Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Lone survivor

Enorm bloederig, maar wel goede actie. Verhaal n beetje kort, maar kunnen ze ook moeilijk meer van maken.
7/10

Indd goeie actie, film was beter dan ik verwacht had. 7/10

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

The Hunger Games 1
Zoals ik al dacht vond maar vrij matig, snap al de hype die er rond was ook niet.

The Legend of Hercules
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had mooi kunnen zijn, maar wat een waardeloze film. Gladiator meets Spartacus meets 300 meets fantasy en dat allemaal in 80 minuten tijd. Plot gaat echt helemaal nergens over, gevechten zijn allemaal veels te kort en afgeraffeld. Meh. Ze hadden hier wel echt iets moois van kunnen maken.

4/10

Damn wat is Godzilla een k*tfilm

Laatst Spun gekeken, wel een aanrader als je van drugs-films met wat gekke shit houdt.

2079888,rDVtXUBh8DJA9a_hkjnQSaWDbRGouu+HBbTrGwnt72FRQ_8vzx9u8mLpt_PY9jv_M2BoRa+fK90scbtmdBgvPQ==.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0283003/?ref_=fn_al_tt_1

12 years a slave

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Indrukwekkende film,
Gaat over een zwarte man in de 19e eeuw, die een goed leven heeft, vrouw.. kinderen.. beetje geld.. en talentvol is.. maar dan word ontvoerd en verkocht als slaaf... en wat hij dan meemaakt....
Acteerwerk is erg sterk, en ook de sfeer van de 19e eeuw is goed neergezet...
Miss 1 klein puntje, maar tja das persoonlijk.. tegen het einde komt brad pitt in de film als kleine bijrol en natuurlijk moet hij weer de good guy blanke spelen.. mja
echt sterke film, aanrader
8.5

Ik zit een half uur in american hustle. Wtf is this shit ???

Godzilla was echt een ramp zeg. 4

Gisteravond naar Godzilla geweest. Na het zien van de officiele trailer had ik hoge verwachtingen, die trailer zag er echt vet uit!! Ook de reviews op moviemeter zagen er goed uit, ik ben het meestal wel met moviemeter eens.

Maar wat een teleurstelling. Ik heb meer zitten lachen dan dat ik serieus naar de film aan het kijken was. Er zaten zulke slechte momenten in.. Daarnaast vond ik het erg, erg langdradig met een slap verhaal.

Ik vond de beelden wel erg mooi, daar heb ik niks op aan te merken.

6/10

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Moet er wel even bij zeggen dat die Elizabeth Olsen echt een lekker wijf is.. :facial:

Laatst bewerkt:
Joh die Gozilla was echt niet te doen gewoon. 15 minuten tof materiaal, 100 minuten filler waar je niet doorheen komt.

Gisteravond naar Godzilla geweest. Na het zien van de officiele trailer had ik hoge verwachtingen, die trailer zag er echt vet uit!! Ook de reviews op moviemeter zagen er goed uit, ik ben het meestal wel met moviemeter eens.

Maar wat een teleurstelling. Ik heb meer zitten lachen dan dat ik serieus naar de film aan het kijken was. Er zaten zulke slechte momenten in.. Daarnaast vond ik het erg, erg langdradig met een slap verhaal.

Ik vond de beelden wel erg mooi, daar heb ik niks op aan te merken.

6/10

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Moet er wel even bij zeggen dat die Elizabeth Olsen echt een lekker wijf is.. :facial:

Dat idee had ik al, heb die trailer nu al meerdere keren in de bios en online gezien. Ik had al lage verwachtingen, gezien de marketing van ze had ik al het idee dat het overhyped werd. Een beetje slap aftreksel van Pacific Rim gevoel kreeg ik bij het zien van de trailer. Ik wacht wel tot hij te downloaden is.. Eerstvolgende film die ik in de bios ga checken wordt denk ik X-men en Edge of tomorrow (ben er nog niet helemaal uit of die de moeite waard zijn) en over een paar maanden pas Transformers: Age of Extinction, Dawn of the Planet of the Apes, Jupiter Ascending (trailer zag er wel aardig uit) en Guardians of the Galaxy.

Dat idee had ik al, heb die trailer nu al meerdere keren in de bios en online gezien. Ik had al lage verwachtingen, gezien de marketing van ze had ik al het idee dat het overhyped werd. Een beetje slap aftreksel van Pacific Rim gevoel kreeg ik bij het zien van de trailer. Ik wacht wel tot hij te downloaden is.. Eerstvolgende film die ik in de bios ga checken wordt denk ik X-men en Edge of tomorrow (ben er nog niet helemaal uit of die de moeite waard zijn) en over een paar maanden pas Transformers: Age of Extinction, Dawn of the Planet of the Apes, Jupiter Ascending (trailer zag er wel aardig uit) en Guardians of the Galaxy.

Heb gister ook de trailer van Transformers gezien, zag er vet uit ja! Staat ook zeker op mijn lijstje. Dawn of the Planet of the Apes natuurlijk ook. Edge of Tomorrow vond ik er een beetje gay uit zien. Maar heb dan ook een hekel aan tom cruise.

Heb gister ook de trailer van Transformers gezien, zag er vet uit ja! Staat ook zeker op mijn lijstje. Dawn of the Planet of the Apes natuurlijk ook. Edge of Tomorrow vond ik er een beetje gay uit zien. Maar heb dan ook een hekel aan tom cruise.
Haha ja herkenbaar.. Jack Reacher en Oblivion vond ik wel redelijke films, maar dat had ook meer te maken met cast, verhaal, CGI etc. Deze film lijkt een beetje ''Groundhog Day'', maar dan de actie variant met Tom Cruise :roflol: Ach ja we zien wel, eerst maar wat reviews afwachten, hetzelfde met X-men.

Fargo

Vond het echt een vrij middelmatige film, vaak zelfs saai en veel scenes die er niet te doen en zo. Snap die 8.2 op imdb dus ook niet. Mss zie ik iets over het hoofd ofzo. Zou hem max een 7 geven. Mss ooit over x aantal jaar nog eens opnieuw zien.

Edge of Tomorrow lijkt me maar niks, heb het gevoel de hele film al te kennen adhv de trailer. Dawn of the Planet of the Apes lijkt me wel vet, en Transformers en X-men sowieso zien. Misschien toch maar onbeperkt naar de bios aanschaffen voor 18 euro per maand.

Bro's Before Ho's

Ben zelf een totale hater van Nederlandse films, die New Kids etc was bagger, maar deze film was echt geweldig.. :D

8/10

Bro's Before Ho's

Ben zelf een totale hater van Nederlandse films, die New Kids etc was bagger, maar deze film was echt geweldig.. :D

8/10

Ik vind zelf de laatste jaren best goeie nl en belgische films die uitkomen maar ik vond de echte hunor ontbreken in de film kleine 6

Al die films gaan zo hard zuigen. Summer blockbusters, trek het echt niet.

Terug
Naar boven