spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
cronicales (ofzoiets) van treurnia
wat een kansloze film !!!
ik kan een lange zeiksessie gaan houden maar ik hou het simpel:wannebe lord of the rings voor onder de 10 jaar(letterlijk genomen) krijgt van mij een 3/10
eergisteren ook fear and loathng to vegas gezien!!
wat een topfilm!!! haha dit was weldegelijk een van de grappigste films die ik ooit heb gezien
het verhaal is zo nihil dat het gewoon lachwekkend is
vooral in deze film toont johny depp dat hij een zeer uitstekende acteur is met goeie kwaliteiten krijgt van mij een 8/10
wat een kansloze film !!!
ik kan een lange zeiksessie gaan houden maar ik hou het simpel:wannebe lord of the rings voor onder de 10 jaar(letterlijk genomen) krijgt van mij een 3/10
eergisteren ook fear and loathng to vegas gezien!!
wat een topfilm!!! haha dit was weldegelijk een van de grappigste films die ik ooit heb gezien
het verhaal is zo nihil dat het gewoon lachwekkend is
vooral in deze film toont johny depp dat hij een zeer uitstekende acteur is met goeie kwaliteiten krijgt van mij een 8/10

moest er maar eens van komen. Geen inhoud, maar pretendeert dat -als vrouwenfilm zijnde- ook niet. Hierin zit trouwens ook meteen het verschil met de gemiddelde vrouw (geen inhoud maar het toch claimen te hebben)
Een 7 (ook door de voortreffelijke Soundtrack, Someone Like You van Van Morrison is fabuleus).
') vrouwtjes heb ik het opgegeven en ben ik afgehaakt.