- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wolf of Wall street gezien, viel me een beetje tegen van martin scorsese aangezien het Goodfellas op wall street was, zelfde stijlbeeld, perspectief, gebruik van zijn muze, van laag naar hoog naar laag, gebaseerd op een autobiografie van een misdadiger, kleine, grappige, dikke en gestoorde sidekick en ga zo voort. Zeg dan ook zeer zeker niet dat het een slechte film was aangezien Goodfellas een van mijn favoriete films was maar had ietsje meer verwacht. Film was voor mij een deja vu moment
Heb Goodfellas ook gezien enkele jaren geleden en the wolf of wall street heeft me geen enkele keer daaraan doen denken...misschien even in spoiler zeggen bij welke scène?
Wolf of Wall street gezien, viel me een beetje tegen van martin scorsese aangezien het Goodfellas op wall street was, zelfde stijlbeeld, perspectief, gebruik van zijn muze, van laag naar hoog naar laag, gebaseerd op een autobiografie van een misdadiger, kleine, grappige, dikke en gestoorde sidekick en ga zo voort. Zeg dan ook zeer zeker niet dat het een slechte film was aangezien Goodfellas een van mijn favoriete films was maar had ietsje meer verwacht. Film was voor mij een deja vu moment
Zeker, in deze film was hij echt een baasje;Met de zwaarondergewaardeerde Ray Liotta. Zalig acteur.
Ik denk dat ik dat al uitgebreid gedaan heb in mijn stukje

The Wolf Of Wall Street 2013 720p DVDScr x264 6CH Pimp4003
Escape Plan (2013)
When a structural-security authority finds himself set up and incarcerated in the world's most secret and secure prison, he has to use his skills to escape with help from the inside.
Deed me wel een beetje denken aan The Last Castle, maar wel goede film.
IMDB: 7,1/10
Personal: 7,5/10

Jackass Presents: Bad Grandpa
Heerlijk die typische Jackass humor..
7/10
Ook gezien, de beelden waren super maar het verhaal was echt saai. Ik zou het toch veel anders gedaan hebben moest ik daar zitten. Sandra Bullock en George Clooney horen gewoon niet in ruimte films...