AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vond de wolf of wallstreet ook niet super.
Had hem echt beter verwacht na alle reviews, alleen die die chick zeg, godverredomme :o

Ik heb the wolff of wallstreet na 3 kwartier uitgezet omdat ik het drie keer niks vond, maar heb in dit topic nou al best vaak gelezen dat ie zo leuk en goed is. Opnieuw downlooien en toch maar afkijken? Of mis ik niks?

Ik vond hem wel erg vet maar ik denk dat als je hem na 3 kwartier nog niets aan vond er niet veel zal veranderen na die tijd.

Fargo
IMDB: 8,2
Van de makers van The Big Lebowski en No Country For Old Men, wat mij betreft allebei dikke toppers. Fargo was echt zwaar teleurstellend. Stomme scenes, irritant platte personages en saai verouderd.
Amper een 6.

Ik vind die William Macy ook maar een lelikke non-acteur.
william_h_macy.jpg

Vond de wolf of wallstreet ook niet super.
Had hem echt beter verwacht na alle reviews, alleen die die chick zeg, godverredomme :o

same here, was teveel van hetzelfde... na 2u had ik het wel gezien. De reden waarom velen janken dat die film goed is, is omdat die regisseur een bekend kopje heeft

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Thin Red Line afgelopen dinsdag gezien. Een indrukwekkende film. De beelden zijn zo mooi dat het lijkt alsof je naar een documentaire over de natuur zit te kijken. De gevechten zijn ook goed. Er komen een hele hoop bekende namen voorbij en het acteerwerk is prima. De film duurt het laatste uur alleen net even iets te lang, er gebeurt niet zoveel meer.

Al met al toch een zeer goede film. 8,5/10.

Gisteren is de nieuwe "300" uitgekomen. Heb deze 3D gezien. Best een goede film voor 's avonds na een drukke dag : veel actie, weinig verhaal, beetje drama maar ook niet overdreven...

Film heeft me geen seconde verveeld.

Bouwt trouwens verder op de vorige en kondigt onuitgesproken (uiteraard) alweer een sequel aan.

Het Vonnis (2013)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A man takes on his country's justice system after a procedural error that released his wife's murderer drives him to take matters into his own hands.

film begint ziek en is verder ook een aangrijpend verhaal, goed acteerwerk, episch pleidooi op het einde. IMDB score is te laag...

IMDB: 7,2/10
Personal: 8/10

Koen de Bouw was epic in die scene met Chris Lomme. :bow:

Geef jij nu een nederlandse film een 8?

Jijwatmacht?

Een BE film, nog erger.
Zelfde slechte acteerwerk, maar dan met een k*taccent erbij :sad:

nog even wachten op de nieuwe 300 in hq ben benieuwd.

Rundskop was een goede Belgische film :)

Terug
Naar boven