Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ook king kong gezien, in het begin idd een beetje langdradig, maar toch niet saai, en daarna barst de film los, super special effects, humor en actie, van mij krijgt die een 9.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Rob G zei:
Hey gaan jullie nou allemaal eens heel snel naar de bios om KING KONG te kijken verdorie!
heb ik dan ook maar direct dezelfde middag uitgevoerd ;)

En het was best een vette film hoor, lekkere spektakel blockbuster die prima tot zn recht komt op het grote doek.

6,5/10 voor de vette actie, die toch wel aardig wist te overtuigen!

ZoutZak zei:
heb ik dan ook maar direct dezelfde middag uitgevoerd ;)

En het was best een vette film hoor, lekkere spektakel blockbuster die prima tot zn recht komt op het grote doek.

6,5/10 voor de vette actie, die toch wel aardig wist te overtuigen!

Wat ben jij toch ook een kritisch stuk vreten he ZZ! :D Ok ok, het is geen commando's, maar een 6,5 vind ik wel erg mager voor zo'n vette film. Af en toe moet je ook gewoon genieten van een commerciele no-brainer blockbuster :)

• #1.364
Ik heb er ook zeker van genoten, maar zelfs zwaar onderuitgezakt over 3 bioscoopstoelen verspreid in een lege bioscoopzaal, 's middags stoned van je vakantie genietende, hield ik een kleine wrange (LOTR) nasmaak van de film over. ;)

:D

• #1.365
vanavond 23u45 de fantastische film La Haine op nederland3. Vast mede door de rellen van afgelopen tijd, hoe aannemelijk is de film eigenlijk...

kijken :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tom yum goong

****ing awesome

iedereen die van ong-bak hield, moet zeker dit zien(met dezelfde hoofdrolspeler)
no fx, no wires, just kickass

---
the iron giant
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ook erg goed

• #1.367
schnitzelparadijs was echt heel erg zwak, welgeteld 2x moeten lachen.

magere 5/10

Net terug van King Kong.

Kwam wat langzaam op gang, verder zat het allemaal erg strak in elkaar.
Toppertje als je het mij vraagt. 8.5/10.

ZoutZak zei:
vanavond 23u45 de fantastische film La Haine op nederland3. Vast mede door de rellen van afgelopen tijd, hoe aannemelijk is de film eigenlijk...

Vond hem ook goed, geen tralala eromheen, gewoon de realiteit in beeld gebracht en op een uitstekende manier.

• #1.370
King Kong uit 1933 gezien

En erg goede film hoor, vind em ook gewoon beter als de recente remake, 72 jaar na dato. Natuurlijk zijn de sfx beter geworden, maar dit is en blijft heel erg knap. En Fay Wray is way better then Naomi Watts :D

7/10

gister saww 2 gezien, heb 1 nog niet gezien wat dus eigelijk wel dom is:o .
wist er al wel wat van af gelukkig. Vond het een film met een aantal brute scenes, al zaten er wat mij betreft geen schrikmomenten in. Wel zitten er wat leuke verassingen in. Ga saww 1 binnenkort checken.
7,5

charlie en de chocolade fabriek!!

Gister Batman: Begins gezien. Best een aardige film, zeker beter dan die voorgaande delen. Na dat deel met de Joker was het eigenlijk 3x stront vond ik. Alleen iets teveel 'one-liners' voor het mooie, een paar ok maar ze moeten niet overdrijven in een film. Locaties waren best mooi, zagen er niet zo 'low-budget' uit al eerdere batman films. Verhaal was ook goed uitgewerkt vond ik, al met al:

7,5 uit 10

Vanochtend nog ff lock, stock and two smoking barrels gekeken, wat blijft dat toch een goddelijke film. Vinnie Jones is echt geweldig in zulk soort rollen.

9 uit 10

ZoutZak zei:

ik had het er nog met een vriend over, het griezelige is dat die film enkele jaren geleden is uitgekomen en nu een veel groter effect heeft mede door die rellen. Dat mensen na het zien van die film destijds niet hebben kunnen inzien dat hedie gettos een bom waren die elk moment kon ontploffen.

Btw gisteren naar history of violence gaan zien, een beetje gefaald in zijn concept, de film wou heel hard overkomen, soms wel mooie shoots, maar het kwam heel onrealistisch over en de opbouw was gruwelijk slecht. en een veel te abrupt einde. een 5

Harry Potter en de vuurbeker, 8/10 Mooie special effects en gewoon een leuke film.
The descent 7/10 Te veel voorspelbaarheid
In the mouth of madness 8/10 Een klassieker :)
The notebook 8/10 Gewoon een mooie film
The fog (origineel niet de 2005 remake) 7/10 Ook een klassieker
The dark hours 8/10 veel voorspelbaarheid maar een onverwachte twist aan het eind
Dark Water 6/10 Zonde van je tijd, 13 in een dozijn.

