AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gravity gezien net. Niet in de bios, maar gedownload. Eerste dag dat de DVDrip online staat volgens mij, goede quality (8/10) voor de geïnteresseerde.

Spannende film die vooral qua graphics de moeite waard is. Het geeft je echt het gevoel dat je het meebeleefd door de manier van filmen en de POV camera shots. In 3D in de bios schijnt dit nog vele malen meer het geval te zijn wat ik mij kan voorstellen, alleen voor thuis volstaat het ook. Verhaal zit leuk in elkaar, alleen er zitten wat onrealistische stukken in. Wat niet vreemd is voor een film die meer als sci-fi aangeschreven wordt.

Al met al krijgt de film van mij een 7,5/10. Mocht ik hem in de bios in 3D gezien hebben dan was het misschien die 8,5 van IMDB waard geweest, puur voor de beleving en graphics.

In de bios kwam de film ook echt tot zijn recht, niet een film die je op de bank moet hebben gezien.

Ik zou het leuk vinden als er nog een Harry Brown 2 komt, maar ik denk dat t er niet in zit. Als je m nog niet gezien hebt, zeker eens kijken.

insiduous part 2: Beter dan 1 maar nog steeds niet goed.

Narnia 3: nog steeds kinderachtig maar net iets beter dan de eerste twee.

Tad, the Lost Explorer 2012 in 3D

Was niet mijn ding... het grootste probleem is dat het saai is gebracht. Er had meer in gezeten.

Cijfer: 5,5
IMDB: 5,8

Laatst bewerkt:
ParaNorman 2012 in 3D

'Een klein stadje wordt belegerd door zombies. Alleen de verkeerd begrepen lokale jongen Norman, die in staat is om met de doden te spreken, kan het stadje redden. Naast de zombies zal hij het op moeten nemen tegen spoken, heksen en, het ergste van alles: achterlijke volwassenen, om zo zijn stad te kunnen redden van een eeuwenoude vloek. De grenzen van zijn paranormale activiteiten zullen echter tot buitenaardse grenzen worden opgerekt...'

Wel aardig om is een keer gezien te hebben. Het was af en toe wel spannend... en dat is positief voor een animatiefilm.

Cijfer: 6,5
IMDB: 7

Laatst bewerkt:
Gister The Hobbit 2 gezien, stukken beter dan deel 1 en ik heb me goed vermaakt. Laatste stuk vond ik persoonlijk wat minder maar de film is zeker de moeite waard.

The Amazing Spider Man 2012 in 3D

Als je de Spider-Man films / tekenfilms kent, dan weet je precies wat er in deze film gebeuren gaat. Heel veel van hetzelfde en maakt het minder leuk. Vandaar een lager cijfer.

Cijfer: 7
IMCB: 7,1

straks the hobbit 2 kijken

Ik ga vanavond ook naar The Hobbit 2.. Ben erg benieuwd

Kan je de hobbit 2 al downen?

Ik vond dat hele stuk met Smaug niet zo super. Gaat die constant praten en als ze weglopen gaat ie ze pakken... Zag er ook wat te vriendelijk uit die draak imo.

Laatst bewerkt:
Mss in spoiler zetten bro?

Hobbit 2

Vond sommige beelden best lelijk, die 1st person shots in die rivier was echt te gay, pastte er totaal niet tussen imo

en op t einde had ik een dikke hhhhhnnnnnnnnnnnnnnngggggggggg naar deel 3

Verder heel awesome zoals elke lotr film.

Terug
Naar boven