Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

EricR zei:
American Pie 4 is het dramatische dieptepunt in de serie. Op die rooie nerd Sherman na speelt niemand van de oude cast er in mee.

Idd! Ik wil deze niet eens zien... Na 3 hadden ze moeten stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Gisteren gvd na 10 minuten weggelopen uit de Sneak preview; Keeping Mum

aaarghh gimme a break.

Saw II dan maar gechecked, en die was wel aardig.
6.5/10

Gister ff Doom gekeken, had er compleet geen verwachting van, kon dus alleen maar meevallen. En dat deed het ook, niet echt een goede film ofzo maar was wel onderhoudend genoeg om te blijven kijken.

6/10

Guido20 zei:
Gister ff Doom gekeken, had er compleet geen verwachting van, kon dus alleen maar meevallen. En dat deed het ook, niet echt een goede film ofzo maar was wel onderhoudend genoeg om te blijven kijken.

6/10

Ben ik met je eens. Absoluut geen film die ik voor een 2de keer zou kijken maar wel gewoon leuk om een keertje te zien.

• #1.345
straks even revolver checken, nieuwe film van Guy Ritchie! :D hoor tegenstrijdige verhalen over de film, dus ben wederom benieuwd.

The Island vorige week gezien, het is allemaal wat overtrokken maar in het genre wel een aardige film. Lekker futuristisch en zwartgallig, wel een 7 waard.

• #1.348
ZoutZak zei:
straks even revolver checken, nieuwe film van Guy Ritchie! :D hoor tegenstrijdige verhalen over de film, dus ben wederom benieuwd.
Wat een vette film man.
Totaal niet wat ik verwachtte, maar erg sTvol en complex allemaal. Duidelijk eentje die ik snel ga herzien.

for now 7.5

Gisteren "The Pianist" gezien,
van begin tot eind genoten, dus de positieve comments overal vond ik zeer terecht

Santoz zei:
Gisteren "The Pianist" gezien,
van begin tot eind genoten, dus de positieve comments overal vond ik zeer terecht

idd erg indrukwekkende film van polanski

ik heb taxi driver gezien, met deniro, had meer verwacht, veel cultstatus, maar ze gaan niet over de "grens", veel te braaf :o

Net naar King Kong geweest, en ik moet zeggen dat het een erg vette film was! Duurde beetje lang maar blijft wel de hele tijd boeien. Wel veel zielige scene's, mijn vriendinnetje zat te snotteren naast me :) Een dikke 8,5!

Saw

Heb hem echt net gekeken. Goddamn, dat was echt een gruwelijke film. Gruwelijk goed, maar ook letterlijk gruwelijk.
Beste film die ik in lange tijd heb gezien, absolute aanrader.
spannend, origineel en niet zo voorspelbaar zoals de meeste films.

Allemaal kijken!!!

Ben overlaatst match point gaan zien. Niet slecht. Mooi gefilmd zeker.

Ik vind Plunkett & Macleane wel een aardige film.
Niet bepaald hoogstaand of indrukwekkend, maar wel komisch, historisch en spannend. Ik vind 'm zeker wel de moeite waard om te kijken.

http://www.imdb.com/title/tt0134033/

m@rl1 zei:
Ben net thuis van de bios. FF naar flightplan geweest. Goeie film, goed verhaal alleen de clue komt iets te vlug waardoor het op het laatst een beetje saai word. Dat is het enige jammere eraan.:)
Vind het een waardeloze film. De ontknoping zit al halverwege. De eerste helft is thriller en daarna wordt het actie. Doodzonde. Als de makers gewoon de ingeslagen weg waren blijven volgen, zou het een topfilm kunnen zijn.

Heb gisteren 'Stealth' gezien met o.a. Jessica Biel :heart:

Goede film! Had er eerlijkgezegd niet zo veel van verwacht, maar viel alles mee.

Vanavond "Training Day" op de Vlaamse Kanaal 2...

Hey gaan jullie nou allemaal eens heel snel naar de bios om KING KONG te kijken verdorie!

• #1.359
Roger that, ga em snel zien ouwe!

Ik wilde eigenlijk gisteravond gaan maar hij begon om half 8 en m'n maat moest tot 9 uur werken :o

Maar volgende week komt 't 'r zeker van!:thumbs:

Terug
Naar boven