Dani zei:
The descent 7/10 Te veel voorspelbaarheid
.

Die film heb ik ook laatst gezien, vond het maar een beetje vage low-budget ellende. Maarja, was wel vermakelijk, maar ook niet meer dan dat....

Cynthia zei:
Saw

Heb hem echt net gekeken. Goddamn, dat was echt een gruwelijke film. Gruwelijk goed, maar ook letterlijk gruwelijk.
Beste film die ik in lange tijd heb gezien, absolute aanrader.
spannend, origineel en niet zo voorspelbaar zoals de meeste films.

Allemaal kijken!!!

Heb hem toevallig dinsdag gekeken en meteen 's avonds deeltje #2.

Brrrrrrr, wat een zieke film. Degenen die dit script heeft geschreven mogen ze zekerheidshalve een enkeltje Pieter Baan Centrum geven. :p

Sinds de Excorsist niet meer zo'n creapy film gezien.

"Hi Amanda. I wanna play a game."

• #1.379
Dani zei:
In the mouth of madness 8/10 Een klassieker :)
Ben echt al lang op zoek naar deze horror van John Carpenter :cool:

Carlito's way; rise to power was echt droevig slecht. P. Diddy forget about it.

3/10

Gunga Din gezien;

Geweldige film. Ziet duidelijk waar de inspiratie voor Indiana Jones; Temple of Doom vandaan komt, al vind ik deze stukken beter!

7.5/10

vanavond naar Bin-Jip; Moviemeters beste film van 2004

bijzonder aardige film! Alhoewel ik niet overdonderd ben, zoals anderen blijkbaar wel, heeft de film een goede indruk gemaakt. Erg prettig om naar te kijken, zo'n rust en pracht straalt het uit.
8/10

Ook hooligans was een erg vette film! Alhoewel ik totaal niet graag naar Elijah Wood kijk, was de film uitermate vermakelijk. Verhaal werd wel vrij ver gezocht af en toe, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd met hetgeen de film om draait: rellen!!

goede 7.5/10

Four Brothers was vermakelijk, het keek weg als een gemiddelde missie in Grand Theft Auto. Begon erg sterk, goede soundtracks, maar verviel al snel in gekronkel van een zwak plot. Toch gewoon vermakelijk, en dat is uiteindelijk waar het allemaal om gaat.

6/10

Harry Potters eerste deek eindelijk eens gezien, en hij viel geheel mee. Maar toch ontstijgt het geen moment het niveau van kinderfilm IMO.

5.5/10

chicken run viel zwaar tegen. Misschien waren het de vlaams nagesynchroniseerde stemmen, of gewoon de veelvuldig gare humor...

krappe 5/10 voor al het kleiwerk

Dan was Van Wilder party liaison toch veel grappiger, deze film kan de strijd met American Pie makkelijk aan. Goed stoney highschool film, lekkere chicks, en amerikaanse happy ending.

haha oke oke, het was niet bijzonder allemaal, wel grappig.

6/10

The Philadelphia Story gekeken vanmiddag op de BBC, en met recht een heuse klassieker. Cary Grant en James Stewart én Katharine Hepburn in één film die geweldig komisch is. Formidabel geacteerd, en mijn god ik denk dat ik nooit zo veel tekst voorbij heb horen komen in 2 uur film.

Sterke film 8/10

oke Kung Phoooey was echt veel te k*t. Nadat ik de eerste 10 minuten gewoon kapot ging van het lachen om stupide scenes, was het verrassingseffect spoedig uitgewerkt en bleef een droevig slechte komedie over...

3/10

Daarentegen was de Franse film Tais-toi! wel bijzonder grappig. 2 grote acteurs; Jean Reno en Gerard Depardieu in een geslaagde komedie over 1 zwakzinnige die zijn bek niet kan houden (hence de titel ;) ) en een stille, zwijgzame crimineel (a la Leon) die op de meest onmogelijke wijzen tot elkaar veroordeeld zijn bij het uitbreken uit de gevangenis.
Yeah Franse humor rocks :D

7/10

Net Hooligans gezien. Heel goed te doen. Dat Frodo (Elijah Wood) de hoofdrol speelt ben je na 10 minuten vergeten. Een film over vriendschap, loyaliteit en waanzin. 8/10

Terug
Naar boven