MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

# Generation Iron # www.geniron.eu
8/10.
Een van de betere bodybuilding films van deze tijd.
Legt echt de nadruk op strijd en passie!

Vrijdag wolf of wallstreet gezien

best vet, duurde wel fokking lang eigenlijk, zou em niet zo snel nog eens checken

Trailer van godzilla ziet er wel epicepic uit

Ender's Game 5/10

Zwaar waardeloze film, de special effects zagen er goed uit, het verhaal zou ook zeker wat moois kunnen zijn, maar die acteurs... Godnondeju
Je wordt helemaal doodgegooid met oneliners en dialogen die werkelijk waar nergens over gaan.
De hoofdpersoon, een kerel van 13 ofzo, doet echt kapot stoer.
En het is echt zo'n typisch Amerikaans laten-we-eens-iemand-de-hemel-inprijzen-film ...

Al met al, zonde van je 170 minuten..

Gisteren Her gezien. Dit is waarschijnlijk de film waar ik het meest naar uitkeek (na Wolf of Wall Street) van deze Oscar collectie. vond het gewoon zo'n vet concept. IMDB: A lonely writer develops an unlikely relationship with his newly purchased operating system that's designed to meet his every need.
Ook wat opgezocht over de regisseur, maar die heeft hiervoor nog niks geweldigs gemaakt. Mooie binnenkomer op het hoogste niveau. Ook nice om nog eindelijk eens iets te zien van Joaquin Phoenix.
8,5/10

kriegerin (2011)

8/10

wil een film kijken, twijfel: 12 years a slave of prisoners

American Hustle: http://www.imdb.com/title/tt1800241/

Nèt in de bios gezien, wat een tegenvaller, erg langzame film. 5/10

MV5BNjkxMTc0MDc4N15BMl5BanBnXkFtZTgwODUyNTI1MDE@._V1_SX214_.jpg

Gister naar The Monuments Men geweest, vond 'm eigenlijk vrij saai. Gebeurde gewoon niks spannends, verhaal was niet spannend of boeiend, personages niet echt, niet heel veel humor ofzo

5/10 oid

Ook naartoe geweest, vond hem erg leuk en leuke acteurs ;) Hij staat aangeschreven als actie/drama, dus dat er niet heel veel humor in zou zitten is logisch, al vond ik hem toch vrij komisch met bepaalde uitspraken :roflol:
Ik geef de film 7/10

Ik weet niet of ik er overheen gelezen heb, maar iemand al Devil's Due gezien en commentaar over?

L'Autre vie de Richard Kemp gezien. Soort van Back to the Future maar dan als misdaad thriller.

Richard Kemp is een politie inspecteur die betrokken raakt bij een moordzaak die in verband lijkt te staan met een zaak uit het begin van zijn carrière. Tijdens zijn onderzoek wordt hij door een mysterieuze man in het water gegooid, als hij terug aan de wal komt blijkt hij 20 jaar terug in de tijd geworpen.

Wat zich daarna afspeelt heeft grote gevolgen voor zijn leven en het verdere verloop van direct betrokkenen uit de tijd dat de moorden begonnen.

Redeljk vermakelijk ook al had ik de film wat minder low budget verwacht. Maar met 2,6 miljoen euro is er weinig ruimte voor grotere actiescènes natuurlijk. Dat het budget niet heel hoog was blijkt ook uit een grappig detail. Zag zelf tijdens de film al dat een kaart wel erg leek op de omgeving van Rotterdam, later de scene teruggekeken en het bleek dat de kaart die gebruikt wordt door de politie gewoon ook echt een kaart van Rotterdam en omgeving is met wat Franse namen er overheen geplakt.

6,5/10

Gisteren The Counselor gekeken, na 3 kwartier uitgezet. Weet iemand of ie daarna nog beter wordt? Vond het tot nu toe echt ruk.

Gisteren The Counselor gekeken, na 3 kwartier uitgezet. Weet iemand of ie daarna nog beter wordt? Vond het tot nu toe echt ruk.

Helaas niet:

The Counselor dus gisteren gezien. Keek vrij hard uit naar deze film. Hoe kan het ook anders met zo'n cast, regisseur en screenwriter. Toen gehoord dat die vrij k*t was en m'n verwachtingen waren dan ook erg laag. Als je het met die mindset kijkt, valt ie nog wel mee. Maar inderdaad, dit had veel beter gekunnen/gemoeten. Ellenlange monologen die enorm onnatuurlijk over komen. Je kan gerust 1 personage eens een monoloog laten doen, maar niet elk personnage 10 keer. Ook had ik regelmatig het gevoel dat ik niet echt mee was met het verhaal en hadden een paar dingen wat beter uitgelegd/uitgewerkt mogen worden. Ik kan zo nog wel even doorgaan met kritiekpunten op te sommen. Ik houd het gewoon op een 6,5/10. Het cijfer van IMDB vind ik overdreven.

Ook naartoe geweest, vond hem erg leuk en leuke acteurs ;) Hij staat aangeschreven als actie/drama, dus dat er niet heel veel humor in zou zitten is logisch, al vond ik hem toch vrij komisch met bepaalde uitspraken :roflol:
Ik geef de film 7/10

Ik weet niet of ik er overheen gelezen heb, maar iemand al Devil's Due gezien en commentaar over?
Voor een actie film zat er weinig actie in,
voor een drama film was ie extreem vrolijk en luchtig,
voor een komedie zat er weinig humor in :roflol:

Soms wel leuke stukjes natuurlijk, maar als ik er naar kijk als een geheel ..

Voor een actie film zat er weinig actie in,
voor een drama film was ie extreem vrolijk en luchtig,
voor een komedie zat er weinig humor in :roflol:

Soms wel leuke stukjes natuurlijk, maar als ik er naar kijk als een geheel ..

Nja, persoonlijk vond ik het een mengeling van actie, drama, oorlog (vanwege het verhaal) en komedie.
Lastig om daar één vaste categorie aan te plakken natuurlijk, zo zijn er meerdere films.
Voor het geheel heb je wel gelijk, het is onduidelijk wat het nu precies is, maar ik vond hem heel leuk :p

Terug
Naar boven