- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puur voor de graphics wss
En die zijn wel ronduit fantastisch. Al vind ik niet dat het de beste film van 2013 is, daarvoor moet een film toch heel wat completer voor zijn. Maar aan de andere kant, de miss universe heeft haar titel denk ik ook niet om haar innerlijk gewonnen.

Ik moet hem nog bekijken.
Heb hem van de week gedownload. Ik denk dat ik hem morgen ff aanzet, of ik hem afkijk is de vraag......
Nee, maar dat hoort bij een film toch wel zo te zijn?!
Nee, maar dat hoort bij een film toch wel zo te zijn?!
ja zo thuis kijken is die film niet zo veel...deze moet het echt van de ervaring hebben, ik vond 'm in de bioscoop in 3D wel gewoon goed

Ik baal er vaak wel van dat alle pulp SF wordt genoemd. Wetenschappelijke fictie ja. Zoals in star trek: De klingons zijn bs, maar de theorieën die ze gebruiken zijn wel wetenschappelijk verantwoord. Redelijk dan.
Maar alien shit is geen SF, dat is fantasy imo.
The wolf of wall street staat zo te zien al online, nice!
en best wel goede kwaliteit
Toch niet goed genoeg, of je moet een tv van 15 inch hebben.
Gravity had ik ook de zogenaamde goede kwaliteit van gedownload, ik zag meteen allemaal blokjes, laat maar dan.
The wolf of wall street staat zo te zien al online, nice!
en best wel goede kwaliteit
Toch niet goed genoeg, of je moet een tv van 15 inch hebben.
Gravity had ik ook de zogenaamde goede kwaliteit van gedownload, ik zag meteen allemaal blokjes, laat maar dan.