XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik ben ook bang dat deze film enorm gaat tegenvallen. Leonidas was ook zo machtig gespeeld door Gerard Butler! Nu weet ik niet of Themistocles een grote rol in de film heeft maar als je hem naast Leonidas zet dan komt het al niet geloofwaardig over. (zijn maar vooroordelen maar toch).

Goh, 300 was in zijn genre super of eerder had toen een heel specifiek stijl die nieuw was. Ik heb het persoonlijk de laatste tijd wel een beetje gehad met de hersenloze actiefilms waar de logica en natuurwetten af en toe niet kloppen. Misschien moet ik in de toekomst naar dit soort films gaan kijken met een andere soort instelling.

Themistocles is de hoofdrolspeler en doet het niet slecht maar Gerard Butler was in zijn rol geniaal en moeilijk te kloppen.

Als je het einde van de film trouwens ziet zit een derde film er trouwens dik in

Het concept wordt dus weer volledig uitgemolken.
Altijd zo jammer...

Age of Uprising: The Legend of Michael Kohlhaas

In the 16th century in the Cévennes, a horse dealer by the name of Michael Kohlhaas leads a happy family life. When a lord treats him unjustly, he raises an army and puts the country to fire and sword in order to have his rights restored.

Goed geacteerd, niet de doorsnee medieval film maar best wel goed imo, je moet wel erg goed opletten want er wordt niet veel uitgelegd qua gebeurtenissen in de film.

IMDB: 6,4/10
Personal: 7/10

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Colbert_3741.jpg

jij moet gewoon je bek houden friedenand :S ik ga deze film gewoon kijken en ik ga ervan genieten ook!

Mooi, dan mag jij ook toegeven dat ik gelijk had.

:cool:

net naar aanleiding van een vandaag War Horse gekeken. Als ik dan die film zie, man man man, wat een mooie film

er werd een traantje gelaten

niet serieus

serieus

ok, semi serieus.

Gister gravity gezien. Wat een bout film.

Volgende week ff nieuwe 300 in bios checken

Mandela: Long walk to Freedom (2013)

A chronicle of Nelson Mandela's life journey from his childhood in a rural village through to his inauguration as the first democratically elected president of South Africa.

Zeker een aanrader!

IMDB: 7,1/10
Personal: 7,6/10

The Philosophers (2013)

At an international school in Jakarta, a philosophy teacher challenges his class of twenty graduating seniors to choose which ten of them would take shelter underground and reboot the human race in the event of a nuclear apocalypse.

IMDB: 5,7/10
Personal: 6/10

Eergisteren Boogie Nights gezien.

http://www.imdb.com/title/tt0118749/

Had geen flauw idee wat te verwachten van deze film, maar het is echt een toppertje.
Hoge imdb score volledig waard.

12 Years a Slave.

Drama, vooral een film dat je denkt 'jesus kon dat echt in die tijd..'
Wel een 13 uit een dozijn slavenfilm, en Brad Pitt speelde een waardeloze rol (slecht gefaked accent etc)

6.5/10

Weer geen Oscar voor Leonardo DiCaprio

Hij is als acteur al vier keer genomineerd voor het felbegeerde beeldje, maar Leonardo DiCaprio won nog nooit een Oscar. Ook dit jaar zag hij zijn rol in The Wolf of Wall Street niet beloond worden met de belangrijkste filmprijs. Op internet zorgt dit voor steunbetuigingen en grappige memes.

De 39-jarige DiCaprio is in het verleden al genomineerd voor zijn werk in What's Eating Gilbert Grape, The Aviator en Blood Diamond. Dit jaar kon hij de prijs winnen voor zijn hoofdrol in The Wolf of Wall Street. Ondanks sterke concurrentie leken zijn kansen redelijk goed te zijn, maar uiteindelijk ging de prijs toch naar Matthew McConaughey voor zijn werk in Dallas Buyers Club. The Wolf, waarvan DiCaprio ook producent is, won zelfs geen enkele Oscar ondanks de vijf nominaties.

DiCaprio loofde voor de uitreiking zijn collega Jonah Hill nog uitgebreid. "Het was ongelofelijk om met een acteur te werken die zoveel meebrengt. Jonah improviseerde iedere opnamedag en veranderde daarmee uiteindelijk de totale dynamiek van de film. Mede dankzij zijn inbreng kregen we vijf Oscarnominaties. Daarnaast zijn we goede vrienden geworden", aldus DiCaprio.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/entertainment/2014/03/weer-geen-oscar-voor-leonardo-dicaprio

Tsja, hij gaat ze echt nog wel winnen dat kan niet anders.

Belachelijk. Nu heb ik Dallas Buyers club nog niet gezien, masr Leo had allang een Oscar moeten hebben.

Naar wie is ie gegaan dat jaar van de Aviator?

Jamie Foxx – Ray as Ray Charles
Don Cheadle – Hotel Rwanda
Johnny Depp – Finding Neverland
Leonardo DiCaprio – The Aviator
Clint Eastwood – Million Dollar Baby

Jamie Foxx gewoon gewonnen in dat rijtje, wtf.

En waarom La grande bellezza de oscar voor beste buitenlandse film won is mij ook een raadsel. Jagten en The Broken Circle Breakdown vond ik beiden beter.

Terug
Naar boven