Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Cocaine Cowboys is imo toch wel een van de tofste docu's die ik ken. Persoonlijk ga ik voor een 9.

documentaires zijn wel leuk, maar ze hadden dit verhaal beter in een film gegoten, als je dan zoiets krijgt als Blow dan krijgt die van mij ook een 8,5-9/10

Attica! Attica! Geweldige film

NON - STOP

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toffe snelle actiefilm, die van het begin tot het eind ERG vermaakt!.
Film komt gauw op gang en houd er een lekkere vaart in, Liam neesen vooral, maar ook de andere acteurs zetten goed acteerwerk neer.
Het verhaal is dat Liam N. een air marshall is en dan plots berichtjes op zijn telefoon krijgt dat als hij geen 150 milj laat storten een X rekening dat dan om de 20 minuten iemand in het vliegtuig sterft!

Spannende film, en uiterst vermakelijk.

WEL zat er uiteindelijk wat niet kloppende dingen in het plot, mja, dat bederfde de fun niet.. maar logisch nee...

Aan het eind word er gezegt dat ze een landing gaan maken op een vliegveld en dat dat zover is van waar ze nu zijn, word niet gezegt dat het de eindlokatie is..
Maar na de landing/crash ziet het meisje gelijk haar vader.. Zijn ze dan toch bij de bestemming gekomen?

vervolgens vraagt Julianne Moore aan liam neeson.. waar zijn we geland?
Lekker logisch.. je gaat met het vliegtuig maar weet niet waar je heen gaaT?

En tja de reden van de dader.. was het nou het beveiligingspersoneel in het algemeen. maar waarom targette hij dan liam neeson dan toch zo persoonlijk?

Maar ondanks dat toch 7.5heb me er erg mee vermaakt... meer dan de ''standaard'actie film

JACK RYAN SHADOW RECRUIT

shadow-recruit-clip.png

wow wat een drol van een film! trailer zag er vet uit maar de film pfff.....
Slap standaard verhaal - check
Voorspelbaar - check
Verhaal is zo standaard als wat, man heeft een vriendin.. maar werkt undercover bij de CIA...
vriendin komt erachter gaat hem helpen in zijn missie.. raakt in gevaar.. word gered.. einde...
Opzich hoeft het niet erg te zijn zon standaard verhaal.. maar als de actie dan maar goed is, maar ook de actie is erg tegenvallend.. veel te traag opbouwend en het word nergens echt spannend of echt knallend....
Echt een inhoudloze film
3

NON - STOP

http://ohthatfilmblog.files.wordpress.com/2014/03/nonstop.jpg

Toffe snelle actiefilm, die van het begin tot het eind ERG vermaakt!.
Film komt gauw op gang en houd er een lekkere vaart in, Liam neesen vooral, maar ook de andere acteurs zetten goed acteerwerk neer.
Het verhaal is dat Liam N. een air marshall is en dan plots berichtjes op zijn telefoon krijgt dat als hij geen 150 milj laat storten een X rekening dat dan om de 20 minuten iemand in het vliegtuig sterft!

Spannende film, en uiterst vermakelijk.

WEL zat er uiteindelijk wat niet kloppende dingen in het plot, mja, dat bederfde de fun niet.. maar logisch nee...

Aan het eind word er gezegt dat ze een landing gaan maken op een vliegveld en dat dat zover is van waar ze nu zijn, word niet gezegt dat het de eindlokatie is..
Maar na de landing/crash ziet het meisje gelijk haar vader.. Zijn ze dan toch bij de bestemming gekomen?

vervolgens vraagt Julianne Moore aan liam neeson.. waar zijn we geland?
Lekker logisch.. je gaat met het vliegtuig maar weet niet waar je heen gaaT?

En tja de reden van de dader.. was het nou het beveiligingspersoneel in het algemeen. maar waarom targette hij dan liam neeson dan toch zo persoonlijk?

Maar ondanks dat toch 7.5heb me er erg mee vermaakt... meer dan de ''standaard'actie film

Ook gezien net, toffe film :D

Idd vaag, uiteindelijk zijn ze wel in Ijsland geland aangezien die reporter live vanuit Iceland was.

Ging er in het begin echt van uit dat die piloot erachter zat, maar dus niet. Altijd leuk van die films waarbij je elke keer denkt dat iemand de dader is:D

Ook gezien net, toffe film :D

Idd vaag, uiteindelijk zijn ze wel in Ijsland geland aangezien die reporter live vanuit Iceland was.

