hele scenario van drink wat cola dan ben je rustig (vraag me dan toch altijd af wat voor niet bestaande middelen daar in zouden moeten zitten die je meegaand maken). Daarna had hij ook ruim de kans haar te overmeesteren.

Uiteindelijk was het wel een happy end want die gast werd natuurlijk gewoon gevonden. Dat was ook wel goed imo. Als hij daar was dood gegaan had ik dat wel wat suf gevonden.

Al met al zeker een toffe film. 8+

Zit nu prisoners te kijken. ****ing vet.

Maar kan nu alvast zeggen dat degene die dat een toffe film vinden ook 'the secret in their eyes' moeten kijken. Denk dat die wel in de smaak zal vallen.

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Prisoners was tof, al heb ik natuurlijk wel wat aan te merken.

Vond het beetje karig vanaf het moment dat hij bij dat oude vrouwtje op bezoek ging. Hij had haar direct neer moeten hoeken imo en het huis doorzoeken. Dat was hij toch van plan. Hij had zijn zinnen er op gezet en wist dat zij zijn kind had. Verder vond ik het hele scenario van drink wat cola dan ben je rustig (vraag me dan toch altijd af wat voor niet bestaande middelen daar in zouden moeten zitten die je meegaand maken). Daarna had hij ook ruim de kans haar te overmeesteren.

Uiteindelijk was het wel een happy end want die gast werd natuurlijk gewoon gevonden. Dat was ook wel goed imo. Als hij daar was dood gegaan had ik dat wel wat suf gevonden.

Al met al zeker een toffe film. 8+

spoiler prisoners
weet je toch niet of die gevonden word? is gewoon open einde

Enkel cam versies van prisoners te vinden? Weten jullie meer fso?

Enkel cam versies van prisoners te vinden? Weten jullie meer fso?

ja, als je intypt op google 'prisoners' typ je daar gewoon nog eens 'HD' of 'BRrip' achter :eek: en als je nederlandse ondertitels wilt typ je daar 'nl subs' achter :eek:

en nog zeiken ook... :no:

Hunger Games: Catching Fire (2013)

http://www.imdb.com/title/tt1951264/?ref_=nv_sr_1

Zeer goed vervolg op de eerste film! Het is vaak lastig voor de tweede film in een trilogie om de eerste te overtreffen, maar deze was zeker niet slechter. Ik heb mij uitstekend vermaakt!

IMDB: 7.9
ik: 8

Terug
Naar boven