AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gister naar X-men: Days of future past geweest, zeer goeie film met leuke referenties naar vorige X-men gerelateerde films. Bakken met actie!

1 pro tip als je hem gaat kijken: Marvel heeft de laaste scene dit keer echt NA de aftiteling gezet.. ****ing awkward als je daar 10 minuten langer voor moet blijven zitten in de bios!

**** ik was al weg :roflol:

WAT? Alsof ik bij iedere film blijf zitten omdat er misschien nog een scene komt.

In spoiler wat er in die scene gebeurde misschien?

WAT? Alsof ik bij iedere film blijf zitten omdat er misschien nog een scene komt.

In spoiler wat er in die scene gebeurde misschien?

Bij Marvel blijf ik ALTIJD zitten!! ALTIJD

weet je het zeker?
okay
Je ziet een mannetje of 500 bidden midden in Egypte, er vliegen giga stenen door de lucht die de piramide's maken. Eindigt bij een poppetje die dat dus allemaal regelt (zeg maar Magneto, maar dan van zand) terwijl hij aanbeden wordt als een god. Kan dus zijn dat we in de volgende film nog veel verder het verleden in gaan.

Gister naar X-men: Days of future past geweest, zeer goeie film met leuke referenties naar vorige X-men gerelateerde films. Bakken met actie!

1 pro tip als je hem gaat kijken: Marvel heeft de laaste scene dit keer echt NA de aftiteling gezet.. ****ing awkward als je daar 10 minuten langer voor moet blijven zitten in de bios!

Wtf bakken met actie :roflol:

Film duurde twee uur man, echt bizar weinig actie.

Bij Marvel blijf ik ALTIJD zitten!! ALTIJD

weet je het zeker?
okay
Je ziet een mannetje of 500 bidden midden in Egypte, er vliegen giga stenen door de lucht die de piramide's maken. Eindigt bij een poppetje die dat dus allemaal regelt (zeg maar Magneto, maar dan van zand) terwijl hij aanbeden wordt als een god. Kan dus zijn dat we in de volgende film nog veel verder het verleden in gaan.

Mm, voortaan ook maar doen haha.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Ieder zun mening :) Ik vond dat er genoeg actie in zat :rolleyes:

Ik ook hoor, had echt niet het idee dat er te weinig actie was of teveel sentimenteel gedoe.

Heb hem zelf nog niet gezien maar vind het jammer dat ze voor die crossover hebben gekozen.

Mm, voortaan ook maar doen haha.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Ik ook hoor, had echt niet het idee dat er te weinig actie was of teveel sentimenteel gedoe.

Er was inderdaad veel sentiment, vond dat er ook veel komedie in zat (als je de X-men cultuur en references snapt in ieder geval). Maar goed, ik vond het een goede mix

Is het de moeite waard om alle 3 de Godfathers te gaan kijken?

Duren namelijk best lang..

nummer 3 niet

Ok thanks :)

3 is een prima film, het probleem is dat je er met een verwachtingspatroon op afstapt van deel 1 en 2, wat het bij lange na niet haalt (maar de zijn ook uitzonderlijk goed).

Ik raad je aan alle 3 te kijken! Maar bekijk 3 wel met de wetenschap dat hij minder zal zijn dan 1 en 2.

3 is een prima film, het probleem is dat je er met een verwachtingspatroon op afstapt van deel 1 en 2, wat het bij lange na niet haalt (maar de zijn ook uitzonderlijk goed).

Ik raad je aan alle 3 te kijken! Maar bekijk 3 wel met de wetenschap dat hij minder zal zijn dan 1 en 2.

3 verdoet het perfecte einde van 2, niet aan beginnen dus, heeft totaal geen toegevoegde waarde uiteindelijk.

Waarom is tegenwoordig alles in de bios gewoon crap.

damn son, net voor de eerste keer The Godfather gezien, good stuff, morgen maar nummer 2 kijken

Non Stop : Leuke actiefilm, 'wie zou de badguy zijn theme ' 7/10
I' Frankenstein : Onzin film voor een avondje verstand op nul 4,5/10
In the Blood : Lekkere wraak / martial arts film met Gina Carano (heerlijke vrouw) 7,5/10

Terug
Naar boven