maurice86
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik dan ook maar direct dezelfde middag uitgevoerdRob G zei:Hey gaan jullie nou allemaal eens heel snel naar de bios om KING KONG te kijken verdorie!
ZoutZak zei:heb ik dan ook maar direct dezelfde middag uitgevoerd![]()
En het was best een vette film hoor, lekkere spektakel blockbuster die prima tot zn recht komt op het grote doek.
6,5/10 voor de vette actie, die toch wel aardig wist te overtuigen!
Ok ok, het is geen commando's, maar een 6,5 vind ik wel erg mager voor zo'n vette film. Af en toe moet je ook gewoon genieten van een commerciele no-brainer blockbuster 
ZoutZak zei:vanavond 23u45 de fantastische film La Haine op nederland3. Vast mede door de rellen van afgelopen tijd, hoe aannemelijk is de film eigenlijk...
kijken![]()
ZoutZak zei:vanavond 23u45 de fantastische film La Haine op nederland3. Vast mede door de rellen van afgelopen tijd, hoe aannemelijk is de film eigenlijk...
kijken![]()

Dani zei:
Cynthia zei:Saw
Heb hem echt net gekeken. Goddamn, dat was echt een gruwelijke film. Gruwelijk goed, maar ook letterlijk gruwelijk.
Beste film die ik in lange tijd heb gezien, absolute aanrader.
spannend, origineel en niet zo voorspelbaar zoals de meeste films.
Allemaal kijken!!!

Ben echt al lang op zoek naar deze horror van John CarpenterDani zei:
) en een stille, zwijgzame crimineel (a la Leon) die op de meest onmogelijke wijzen tot elkaar veroordeeld zijn bij het uitbreken uit de gevangenis.