XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik vond kick-ass 2 zeer prima. Lekker over the top. Je wist wat je kon verwachten. Prima zit imo.

Zojuist disconnect gezien. Onderhoudend. Ik zeg een ruim 6je.

Meanwhile at UWV.

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Ja daar heb ik al het goede ook al van gezien volgens mij.

Kun je tv kijken op je werk ofzo? Ik heb altijd de grootste moeite om een beetje bij te blijven met series.

Gisteren in de Cine nog Gravity 3D gezien.
Eindelijk eens een film die het dragen van dat k*tbrilletje waard is!
Grafisch enorm knap, maar daar zal wel budget genoeg voor zijn geweest als
je maar 2 acteurs hoeft te betalen. Geen 8,5 zoals op IMDB waard, maar
toch een goeie 7,4 / 7,5 imo.

Ondanks dat ze altijd crashte in de simulator en geen ervaring had in de ruimte was ze toch wel héél vlot weg met de besturingen van diverse ruimtetuigen, ondanks de stress en het gevaar. Onrealistisch in feite dat ze het overleeft. Indien ze stierf had de film een 8 gekregen. :o

Kun je tv kijken op je werk ofzo? Ik heb altijd de grootste moeite om een beetje bij te blijven met series.

Haha, nee dat niet. Heb veel series gekeken in perioden toen ik nog veel tijd had (studententijd). Verder probeer ik een beetje alleen te kijken waarvan ik weet dat het ook echt kwaliteit is. Mijn lijst so far (copy past uit serie topic):

The Wire (Gedeelde beste serie maar toch wel toppertje, 10)

Sopranos (gedeelde beste serie ooit imo, 10-).

Seinfeld (beste sitcom ooit, 10-).

Breaking Bad (al veel over gesproken hier. Vond het gewoon een erg toffe serie. 9,5).

LOST (zeeeeer vermakelijk, vooral season 1 en 2 zijn echt dikke 10, daarna zakt het wat af maar blijft voor mij een van de beste, 9+).

Game of Thrones (coole serie, maar je moet het wel echt ff in 1 ruk kijken. 1 ep per week is imo niet relaxed gezien je toch iedere keer ff moet inkomen in het wie is ook al weer wie verhaal. Toch tof, 9+).

Entourage (no-brainer met flink vermaak. Gewoon dikke shit. Wel afgehaakt bij season 8 ofzo, daar begon het zichzelf kwijt te raken. Maar misschien dat ik nog eens door kijk. 9).

Six Feet Under (geniaal season 1, hier en daar wat overbodig drama maar overal zeker sterk. 9-).

Curb You Enthousiasm (ik ben larry david fan en groot seinfeld fan en dit was dus ook genieten. 8,5).

Suits (simpel vermaak maar wel erg vermakelijk. Heb het hier al eens gereviewd volgens mij en is al genoeg over gesproken. Ik zet hem op een 8+).

How to make it in America (alleen season 1 gezien en vond dat erg cool. Season 2 dus nog kijken. Voorlopig een 8).

Homeland (ook al hier omschreven: season 1: 9,5. Season 2: 6,5. Totaal een 8).

Flight of the Conchords (hierboven omschreven, leuke serie, tenminste season 1, 8).

Real Humans (is weer eens wat anders, erg van genoten, 8-)

Californication (erg goed season 1, daarna beetje meer van hetzelfde. Wel vermakelijk maar geen super serie. Beetje comedy central sitcom geworden. 7,5).

Dexter (begon erg sterk maar werd een karikatuur van zichtzelf. Afgehaakt na season 4 of 5 ofzo. Wel vermakelijk maar niet mijn ding. 7,5)

Weeds (vermakelijk maar ergens in season 4 afgehaakt. 7).

Prison Break (geniaal season 1, daarna dikke crap. Afgehaakt bij einde season 2, toen was het echt niet meer te doen. 6,5)

Heroes (door een heel season heen geworsteld. Daarna nog wat season 2. Goed om bij te lachen maar treurig slecht. 3).

percy jackson sea of monsters

bah...kinderfilmpje, kijk nog liever een goede animatiefilm dan deze shit

The Hangover 3 (2013) gisteravond gezien.

Leuke film voor als je niets te doen hebt. Kan lang niet tippen aan deel I en zelfs deel II, maar zo nu en dan wel vermakelijk.

6/10.

Gisterenavond Fearless (1993) beginnen kijken. Wat een saaie k*tfilm. Daar verspil ik zelfs geen review aan. 5/10

Misschien beginnen met series te kijken?

Ik vond hem echt geweldig origineel en tof.

Het idee van die games is wel origineel ja. Heb gister The Hunger Games: Catching Fire gezien maar ben zwaar teleurgesteld. Ik had al niet zulke hoge verwachtingen maar ik vond het vrij saai allemaal, en dan dat einde echt waardeloos. Heel voorspelbaar, geen goed script. Acteerwerk was wel goed gelukkig. Als je fan bent van de film is hij nog wel vermakelijk maar het is vooral een prequel op de volgende 2 films.

