MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Tja al die beeldjes voor 12 years a slave vind ik ook zwaar over the top. Maarja het oscars verhaal is ook beetje typisch dat hollywood leftwing sfeertje. Slavenarij en homo haat doet het beter dan snuiven op wallstreet.

Tja al die beeldjes voor 12 years a slave vind ik ook zwaar over the top. Maarja het oscars verhaal is ook beetje typisch dat hollywood leftwing sfeertje. Slavenarij en homo haat doet het beter dan snuiven op wallstreet.

grappig omdat hollywood en snuiven

Vergeet niet de dure linkse hobby, in de ruimte vliegen.

Maar DiCaprio is in goed gezelschap.

0 oscars gewonnen door:

Peter O'Toole - 8 nominaties
Richard Burton - 7 nominaties
Glenn Close - 6 nominaties

En nog een rijtje acteurs en actrices die nominatie naar nominiatie binnen haalden maar nooit een beeldje wonnen.

0 oscars gewonnen door:

En nog een rijtje acteurs en actrices die nominatie naar nominiatie binnen haalden maar nooit een beeldje wonnen.

Precies Eric. Alleen hippies willen de ruimte in. Kijk naar die dikke nederlandse astronaut, ook al zo'n vieze hippie. Laten we al dat hippie tuig gewoon de ruimte in schieten. Win win. Goed idee Eric.

0 oscars gewonnen door:

wie zijn dat?

Haha, Leo ging echt wel full r*tard in gilbert grape ...

Oscars zijn onzin, de lijst van EricR zegt genoeg. Pacino won er ook geen enkele in de 70's. :gek:

Laatst bewerkt:
ik ga overmorgen naar die nieuwe 300 en hij gaat gewoon ****ing geweldig worden

ik verwacht er niet veel van

En waarom La grande bellezza de oscar voor beste buitenlandse film won is mij ook een raadsel. Jagten en The Broken Circle Breakdown vond ik beiden beter.

Die beiden andere niet gezien.
Maar ik vond la grande belezza wel echt een bazenfilm.

En come on. Tuurlijk verdient Leonardo geen oscar voor deze rol, poepfilm.

300: Rise of an empire (2014)

300_rise_of_an_empire_2014-wide.jpg

Greek general Themistokles leads the charge against invading Persian forces led by mortal-turned-god Xerxes and Artemisia, vengeful commander of the Persian navy.

IMDB: 7,6/10
Personal: 7/10

Was niet aangenaam verrast bij het kijken van deze, maar ook niet teleurgesteld, was een beetje binnen de lijnen van m'n verwachtingen...De lat was iig al heel hoog gelegd met de vorige 300.

oh ja nog wat: Friedenand jij vuile homo, de eerste 10 minuten van de film heb ik alleen maar gedacht: "pls niet slecht zijn"

Laatst bewerkt:
Onlangs Lone Survivor in de bioscoop gezien.

Vond het een behoorlijk indrukwekkende film, ook al kende ik het verhaal van de missie.
Niet teveel 'Hollywood' invloeden, dus niet teveel stoere , onnodige poespas etc, puur het verhaal van de missie , maar op een hele indrukwekkende manier neergezet.

Een aanrader, maar verwacht geen actiefilm, met explosies etc etc, maar een puur, heftig waargebeurd verhaal waar je stil van wordt.

Onlangs Lone Survivor in de bioscoop gezien.

Vond het een behoorlijk indrukwekkende film, ook al kende ik het verhaal van de missie.
Niet teveel 'Hollywood' invloeden, dus niet teveel stoere , onnodige poespas etc, puur het verhaal van de missie , maar op een hele indrukwekkende manier neergezet.

Een aanrader, maar verwacht geen actiefilm, met explosies etc etc, maar een puur, heftig waargebeurd verhaal waar je stil van wordt.

Misschien moeten we hem aan Angelus laten zien.

Terug
Naar boven