- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meanwhile at UWV.
---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------
Ja daar heb ik al het goede ook al van gezien volgens mij.

Kun je tv kijken op je werk ofzo? Ik heb altijd de grootste moeite om een beetje bij te blijven met series.
Gisterenavond Fearless (1993) beginnen kijken. Wat een saaie k*tfilm. Daar verspil ik zelfs geen review aan. 5/10

Misschien beginnen met series te kijken?
Ik vond hem echt geweldig origineel en tof.
Gisteren District 9 nog eens gezien. Wat een topper toch in het sci-fi genre. Zowel qua originaliteit als op grafisch vlak.
IMDB 8/10
IMO 8,5/10
Haha, nee dat niet. Heb veel series gekeken in perioden toen ik nog veel tijd had (studententijd). Verder probeer ik een beetje alleen te kijken waarvan ik weet dat het ook echt kwaliteit is. Mijn lijst so far (copy past uit serie topic):
The Wire (Gedeelde beste serie maar toch wel toppertje, 10)
Sopranos (gedeelde beste serie ooit imo, 10-).
Seinfeld (beste sitcom ooit, 10-).
Breaking Bad (al veel over gesproken hier. Vond het gewoon een erg toffe serie. 9,5).
LOST (zeeeeer vermakelijk, vooral season 1 en 2 zijn echt dikke 10, daarna zakt het wat af maar blijft voor mij een van de beste, 9+).
Game of Thrones (coole serie, maar je moet het wel echt ff in 1 ruk kijken. 1 ep per week is imo niet relaxed gezien je toch iedere keer ff moet inkomen in het wie is ook al weer wie verhaal. Toch tof, 9+).
Entourage (no-brainer met flink vermaak. Gewoon dikke shit. Wel afgehaakt bij season 8 ofzo, daar begon het zichzelf kwijt te raken. Maar misschien dat ik nog eens door kijk. 9).
Six Feet Under (geniaal season 1, hier en daar wat overbodig drama maar overal zeker sterk. 9-).
Curb You Enthousiasm (ik ben larry david fan en groot seinfeld fan en dit was dus ook genieten. 8,5).
Suits (simpel vermaak maar wel erg vermakelijk. Heb het hier al eens gereviewd volgens mij en is al genoeg over gesproken. Ik zet hem op een 8+).
How to make it in America (alleen season 1 gezien en vond dat erg cool. Season 2 dus nog kijken. Voorlopig een 8).
Homeland (ook al hier omschreven: season 1: 9,5. Season 2: 6,5. Totaal een 8).
Flight of the Conchords (hierboven omschreven, leuke serie, tenminste season 1, 8).
Real Humans (is weer eens wat anders, erg van genoten, 8-)
Californication (erg goed season 1, daarna beetje meer van hetzelfde. Wel vermakelijk maar geen super serie. Beetje comedy central sitcom geworden. 7,5).
Dexter (begon erg sterk maar werd een karikatuur van zichtzelf. Afgehaakt na season 4 of 5 ofzo. Wel vermakelijk maar niet mijn ding. 7,5)
Weeds (vermakelijk maar ergens in season 4 afgehaakt. 7).
Prison Break (geniaal season 1, daarna dikke crap. Afgehaakt bij einde season 2, toen was het echt niet meer te doen. 6,5)
Heroes (door een heel season heen geworsteld. Daarna nog wat season 2. Goed om bij te lachen maar treurig slecht. 3).
percy jackson sea of monsters
bah...kinderfilmpje, kijk nog liever een goede animatiefilm dan deze shit
Die special effects... erg slecht. Diegene die daar verantwoordelijk voor is moet men tegen de muur zetten en afschieten.
Zijn er soortgelijke films te vinden van een beetje kwaliteit zoals the 'Da Vinci code'?