Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

net frozen gekeken . geef em een 6/10,niet voor mij weggelegd,vind animatie meestal geweldig,maar dit is te cliche en te kinderlijk en teveel zang shit.

Puur voor de graphics wss

En die zijn wel ronduit fantastisch. Al vind ik niet dat het de beste film van 2013 is, daarvoor moet een film toch heel wat completer voor zijn. Maar aan de andere kant, de miss universe heeft haar titel denk ik ook niet om haar innerlijk gewonnen.

Ik moet hem nog bekijken.
Heb hem van de week gedownload. Ik denk dat ik hem morgen ff aanzet, of ik hem afkijk is de vraag...... :rolleyes:

Nee, maar dat hoort bij een film toch wel zo te zijn?!

Ik moet hem nog bekijken.
Heb hem van de week gedownload. Ik denk dat ik hem morgen ff aanzet, of ik hem afkijk is de vraag...... :rolleyes:

Nee, maar dat hoort bij een film toch wel zo te zijn?!

ja zo thuis kijken is die film niet zo veel...deze moet het echt van de ervaring hebben, ik vond 'm in de bioscoop in 3D wel gewoon goed

Gravity net gezien.
Weet niet wat ik ervan moet vinden. Visueel natuurlijk knap gedaan, maar dat mag ook wel met het budget. Op zijn tijd spannende momenten. Maar ik kreeg er een beetje World War Z gevoel bij, de meest onrealistische situaties met 1% kans op overleven, en ja hoor.. Ik lees/hoor dat velen vinden de symbolische waarde van de film mooi was. Tja, ik minimaal. Als de film echt daarop gebaseerd is, vind ik het een beetje vergezocht. Ik vond het juist een beetje anti Rusland en China propaganda hebben op een gegeven moment..

Escape Plan net gezien.

Vond hem beter dan verwacht.
Ik zou hem een 7,5 geven.
Hier en daar wat zaken die beter hadden gekund maar voor de twee helden uit mijn kindertijd knijp ik wel een oogje toe.
Vond het mss wel de beste rol van Arnold ooit. Ziet er ook jonger uit dan Sly terwijl het meestal toch wel omgekeerd is.
Maar Sly nog altijd een boom van een vent.
De film koos een goed evenwicht tussen actie, ernst en humor. Tango and CAsh bijvoorbeeld, was veel actie, maar ook te veel grappen op een moment dat je dat niet zou doen. Escape Plan vond een goede balans. Natuurlijk zwaar overdreven maar who cares. Zo'n films neem je toch altijd met een korreltje zout he.
Een aanrader.

Riddick gezien, ik hou wel van films met zo'n sfeertje als deze, verhaal was helaas dun maar toch vermakelijk.

6/10

Ik baal er vaak wel van dat alle pulp SF wordt genoemd. Wetenschappelijke fictie ja. Zoals in star trek: De klingons zijn bs, maar de theorieën die ze gebruiken zijn wel wetenschappelijk verantwoord. Redelijk dan.

Maar alien shit is geen SF, dat is fantasy imo.

Waar staat fiction voor dan....

The wolf of wall street staat zo te zien al online, nice!
en best wel goede kwaliteit

Laatst bewerkt:
The wolf of wall street staat zo te zien al online, nice!
en best wel goede kwaliteit

Toch niet goed genoeg, of je moet een tv van 15 inch hebben.

Gravity had ik ook de zogenaamde goede kwaliteit van gedownload, ik zag meteen allemaal blokjes, laat maar dan.

zolang het niet in 1080p beschikbaar is kan je beter wachten.

De WEB 1080p versie van Gravity was gewoon goed..

Ts versies moet je gewoon niet aan beginnen

Die versie paar dagen geleden gezien, had niet het gevoel dat ik veel gemist heb. Goeie film.

Terug
Naar boven