AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Sopranos en seinfeld vond ik ook vet. Lost ben ik op een gegeven moment mee opgehouden, game of thrones ben ik een tijdje geleden mee begonnen en vind ik enorm vet, vooral dat wijf met haar leger en draken. Entourage, six feet under en curb your enthousiasm heb ik geprobeerd te kijken maar ik kon er niet lekker in komen.
Ken je eastbound and down en peep show al? Die 2 comedyseries vind ik ook enorm vet.
Prisonbreak vond ik seizoen 1 ook enorm vet, daarna ben ik wel blijven kijken in de hoop dat het weer vet zou worden maar dat werd het niet.

Ik ben niet echt te porren voor al het werk van Danny McBride. Vind zijn lompe redneck humor niet al te best.

Peepshow wel cool, een en ander van gezien.

Entourage vond ik wel echt easy going male material, erg van genoten.

Six feet under is wat wennen. Vond season 1 daarvan toch wel de beste. Maar moet je ding zijn.

Curb is echt een hate'em of love'em show. Vond het zelf wel neigen naar de Seindfeld humor en ben sowieso wel Larry David fan, dus ik heb er zeker om kunnen lachen.

Eastbound & Down, dat laatste seizoen was echt geniaal, lag zo'n beetje iedere aflevering non stop in een deuk.

Awakenings
- Biography | Drama -

A new doctor finds himself with a ward full of catatonic patients. He is disturbed by them and the fact that they have been catatonic for decades with no hope of any cure. When he finds a possible chemical cure he gets permission to try it on one of them. When the first patient awakes, he is now an adult having gone into a catatonic state in his early teens. The film then delights in the new awareness of the patients and then on the reactions of their relatives to the changes in the newly awakened.

Echt een masterlijke film en erg knap acteerwerk van Robert de Niro.
De film beschrijft het ontroerende verhaal over een arts Malcom Sayer wie een geneesmiddel voor de ziekte Encephalitis lethargica probeert de vinden. Een ziekte waarbij de patiënten verschillende symptomen hebben, maar wordt gekenmerkt door de mentale afwezigheid van de patiënt.

Ik kan niet teveel vertellen vanwege spoilers, maar indien je hem niet gezien hebt zeker een aanrader.

IMDB: 7,6
Personal score : 9-

Awakenings
- Biography | Drama -

Echt een masterlijke film en erg knap acteerwerk van Robert de Niro.
De film beschrijft het ontroerende verhaal over een arts Malcom Sayer wie een geneesmiddel voor de ziekte Encephalitis lethargica probeert de vinden. Een ziekte waarbij de patiënten verschillende symptomen hebben, maar wordt gekenmerkt door de mentale afwezigheid van de patiënt.

Ik kan niet teveel vertellen vanwege spoilers, maar indien je hem niet gezien hebt zeker een aanrader.

IMDB: 7,6
Personal score : 9-

I agree. Zeer mooie film. Vooral de reacties zijn soms hartverscheurend.

Kheb net The Purge gekeken... ik dacht dat ik massale slachtpartijen te zien kreeg.. viel me best wel tegen eigenlijk.
6/10

Despicable me 1 en 2: Leuke films om weg te kijken 7.5/10

Hours gisteren bekeken met Paul Walker. De film zou ik omschrijven als de betere straight to dvd-release, en toch wel iets meer respect voor zijn actor skills; In de vorige films werden die niet echt getest.

Saving Santa (2013)

A lowly stable elf finds that he is the only one who can stop an invasion of the North Pole by using the secret of Santa's Sleigh, a TimeGlobe, to travel back in time to Save Santa - twice.

Heeft me niet de hele film kunnen interesseren, alleen de eerste 30 minuten non-stop kunnen kijken en ook wat te veel zingen tussendoor de hele tijd...

IMDB-score: 5,3/10
Personal score: 4/10

Is Killing Season echt zo slecht als imdb beweert?

:D

Uiteindelijk Snitch gekeken. Misschien goed idee om een statief te gebruiken ipv een parkinson patient te laten filmen. Verder prima actie. Wat lange intro en snel einde, maar ok.

6/10

Net naar bro's before ho's geweest in de bios. Heb wel echt meerdere keren goed moeten lachen en vaak met een dikke glimlach zitten kijken.

7.5/10

Gravity gezien net. Niet in de bios, maar gedownload. Eerste dag dat de DVDrip online staat volgens mij, goede quality (8/10) voor de geïnteresseerde.

Spannende film die vooral qua graphics de moeite waard is. Het geeft je echt het gevoel dat je het meebeleefd door de manier van filmen en de POV camera shots. In 3D in de bios schijnt dit nog vele malen meer het geval te zijn wat ik mij kan voorstellen, alleen voor thuis volstaat het ook. Verhaal zit leuk in elkaar, alleen er zitten wat onrealistische stukken in. Wat niet vreemd is voor een film die meer als sci-fi aangeschreven wordt.

Al met al krijgt de film van mij een 7,5/10. Mocht ik hem in de bios in 3D gezien hebben dan was het misschien die 8,5 van IMDB waard geweest, puur voor de beleving en graphics.

Prisoners goeie film, één van de betere die ik afgelopen maanden heb gezien.

Terug
Naar boven