Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

"Adore" gezien, met Robin Wright en Naomi Watts. Wat een mooie film. Geen makkelijk onderwerp.

http://www.imdb.com/title/tt2103267/

Mijn vrouw was verbolgen over wat er zich afspeelt in de film, ik had er begrip voor.
Ik geef hem een 8,5. Er zat een 9 in maar ik vond 1 acteur net iets minder overtuigend maar vooral de keuze om
voor naaktscenes te gaan ipv een innige intense omhelzing
was een vergissing.

Laatst bewerkt:
out of the furnace; jezus wat een ongelofelijke k*tfilm...

Don Jon: vond er niet veel aan. 6/10

Wolf of Wall Street nu al in voorpremiere bij veel bioscopen.

Twijfel nog ff of ik zin heb om ervoor de deur uit te gaan :o

Weet iemand waar ik 'The Relunctant Fundamentalist' kan downloaden?

Kan hem nergens vinden, maar lijkt me wel interessant

out of the furnace; jezus wat een ongelofelijke k*tfilm...

Smaken verschillen ... ik vond het een heerlijke rauwe film met goed acteerwerk. Nee geen ongelooflijk origineel verhaal, maar goed geacteerd en een goed sfeertje neergezet. Het is wel een vrij trage film dus als je voor aktie gaat is het een tegenvaller.

Altijd bios. Vind ik prachtig.
Zo zonde om een film zonder goede beeldkwaliteit en geluid met halve concentratie te kijken.

Ik morgen, boyfriend wou ook mee. Wel goede recensies gelezen in de tussentijd.

Ik blijf altijd zover mogelijk weg omdat ik altijd bang ben dat er iets verklapt wordt. Maar bij deze heb ik de trailer inmiddels twintig keer gezien denk ik, omdat ze al een half jaar geleden begonnen met die voor elke film te vertonen :o

The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)

http://www.imdb.com/title/tt1170358/?ref_=nv_sr_1

Ik wil niets verklappen, maar ik vond dit deel een stuk beter dan de eerste film, die af en toe te traag en langdradig was. Ik heb mij met deel 2 uitstekend vermaakt!

IMDB: 8.2/10
ik: 8.9/10

• Like
Waarderingen: mat
The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)

http://www.imdb.com/title/tt1170358/?ref_=nv_sr_1

Ik wil niets verklappen, maar ik vond dit deel een stuk beter dan de eerste film, die af en toe te traag en langdradig was. Ik heb mij met deel 2 uitstekend vermaakt!

IMDB: 8.2/10
ik: 8.9/10
zeker moet ook zeggen dat de 3d effecten ook eens wat toevoegde ipv alleen valse hoop opwekte...

Igg die scenes op het begin vond ik de 1e x dat 3D tech mooi word toegepast

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Altijd bios. Vind ik prachtig.
Zo zonde om een film zonder goede beeldkwaliteit en geluid met halve concentratie te kijken.
Sommige moet je idd in de bios bekijken dan is het zonde maar sommige ben ik blij alsk me centen er niet aan uitgeef... loop dan ook weleens teleurgesteld uit pathe...

12 years a slave (2013)

idd mooie film, wel wat saai en langdradig met momenten. Ik vond de beelden niet zo afschuwelijk zoals sommigen hier zeggen?

8/10

12 years a slave (2013)

idd mooie film, wel wat saai en langdradig met momenten. Ik vond de beelden niet zo afschuwelijk zoals sommigen hier zeggen?

8/10

Ik vond de beelden gruwelijk, maar niet te want het is immers geen horror. Mijn gruwelijk sloeg eigenlijk meer op de manier waarop men in die periode met de donkere bevolking omging. Discriminatie in het kwadraat!

Zag zonet "About time".
Toch wel een beetje een bijzondere film.
Hij doet je op sommige momenten wel eens deftig nadenken over je eigen leven.

Zag zonet "About time".
Toch wel een beetje een bijzondere film.
Hij doet je op sommige momenten wel eens deftig nadenken over je eigen leven.

Was ik gister bij in slaap gevallen, mja was erg moe dus dat zal het wel zijn geweest dan.
Net runner runner gekeken, aardige ''standaard'' film, geen toppertje ofzo.

Terug
Naar boven