Dopey1980
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 77kg
is het nodig?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heb een alarm in mijn kamer hangen dat verbonden is aan een secundair systeem dat constant dbb queried naar mijn username en varianten ervan![]()

je bedoelt zijn mister10-kaarten-uitdeelsysteem? wie denk je dat dat geschreven heeft?![]()
300: Rise of an empire (2014)
Was niet aangenaam verrast bij het kijken van deze, maar ook niet teleurgesteld, was een beetje binnen de lijnen van m'n verwachtingen...De lat was iig al heel hoog gelegd met de vorige 300.
oh ja nog wat: Friedenand jij vuile homo, de eerste 10 minuten van de film heb ik alleen maar gedacht: "pls niet slecht zijn"
Godverredomme
DiCaprio had alleen al een Oscar moeten krijgen voor het nken met die bizar lekkere chick..
Ik vraag me af hoevaak hij een boner had op de set (srs)
Zou dat wijf helemaal kapot nken
"I wanna have aids from her"![]()
Oplichten en criminele activiteiten kan iedereen. De echte tough guys staan elke dag vroeg op om op een eerlijke manier hun brood te verdienen.

Ik heb the wolff of wallstreet na 3 kwartier uitgezet omdat ik het drie keer niks vond, maar heb in dit topic nou al best vaak gelezen dat ie zo leuk en goed is. Opnieuw downlooien en toch maar afkijken? Of mis ik niks?