XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The man from nowhere

A quiet pawnshop keeper with a violent past takes on a drug- and organ trafficking ring in hope of saving the child who is his only friend.

Heb mezelf wederom kunnen vermaken met deze spannende, maar hartverwarmde film! Naast een paar zeer beangstigende scenes zit er gelukkig ook veel comedy in! Begin is langdradig maar langzaam aan super spannend.
Kijken dus!

9/10

Koreaanse films :heart:

deze film aan het kijken, zeker de moeite waard.

Silver Linings Playbook (2012)

After a stint in a mental institution, former teacher Pat Solitano moves back in with his parents and tries to reconcile with his ex-wife. Things get more challenging when Pat meets Tiffany, a mysterious girl with problems of her own.

8/10

jennifer lawrence :heart:

China

Ying xiong (2002)
Shi mian mai fu (2004)
Wo de fu qin mu qin (1999)
Nanjing! Nanjing! (2009)
Tuan yuan (2010)
Wu xia (2011)

Chinese regio Hong Kong

Lik Wong (1991)
Mou gaan dou (2002) [Remake: The Departed (2006)]
Mou gaan dou II (2003)
Mou gaan dou III: Jung gik mou gaan (2003)
Hak se wui (2005)
Hak se wui yi wo wai kwai (2006)
Yip Man (2008)
Yip Man 2 (2010)
Yip Man chinchyun (2010)

Chinese regio Tibet

Kundun (1997)

Republiek (Zuid) Korea

Boksuneun naui geot (2002)
Salinui chueok (2003)
Janghwa, Hongryeon (2003)
Oldeuboi (2003) [Remake: Oldboy (2013)]
Bin-jip (2004)
Dalkomhan insaeng (2005)
Chinjeolhan geumjassi (2005)
Gwoemul (2006)
Chugyeogja (2008)
Bakjwi (2009)
Ajeossi (2010)
Akmareul boatda (2010)
Pohwasogeuro (2010)
Choi-jong-byeong-gi Hwal (2011)
Go-ji-jeon (2011)
Mai wei (2011)
[URL="http://www.imdb.com/title/tt2468774/?ref_=fn_al_tt_6"]Nae-ga sal-in-beom-i-da (2012)
[/URL]

Zie ook Chan-wook Park, Min-sik Choi en Kang-ho Song.

Japan

Shichinin no samurai (1954) [Remake: The Magnificent Seven (1960)]
Onibaba (1964)
Tora! Tora! Tora! (1970) (Deels Engelstalig)
Ran (1985)
Hachikô monogatari (1987) [Remake: Hachi: A Dog's Tale (2009)]
Akira (1988)
Ringu (1998) [Remake: The Ring (2002)]
Ôdishon (1999)
Koroshiya 1 (2001)
Batoru rowaiaru (2000)
Gokudô kyôfu dai-gekijô: Gozu (2003)
Dare mo shiranai (2004)
Letters from Iwo Jima (2006)
Jûsan-nin no shikaku (2010)

Thailand

Ong-bak (2003)
Beautiful Boxer (2004)

Indonesië

Serbuan maut (2011)

:trollface:

Oeh good job fried

^
Wow tof man! Zitten zeker een paar goeie tussen! FF kijken haha;) karma gived

12 Years a Slave: http://www.imdb.com/title/tt2024544/

Ik was kijken bij een maatje en hij kon geen ondertiteling erbij fixen en we waren een beetje aan het praten tijdens de film dus ik heb 'm niet 100% gevolgd. Ondanks dat een zeer indrukwekkende film waar je een aantal keer bijna weg kijkt van afschuw. Ik ga deze binnenkort zéker nog een keer kijken.

Voor nu een 8/10

Owja Brad Pitt zit erin, dat neppe accentje is een beeetje jammer :o

http://www.youtube.com/watch?v=iiw1cYXQw4g

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

12 Years a Slave: http://www.imdb.com/title/tt2024544/

Ik was kijken bij een maatje en hij kon geen ondertiteling erbij fixen en we waren een beetje aan het praten tijdens de film dus ik heb 'm niet 100% gevolgd. Ondanks dat een zeer indrukwekkende film waar je een aantal keer bijna weg kijkt van afschuw. Ik ga deze binnenkort zéker nog een keer kijken.

Voor nu een 8/10

Owja Brad Pitt zit erin, dat neppe accentje is een beeetje jammer :o

http://www.youtube.com/watch?v=iiw1cYXQw4g

[Link niet meer beschikbaar]

Is hier al een goede torrent van dan? Lijkt me een vette film!

Texas Chainsaw 3D (2013)

Had geen hoge verwachtingen gezien de imdb score. Viel eigenlijk goed mee. De film is gewoon een standaard horrorfilm, met weinig of geen irritaties. Ondanks het oppervlakkige plot toch niet te voorspelbaar naar het einde. Effecten ogen niet fake en er vloeit genoeg bloed. Het 3D hielp ook om het allemaal wat interessanter te maken. Ik kan er een 6-/10 uit krijgen. Gewoon horror amusement alleen of met een groepje.

12 years a slave een topfilm, maar je moet wel tegen de gruwelijkheden van de slavernij kunnen anders draait je mag ervan om. Dat Brad Pitt erin zit is meer een lokker lijkt het wel ... volgens mij heeft ie 5 minuten screenplay:o De rol van Fassbender vind ik wel geniaal gespeeld ... net als de hoofdrol.

12 years a slave een topfilm, maar je moet wel tegen de gruwelijkheden van de slavernij kunnen anders draait je mag ervan om. Dat Brad Pitt erin zit is meer een lokker lijkt het wel ... volgens mij heeft ie 5 minuten screenplay:o De rol van Fassbender vind ik wel geniaal gespeeld ... net als de hoofdrol.

ik vind alleen de awards screener van 12 years a slave? is toch geen kwaliteit...

ik vind alleen de awards screener van 12 years a slave? is toch geen kwaliteit...

De kwaliteit van die Screeners is inderdaad geen full hd oid maar goed genoeg om deze film te kijken, het draait totaal niet om special effects/ mooie beelden maar om de characters en het verhaal :). Je moet het natuurlijk zelf weten maar de kwaliteit was voor mij echt geen ergernis bij het kijken (terwijl ik meestal 720p kijk).

Terug
Naar boven