wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Zijn er soortgelijke films te vinden van een beetje kwaliteit zoals the 'Da Vinci code'?
National treasure al gezien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er soortgelijke films te vinden van een beetje kwaliteit zoals the 'Da Vinci code'?
Sopranos en seinfeld vond ik ook vet. Lost ben ik op een gegeven moment mee opgehouden, game of thrones ben ik een tijdje geleden mee begonnen en vind ik enorm vet, vooral dat wijf met haar leger en draken. Entourage, six feet under en curb your enthousiasm heb ik geprobeerd te kijken maar ik kon er niet lekker in komen.
Ken je eastbound and down en peep show al? Die 2 comedyseries vind ik ook enorm vet.
Prisonbreak vond ik seizoen 1 ook enorm vet, daarna ben ik wel blijven kijken in de hoop dat het weer vet zou worden maar dat werd het niet.
A new doctor finds himself with a ward full of catatonic patients. He is disturbed by them and the fact that they have been catatonic for decades with no hope of any cure. When he finds a possible chemical cure he gets permission to try it on one of them. When the first patient awakes, he is now an adult having gone into a catatonic state in his early teens. The film then delights in the new awareness of the patients and then on the reactions of their relatives to the changes in the newly awakened.
Awakenings
- Biography | Drama -
Echt een masterlijke film en erg knap acteerwerk van Robert de Niro.
De film beschrijft het ontroerende verhaal over een arts Malcom Sayer wie een geneesmiddel voor de ziekte Encephalitis lethargica probeert de vinden. Een ziekte waarbij de patiënten verschillende symptomen hebben, maar wordt gekenmerkt door de mentale afwezigheid van de patiënt.
Ik kan niet teveel vertellen vanwege spoilers, maar indien je hem niet gezien hebt zeker een aanrader.
IMDB: 7,6
Personal score : 9-
Die special effects... erg slecht. Diegene die daar verantwoordelijk voor is moet men tegen de muur zetten en afschieten.

Ik ga hem iig geen 2e keer zien