AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Deze moet gewoon wel prima zijn:

The Wolf of Wall Street 2013 DVDSCR XviD-BiDA

The Wolf of Wall Street (2013)

Based on the true story of Jordan Belfort, from his rise to a wealthy stockbroker living the high life to his fall involving crime, corruption and the federal government.

Leuk verhaal, sterke acteerprestaties, film vol met drugs, coïtus en cash en zeker meerdere grappig stukken . Zeker de moeite waarde om te kijken! vraag maar in karma als je de link wil hebben, ik vond deze versie best wel goed om te kijken
A=9
V=8

IMDB: 8,7/10
Personal: 8,2/10

Wolf of Wall street gezien, viel me een beetje tegen van martin scorsese aangezien het Goodfellas op wall street was, zelfde stijlbeeld, perspectief, gebruik van zijn muze, van laag naar hoog naar laag, gebaseerd op een autobiografie van een misdadiger, kleine, grappige, dikke en gestoorde sidekick en ga zo voort. Zeg dan ook zeer zeker niet dat het een slechte film was aangezien Goodfellas een van mijn favoriete films was maar had ietsje meer verwacht. Film was voor mij een deja vu moment

Wolf of Wall street gezien, viel me een beetje tegen van martin scorsese aangezien het Goodfellas op wall street was, zelfde stijlbeeld, perspectief, gebruik van zijn muze, van laag naar hoog naar laag, gebaseerd op een autobiografie van een misdadiger, kleine, grappige, dikke en gestoorde sidekick en ga zo voort. Zeg dan ook zeer zeker niet dat het een slechte film was aangezien Goodfellas een van mijn favoriete films was maar had ietsje meer verwacht. Film was voor mij een deja vu moment

Heb Goodfellas ook gezien enkele jaren geleden en the wolf of wall street heeft me geen enkele keer daaraan doen denken...misschien even in spoiler zeggen bij welke scène?

Met de zwaarondergewaardeerde Ray Liotta. Zalig acteur.

Met de zwaarondergewaardeerde Ray Liotta. Zalig acteur.
Zeker, in deze film was hij echt een baasje;

8ww9qo.jpg

Gravity

Saaie k*tfilm

5/10

Jackass Presents: Bad Grandpa

Heerlijk die typische Jackass humor..

7/10

The Wolf Of Wall Street 2013 720p DVDScr x264 6CH Pimp4003

Escape Plan (2013)

When a structural-security authority finds himself set up and incarcerated in the world's most secret and secure prison, he has to use his skills to escape with help from the inside.

Deed me wel een beetje denken aan The Last Castle, maar wel goede film.

IMDB: 7,1/10
Personal: 7,5/10

The Wolf Of Wallstreet.

Whahaha tja, ik heb genoten. Zeer zeker gewoon een erg vermakelijke film. 3 uur lange drugs, coïtus en geld compilatie met een aantal hilarische momenten.

Ben al 2 dagen op internet aan't zoeken of die verdomde ludes nog verkocht worden. Must. Have. Quaalude.

"I am not going to die sober, Donny. GET THE ****ING LUDES!!!"

Geniaal.

Escape Plan (2013)

When a structural-security authority finds himself set up and incarcerated in the world's most secret and secure prison, he has to use his skills to escape with help from the inside.

Deed me wel een beetje denken aan The Last Castle, maar wel goede film.

IMDB: 7,1/10
Personal: 7,5/10

Heeft niks gemeen met The Last Castle. Ah toch wel, het gaat over gevangenissen.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Jackass Presents: Bad Grandpa

Heerlijk die typische Jackass humor..

7/10

Vond het wat tegenvallen; Leek me iets te veel gescript. Sommige scenes waren wel hilarisch.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Straks kijk ik naar Creation, over het leven van Darwin. Heb reeds 20 min gekeken en tot nog toe vind ik het wel een aangename film.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Ook gezien, de beelden waren super maar het verhaal was echt saai. Ik zou het toch veel anders gedaan hebben moest ik daar zitten. Sandra Bullock en George Clooney horen gewoon niet in ruimte films...

George heeft nochtans een andere prachtige "space"-film.

Film Rush net gezien, zeker een aanrader.
7.5

Zojuist Avatar 3D gezien op de 3d tv van mn brother. Had deze jaren geleden in de bioscoop gezien en toen viel die wat tegen omdat dit mijn eerste 3d film was en ik er op de een of andere manier meer van verwacht had. Deze keer viel het me juist 100% mee en werd ik meegezogen in de werkelijk waar prachtige wereld van Avatar. De film oogt ontzettend mooi en alhoewel het verhaal voorspeelbaar is blijft het wel boeien. Verder zijn die blauwe figuren erg mooi gemaakt en Neytiri sprong er echt uit, bij haar zijn emoties en dergelijke echt mooi in beeld gebracht. jammer dat het verhaal een beetje tegenviel. Toch wel een 8.4

images?q=tbn:ANd9GcQFT5JtbC-Ue7KgZM5QGMubmieoOi5q8O32thX4cwLQpoe2SVgFFw.jpg

paar dagen geleden Now you see mee gezien. Leuke cast en een leuk thema in een aardige film met een leuk plot. Zeker het kijken waard. 7.5

MV5BMTY0NDY3MDMxN15BMl5BanBnXkFtZTcwOTM5NzMzOQ%40%40._V1_SX640_SY720_.jpg

Nou ik snap echt niet dat iedereen zo lyrisch is over wolf of wall street. Film gezien. Leuke mix tussen boiler room en american pie ofzo. Aardig vaak moeten lachen maar boordevol de gebruikelijke cliche's en voorspelbaar als wat en over the top. Blijft niet meer over als een leuke komedie.

Leuke american pie soundtrack ergens op het einde ook btw. :o

Terug
Naar boven