XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ja dat is ook de reden voor mij geweest om erheen te gaan. Daarom vond ik het ook jammer dat die best wel tegenviel..

Ik was gisteren naar American Hustle (wilde eig naar Robocop maar mn gf vind sci-fi niks :( ), nou ik kan je vertellen dat American Hustle ook een dikke tegenvaller was

Ik was gisteren naar American Hustle (wilde eig naar Robocop maar mn gf vind sci-fi niks :( ), nou ik kan je vertellen dat American Hustle ook een dikke tegenvaller was

Ik snap de tegenvallende reviews van American Hustle niet echt. Ben 'em zelf vorige week donderdag gaan kijken. Ok, het is niet zo'n vette film als Wolf of Wall Street, maar toch nog altijd een erg goede film? Christian Bale dwarft pretty boy Bradley Cooper wel aardig qua acteerprestaties. Jennifer Lawrence is niet slecht en pretty hot, zoals steeds. De eerste keer ook dat ik mij niet compleet erger aan Amy Adams. Verhaal is misschien een beetje traag, maar vond 'em nog prima te pruimen.
7,5/10

Ik snap de tegenvallende reviews van American Hustle niet echt. Ben 'em zelf vorige week donderdag gaan kijken. Ok, het is niet zo'n vette film als Wolf of Wall Street, maar toch nog altijd een erg goede film? Christian Bale dwarft pretty boy Bradley Cooper wel aardig qua acteerprestaties. Jennifer Lawrence is niet slecht en pretty hot, zoals steeds. De eerste keer ook dat ik mij niet compleet erger aan Amy Adams. Verhaal is misschien een beetje traag, maar vond 'em nog prima te pruimen.
7,5/10

Ben het met je eens. Het verhaal is traag ten opzichte van de hedendaagse film, maar ik stoor me daar zelden aan. Vond Jennifer Lawrence bij vlagen hilarisch.

Is American hustle qua opbouw en tempo te vergelijken met the Fighter?

Is American hustle qua opbouw en tempo te vergelijken met the Fighter?

Ik vond the Fighter wel vet, en ik heb ook echt geen problemen met een wat langzamer tempo maar ik vond American Hustle te weinig interessants bevatten. Qua verhaal niet, niet origineel genoeg, geen onverwachte zaken en geen bijzonder camerawerk/ beelden oid.

Thor: The Dark World (2013)

Wat een bak stront was dit, sow he. Zelden zo'n willekeurige aaneenschakeling van lasers, zwaarden, monsters en forcefields gezien. Totale willekeur, ongelofelijke bagger. 3/10 (omdat Thor een hottie is).

All Is Lost (2013)

Lekker filmpje, niet voor iedereen, maar opa Redford doet het toch netjes. Niet iets wat je nog nooit gezien hebt, maar wel netjes uitgevoerd. 8-

The Company You Keep (2012)

Aardige film over wat **** the system malloten. Beetje een ophemeling van de anarchist freaks, beetje sneu ooit. Maar toch een 6,5 voor vliegtuigentertainment.

Dallas Buyers Club (2013)

Coole film. Hij heeft zijn pretty boy looks behoorlijk moeten verkloten voor deze rol, damn. Maar wel een sterke rol. Ik ga voor een 8.

Gister prisoners gezien, Leonidas meets donnie darko hehe
nee maar zeer goede film, had het persoonlijk wel toffer gevonden als de tante er niets van geweten had.
al met al 8+

I, Frankenstein

Net terug van de bioscoop, zonde van me geld... 2/10

Gisteren "The Kids Are All Right" gekeken: http://www.imdb.com/title/tt0842926/

Was met m'n gf en ze wilde een comedy dus ik beetje Googlen en viel nog best tegen om er 1 te vinden die ik nog niet had gezien/ die een beetje verhaal bevat/ ook echt humor bevatte. Deze film was niet echt grappig (zou 'm eerder onder drama categoriseren) maar hij boeide wel en prima film om samen te kijken.

6.5/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister prisoners gezien, Leonidas meets donnie darko hehe
nee maar zeer goede film, had het persoonlijk wel toffer gevonden als de tante er niets van geweten had.
al met al 8+

Ik moet die film nog maar eens kijken, heb 'm in twee keer gekeken en tussendoor vaak op pauze gezet etc. Snapte er niks meer van op het einde :o

Gisteren "The Kids Are All Right" gekeken: http://www.imdb.com/title/tt0842926/

Was met m'n gf en ze wilde een comedy dus ik beetje Googlen en viel nog best tegen om er 1 te vinden die ik nog niet had gezien/ die een beetje verhaal bevat/ ook echt humor bevatte. Deze film was niet echt grappig (zou 'm eerder onder drama categoriseren) maar hij boeide wel en prima film om samen te kijken.

6.5/10

http://filmsseenonscreen.files.wordpress.com/2011/01/kids_are_all_right_ver2.jpg

vind jij die julliane moore ook zo irritant? ik kan ech geen film zien waar zij in speelt.

Closed circuit 7/10

Goed verhaal, goed geacteerd, maar langdradig.

moet een leuke, luchtige film hebben. Liefst geen lachscenes humorfilm, gewoon een film die lekker wegkijkt. Iemand aanraders?

Terug
Naar boven