MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Al die films gaan zo hard zuigen. Summer blockbusters, trek het echt niet.
We zullen zien, hetgeen waar ik echt naar uit kijk komt pas december 2014 (The Hobbit 3) en voor de rest in 2015 (Star Wars 7, Avengers 2, Fast 7) en 2016 (Batman vs Superman, Beverly Hills Cop 4), dus in de tussentijd toch maar kijken of dat rijtje het waard is :D Bij eerder rijtje waarschijnlijk ook wel The Expendables 3 in plaats van die Tom Cruise film :roflol: De rest (bijvoorbeeld wat nu in de bios is) kijk ik t.z.t. gewoon als de bluray versie verschijnt :)

Fargo

Vond het echt een vrij middelmatige film, vaak zelfs saai en veel scenes die er niet te doen en zo. Snap die 8.2 op imdb dus ook niet. Mss zie ik iets over het hoofd ofzo. Zou hem max een 7 geven. Mss ooit over x aantal jaar nog eens opnieuw zien.

Wat oudere films scoren meestal wat hoger omdat ze toendertijd origineel waren, nu zijn er meer van dat soort films waardoor die oudere films slechter lijken omdat je die nu pas ziet.

Vandaag bro's before ho's gekeken. Ik heb hem afgekeken, en dat zegt al wat. Dus een 4.3 voor de moeite.

SHORT TERM 12

short_term_12_quad.jpg

Sterke drama film, echt een aanrader!
Film gaat over een huis waar probleemjongeren terecht kunnen, in dat huis werkt een man en zijn vriendin en beide stoppen ze hun hart in het werk .. maar hebben zelf ook een moeilijke geschiedenis..
En dan komen er dingen van het verleden en heden bij elkaar....
Sterk acteerwerk, goeie sfeer, en aangrijpend..
ECht een aanrader 8

X-Man

Je word in een verhaal gegooid die in het begin wat vraagtekens oproept of het wel zou werken. Na een tijdje zit je er lekker in en kijkt het fijn weg. De specialeffects waren uitstekend alleen vond ik de actie te weinig in de film.

Mijn waardering een 7,5

Now You See Me
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Had er wat wisselende verhalen over gehoord, maar moet zeggen dat ik het zelf een erg leuke film vond. De hele tijd geboeid gekeken ondanks het onwaarschijnlijke karakter van de film. Hoewel er wat plotholes in zitten, stoort dat totaal niet. Aanrader

7.5/10

MANDELA LONG WALK TO FREEDOM

Mandela-Long-Walk-to-Freedom-poster-idris-naomie-610x324.jpg

Matig/redelijk, het was het allemaal net niet.
De film verteld het verhaal/leven van Mandela.
Het begint heel sterk, met spannende scenes.. en soms met documentaire styl scenes/tv scenes ertussen.. maar naarmate de film vordert gaat de vaart uit de film en word het bij vlagen een saaie film en tja.. dan is 140 minuten toch wel erg lang.
het acteerwerk van de jongere mandela is sterk, de wat oudere mandela iets minder.
Overal een redelijke film, maar er had echt meer in gezeten
6-

X-Man

Je word in een verhaal gegooid die in het begin wat vraagtekens oproept of het wel zou werken. Na een tijdje zit je er lekker in en kijkt het fijn weg. De specialeffects waren uitstekend alleen vond ik de actie te weinig in de film.

Mijn waardering een 7,5

7,5 maar? ik ga er vanavond heen,en verwachtingen zijn toch wel hoog met een score van 8,9 op imdb.

Was verrassend aangenaam Godzilla

Ik ga zo meteen American Psycho nog eens zien. Damn, wat is dat toch een heerlijke film... 9/10

gu5ELXL.gif

PHILOMENA

philomena+frontsmall.jpg

Hele leuke drama/feel-good/beetje komedie!

Film gaat over een oude vrouw die in haar jongere jaren non was en toen een kind heeft gekregen, maar die toen uit het oog is verloren.
Dan gaat ze samen met een journalist op zoek naar haar zoon... En dan...
Leuk verhaal en leuke karakters en karakter ontwikkeling,
echt een aanrader
8-

OCULUS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed maar niet super, het is in ieder geval GEEN horror film.. Meer een spannende film.
Wat de film wel erg goed doet is de spanningsopbouw, je zit van het begin tot het eind met spanning te kijken. Wat ik alleen jammer vond is dat ik na het kijken nog te veel vragen overhield en niet begreep hoe het nou precies in elkaar zat (miss wilt iemand dat met spoilers aan mij uitleggen?)
Verder goeie beklemmende sfeer en aantal erg spannende scenes, prima acteerwerk.
Film gaat over een broer en een zus die willen bewijzen dat een spiegel uit hun jeugdhuis de reden is voor alle narigheid die ze hebben meegemaakt...

7

OCULUS

http://downloadwallpaperhd.com/wp-content/uploads/2014/04/Oculus-Movie-2014-HD-Wallpaper.jpg

Goed maar niet super, het is in ieder geval GEEN horror film.. Meer een spannende film.
Wat de film wel erg goed doet is de spanningsopbouw, je zit van het begin tot het eind met spanning te kijken. Wat ik alleen jammer vond is dat ik na het kijken nog te veel vragen overhield en niet begreep hoe het nou precies in elkaar zat (miss wilt iemand dat met spoilers aan mij uitleggen?)
Verder goeie beklemmende sfeer en aantal erg spannende scenes, prima acteerwerk.
Film gaat over een broer en een zus die willen bewijzen dat een spiegel uit hun jeugdhuis de reden is voor alle narigheid die ze hebben meegemaakt...

7

Issie al te downloaden op normale kwaliteit?

Cocaine Cowboys (2006)

In the 1980s, ruthless Colombian cocaine barons invaded Miami with a brand of violence unseen in this country since Prohibition-era Chicago - and it put the city on the map. "Cocaine Cowboys" is the true story of how Miami became the drug, murder and cash capital of the United States, told by the people who made it all happen.

7,5/10
documentaires over drugsmokkel altijd nice :D

Cocaine Cowboys (2006)

In the 1980s, ruthless Colombian cocaine barons invaded Miami with a brand of violence unseen in this country since Prohibition-era Chicago - and it put the city on the map. "Cocaine Cowboys" is the true story of how Miami became the drug, murder and cash capital of the United States, told by the people who made it all happen.

7,5/10
documentaires over drugsmokkel altijd nice :D

Cocaine Cowboys is imo toch wel een van de tofste docu's die ik ken. Persoonlijk ga ik voor een 9.

Terug
Naar boven