Ging er in het begin echt van uit dat die piloot erachter zat, maar dus niet. Altijd leuk van die films waarbij je elke keer denkt dat iemand de dader is:D

Ik heb de1e helft gedacht dat hij t zelf was in scene gezet haha

THAT AWKARD MOMENT

that_awkward_moment_ver3.jpg

Wat een tegenvallende film, ik had zin in een beetje flauwe film.. domme grappen.. lekker stom vermaak..
Maar deze film slaat alles mis, het faalt in een romantische film te zijn noch komedie noch american pie style film...
Verhaal is standaard en verloopt precies zoals je verwacht, echter zonder enige grappen of leuke momenten.
Verhaal gaat over 3 vrienden die relaties afzweren maar dan een leuke relatie krijgen...
Ronduit saai 3

Net Robin Hood gezien.
Wat een ongelooflijke zaadfilm, trailer zag er wel vet uit, maar het was gewoon 2uur lang drama gezeik, 0.5 uur vechten, waarvan het meeste ook bedroevend saai was.

0.1/10

TOSCAANSE BRUILOFT

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap niet dat ik deze film heb kunnen afkijken, ik snap überhaupt niet hoe je voor deze film naar de bios kan gaan.. Ik zou de bios uitgelopen zijn.
Voor de regisseur en de acteurs in deze film zou ik zeggen: einde carrière.. Want als je zon film als deze weet te regisseren of in te acteren zeg dat genoeg ..
Echt 1 van de slechtste films die ik ooit gezien heb.
het verhaal, het acteerwerk, alles was ongelooflijk slecht.....
Het verhaal is dat in Toscane allemaal huwelijken worden vertrokken...

De plaatjes en muziekjes zijn wel mooi, en ik denk dat de regisseur daar nog een puntje mee probeert te scoren want de rest is echt rampzalig...

dikke 1 troep

Vanavond X-Men, ik ben benieuwd!

SHORT TERM 12

http://www.klor.co.uk/wp-content/uploads/2013/10/short_term_12_quad.jpg

Sterke drama film, echt een aanrader!
Film gaat over een huis waar probleemjongeren terecht kunnen, in dat huis werkt een man en zijn vriendin en beide stoppen ze hun hart in het werk .. maar hebben zelf ook een moeilijke geschiedenis..
En dan komen er dingen van het verleden en heden bij elkaar....
Sterk acteerwerk, goeie sfeer, en aangrijpend..
ECht een aanrader 8

Sluit mij helemaal hier bij aan...

JACK RYAN SHADOW RECRUIT

http://cdn.sheknows.com/articles/2014/01/shadow-recruit-clip.png

wow wat een drol van een film! trailer zag er vet uit maar de film pfff.....
Slap standaard verhaal - check
Voorspelbaar - check
Verhaal is zo standaard als wat, man heeft een vriendin.. maar werkt undercover bij de CIA...
vriendin komt erachter gaat hem helpen in zijn missie.. raakt in gevaar.. word gered.. einde...
Opzich hoeft het niet erg te zijn zon standaard verhaal.. maar als de actie dan maar goed is, maar ook de actie is erg tegenvallend.. veel te traag opbouwend en het word nergens echt spannend of echt knallend....
Echt een inhoudloze film
3
Mee eens, op zich was de actie aardig, maar het verhaal was bagger..

The Lego Movie (2014)

Wel leuk gedaan. Ik had geen idee waar het verhaal over zou gaan, maar heeft me toch wel positief verrast van begin tot eind.

7,5/10

Bro's Before Ho's

Ben zelf een totale hater van Nederlandse films, die New Kids etc was bagger, maar deze film was echt geweldig.. :D

8/10

u serious?
Ik vond new kids turbo 100 x beter...
Ik had hoge verwachtingen van 'bro's before ho's maar vond het ontzettende bagger...

Cocaine Cowboys (2006)

In the 1980s, ruthless Colombian cocaine barons invaded Miami with a brand of violence unseen in this country since Prohibition-era Chicago - and it put the city on the map. "Cocaine Cowboys" is the true story of how Miami became the drug, murder and cash capital of the United States, told by the people who made it all happen.

7,5/10
documentaires over drugsmokkel altijd nice :D

Cocaine Cowboys is imo toch wel een van de tofste docu's die ik ken. Persoonlijk ga ik voor een 9.

Ik heb de 1080p yify + brrip afgehaald maar vind voor beide geen sub's!

Welke versie hebben jullie afgehaald en waar heb je de subs gevonden?

Gister naar X-men: Days of future past geweest, zeer goeie film met leuke referenties naar vorige X-men gerelateerde films. Bakken met actie!

1 pro tip als je hem gaat kijken: Marvel heeft de laaste scene dit keer echt NA de aftiteling gezet.. ****ing awkward als je daar 10 minuten langer voor moet blijven zitten in de bios!

Terug
Naar boven