MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Hobbit 2 The desolation of smaug

Na de 1e deel gezien te hebben ongeveer een jaar geleden, moest ik deze dan ook zien. Weer lekker in die Lord Of The Rings vibe, lekker lang fantasy film kijken. Vond de film wel leuk omdat je steeds meer aspecten van het verhaal komt te weten. En Evangeline Lilly komt er in voor Hhhnnngg. Omdat het verhaal zo groot is zitten er af en toe grote sprongen in bepaalde scenes. Logisch, anders zou de film 5 uur duren, "zou het niet erg vinden".

Ik geef het een 8, het verhaal mag wel iets spannender zijn en toch nog even dat ene extra hebben.

Mud: vond er wederom niet veel aan. Zitten doorspoelen, duurde mij allemaal te lang. 6/10

Gisteren Predator in 3D blu-ray gezien uit 1987 met Arnold Schwarzenegger. Straks ga ik het weer bekijken. :D

Het is heel helder zelfs de donkere stukken. Er is ook veel diepte in en vind het voor een 1987 film erg goed gedaan. Ook zitten er veel stukken in die ik niet eerder op tv en dvd heb gezien en maakt het 'verhaal' logischer en leuker.

Cijfer van 3D blu-ray kwaliteit: 9
rekening houdend dat de film oud is

Yeah buddy! :D

----------------------------------------

Weet iemand of je Jurassic Park in 3D Blu-ray kunt downloaden?

Het schijnt heel mooi 3D te zijn.

Laatst bewerkt:
Kan niet wachten op de wolf of wallstreet, lijkt me echt geniaal.

Die nieuwe 300 lijkt me ook wel dik

World war z

Bekend verhaal en op sommige momenten voorspelbaar.

Maar zeker wel vermakelijk.

7/10

op zoek naar leuke film om de avond te vullen.. Help me :D

Fast 6 gezien, wel aardig. Actie film met auto's ipv autofilm met actie.
7/10
landingsbaan was wel grappig.

Maar ze zouden the rock beter van het witte doek schrappen, wat een rot acteur..

Terug
Naar boven