Gisteren District 9 nog eens gezien. Wat een topper toch in het sci-fi genre. Zowel qua originaliteit als op grafisch vlak.
IMDB 8/10
IMO 8,5/10

Gisteren District 9 nog eens gezien. Wat een topper toch in het sci-fi genre. Zowel qua originaliteit als op grafisch vlak.
IMDB 8/10
IMO 8,5/10

Ik heb die film ook wel eens gezien. Was wel aardig maar ik zou er geen 8 voor geven. Meer in de richting van een 7.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Galaxy Quest (1999) met Tim Allen, Sigourney Weaver en Alan Rickman

'Achttien jaar nadat hun Star Trek-achtige serie na een paar afleveringen is gecanceld, lopen de acteurs van de serie nog steeds beurzen en conventies af. Ze worden gekidnapt door aliens die denken dat de acteurs échte ruimtehelden zijn, en vragen ze om te helpen met hun oorlog tegen de slechte General Sarris.'

IMDB: 7,2
Mijn score: 6

Galaxy Quest vond ik echt ****ing epic man. Zwaar omderschatte film. Een van de betere comedies voor mij.

"by grabthar's hammer by the sons of warvan you shall be avenged!"

Death Race 2000

Oude film met Stallone. Echt te slecht om naar te kijken.

3.5/10

The Hobbit

Op zich een vermakelijke film die zoals verwacht erg op LOTR doet denken. Maar 2.5u film en dan nog geen beslissend einde vond ik echt een serieuze tegenvaller. Ik dacht serieus dat ik het laatste uur van de film niet mee gedowload had.

6/10

Elysium

Best vermakelijke sci-fi film. Paar plotholes maar al bij al goed.

7/10

Death race 2000 is cult gek! ;) Vond ik ook al een coole film.

Haha, nee dat niet. Heb veel series gekeken in perioden toen ik nog veel tijd had (studententijd). Verder probeer ik een beetje alleen te kijken waarvan ik weet dat het ook echt kwaliteit is. Mijn lijst so far (copy past uit serie topic):

The Wire (Gedeelde beste serie maar toch wel toppertje, 10)

Sopranos (gedeelde beste serie ooit imo, 10-).

Seinfeld (beste sitcom ooit, 10-).

Breaking Bad (al veel over gesproken hier. Vond het gewoon een erg toffe serie. 9,5).

LOST (zeeeeer vermakelijk, vooral season 1 en 2 zijn echt dikke 10, daarna zakt het wat af maar blijft voor mij een van de beste, 9+).

Game of Thrones (coole serie, maar je moet het wel echt ff in 1 ruk kijken. 1 ep per week is imo niet relaxed gezien je toch iedere keer ff moet inkomen in het wie is ook al weer wie verhaal. Toch tof, 9+).

Entourage (no-brainer met flink vermaak. Gewoon dikke shit. Wel afgehaakt bij season 8 ofzo, daar begon het zichzelf kwijt te raken. Maar misschien dat ik nog eens door kijk. 9).

Six Feet Under (geniaal season 1, hier en daar wat overbodig drama maar overal zeker sterk. 9-).

Curb You Enthousiasm (ik ben larry david fan en groot seinfeld fan en dit was dus ook genieten. 8,5).

Suits (simpel vermaak maar wel erg vermakelijk. Heb het hier al eens gereviewd volgens mij en is al genoeg over gesproken. Ik zet hem op een 8+).

How to make it in America (alleen season 1 gezien en vond dat erg cool. Season 2 dus nog kijken. Voorlopig een 8).

Homeland (ook al hier omschreven: season 1: 9,5. Season 2: 6,5. Totaal een 8).

Flight of the Conchords (hierboven omschreven, leuke serie, tenminste season 1, 8).

Real Humans (is weer eens wat anders, erg van genoten, 8-)

Californication (erg goed season 1, daarna beetje meer van hetzelfde. Wel vermakelijk maar geen super serie. Beetje comedy central sitcom geworden. 7,5).

Dexter (begon erg sterk maar werd een karikatuur van zichtzelf. Afgehaakt na season 4 of 5 ofzo. Wel vermakelijk maar niet mijn ding. 7,5)

Weeds (vermakelijk maar ergens in season 4 afgehaakt. 7).

Prison Break (geniaal season 1, daarna dikke crap. Afgehaakt bij einde season 2, toen was het echt niet meer te doen. 6,5)

Heroes (door een heel season heen geworsteld. Daarna nog wat season 2. Goed om bij te lachen maar treurig slecht. 3).

Sopranos en seinfeld vond ik ook vet. Lost ben ik op een gegeven moment mee opgehouden, game of thrones ben ik een tijdje geleden mee begonnen en vind ik enorm vet, vooral dat wijf met haar leger en draken. Entourage, six feet under en curb your enthousiasm heb ik geprobeerd te kijken maar ik kon er niet lekker in komen.
Ken je eastbound and down en peep show al? Die 2 comedyseries vind ik ook enorm vet.
Prisonbreak vond ik seizoen 1 ook enorm vet, daarna ben ik wel blijven kijken in de hoop dat het weer vet zou worden maar dat werd het niet.

Die special effects... erg slecht. Diegene die daar verantwoordelijk voor is moet men tegen de muur zetten en afschieten.

akkoord. Die Percy Jackson film was bijna zo slecht als Jack The Giant Slayer. Echte kinderfilms eigenlijk.

Zijn er soortgelijke films te vinden van een beetje kwaliteit zoals the 'Da Vinci code'?

Terug
Naar boven