MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Re: Groot film topic

ik heb voor kerst "A tale of two sisters" gekregen. Een koreaanse film. Echt een leuke en vooral spannende film. Ook een beetje eng.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402

marjon zei:

haha dat mag ook wel met zo'n filmposter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vond 'catch me if you can' beetje tegenvallen, heb em ooit in de bioscoop gezien maar nu was hij stukken minder.

Gisteren L4yer Cake gezien, echt een super vette film! Speelt zich af in de onderwereld van coke en E'dealers! Niet echt super veel actie maar het verhaal is echt super goed!!! MUST SEE!!!

CQ_Demolisher zei:
Team America gekeken. Haha prachtig. Meeste gasten hier kennen het wel, van de makers van Southpark maar dan met poppen(a la 'Thunderbirds') en niet geanimeerd

Had hem in de bioscoop ook al gezien, en hoe vaker je ernaar kijkt hoe meer je opvalt. Aanrader; als dit je soort humor is. Dakalaka Jihad.

Durka durka :D

paar ouwe films
badlands met martin sheen & sissey spacek (love that woman :lick:)
brief encounter (goeie film)
ran (ouwe japanse film, begreep er wel de balle van ???)
la haine (second edition 10 year bestaan) superfilm

nieuwe films
flightplan = k*tfilm met k*tverhaal

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.406

roxxe zei:
ran (ouwe japanse film, begreep er wel de balle van ???)
damn waar halen jullie die films toch vandaan, deze zoek ik ook al tijden.
(is van Kurosawa)

overigens The Assassination of Richard Nixon gezien.
Was zeker wel een aardige film! Totaal niet wat je er van verwacht, hoezo misleidende titel!?

Sean Penn is zeer overtuigend in een rol als '****-up who can't live up to the american dream.'

7/10

Red Eye gezien, viel me erg mee. Het is op het einde wel van dik hout zaagt men planken, maar het gedeelte in het vliegtuig is zeer onderhoudend. Rachel McAdams is daarbij ook nog een aangename verschijning.

7/10.

Kingkong: Mjah, geweldig gewoon! Soms wel een beetje te ge-animeerd, maar echt geweldig!

9/10

Lord of wars Gewoon een erg goede film.. 8/10

War of the world Tja.. leuke film. Alleen erg voorspellend en niets nieuws 6/10

Shaun of the Dead Voor de 10e keer al gezien! Deze is zooo grappig :roflol: Gewoon een must-see

9/10

KaLe zei:
Shaun of the Dead Voor de 10e keer al gezien! Deze is zooo grappig :roflol: Gewoon een must-see

9/10

Vind ik ook! Het grappigste vind ik dat droge stukje in de tuin waar die dikke een foto wil maken terwijl die andere gozer onder een zombie ligt :roflol:

Corazon zei:
Vind ik ook! Het grappigste vind ik dat droge stukje in de tuin waar die dikke een foto wil maken terwijl die andere gozer onder een zombie ligt :roflol:

hahaha ja!

"Look at her..! She's so ****ing drunk, hahahahaha".

En dan die gezichten als die zombie op die buis lazerd. :roflol:

Ben net klaar met "the skeleton key"! Een film waar er al zoveel van zijn! Niet slecht, maar er zijn gewoon echt teveel van deze films! Toch nog een 7 voor het verhaal!

Maar zoals al eerder vermeld heb ik vorige week gezien:

L4YER CAKE

Echt een vet verhaal!!!

9 degrees of separation met Will Smith - 8.5/10, superfilm
Bulworth 8.5/10 - ook een aanrader

Sin City en Layer Cake gekeken..allebei leuk - sin city woa wat een cast! en Layer Cake was cool, maar de nieuwe james bond heeft zo'n nazi kop! haha.
wel leuke film, vooral naar het einde toe - en ik zag het einde waarin hij doodgeschoten wordt door dat sulletje..aaaah vervelend :)

ZoutZak zei:
damn waar halen jullie die films toch vandaan, deze zoek ik ook al tijden.
(is van Kurosawa)

overigens The Assassination of Richard Nixon gezien.
Was zeker wel een aardige film! Totaal niet wat je er van verwacht, hoezo misleidende titel!?

Sean Penn is zeer overtuigend in een rol als '****-up who can't live up to the american dream.'

7/10

Hehe Ran is lastig te vinden, had hem vorig jaar gezien - beamer formaat - bij het pastoraat van de Vrije Universiteit in Adam..lange zit hoor haha!

King Kong ook gezien, puur spektakel en zeker waar voor je geld als je die film in de bioscoop gaat zien. Jackson heeft goed geleerd om een film op te bouwen, King Kong verveeld eigenlijk nergens.

9/10

Mr. B.I.G. zei:
Ben net klaar met "the skeleton key"! Een film waar er al zoveel van zijn! Niet slecht, maar er zijn gewoon echt teveel van deze films! Toch nog een 7 voor het verhaal!

Maar zoals al eerder vermeld heb ik vorige week gezien:

L4YER CAKE

Echt een vet verhaal!!!

l4yer cake ook laatst gezien, echt wel een lache film. Al die films in die 'Lock, stock and 2 smoking barrels' sT vind ik erg vet. Viel me zeker niet tegen die film.8/10

Gister ook Saw 2 maar even gekeken, vond er niet veel aan. Het uitmelken is begonnen.... Ik vond deel 1 echt stukken beter. Al kan je niet als nadeel noemen dat de film voorspelbaar is, dat allerminst. 6/10

EricR zei:
King Kong ook gezien, puur spektakel en zeker waar voor je geld als je die film in de bioscoop gaat zien. Jackson heeft goed geleerd om een film op te bouwen, King Kong verveeld eigenlijk nergens.

9/10

Het mooie is dat een hoop stukken te langdradig worden... Die tijd hadden ze beter kunnen gebruiken met het vervoer van kingkong. Wel knap dat ze een tonnen aan gorilla in een roeibootje vervoerd hebben naar het schip. Schip kon namelijk niet aan wal komen :roflol:

Ach.. dat zijn dingen achteraf. Toch superfilmpie!

Guido20 zei:
l4yer cake ook laatst gezien, echt wel een lache film. Al die films in die 'Lock, stock and 2 smoking barrels' sT vind ik erg vet. Viel me zeker niet tegen die film.8/10

Gister ook Saw 2 maar even gekeken, vond er niet veel aan. Het uitmelken is begonnen.... Ik vond deel 1 echt stukken beter. Al kan je niet als nadeel noemen dat de film voorspelbaar is, dat allerminst. 6/10

ik vond saw 2 stukken beter dan de 1: er was meer actie waar ik deel nogal saai vond, ook het verhaal was supergoed gevonden volledig onvoorspelbaar en wat een twist. Maar ja smaken verschillen :)

Ssst! Het plot van Saw II nog niet verraden. Ga hem deze week kijken.

Jackie Brown gekeken, niet verwacht maar vond het een goede film. Goede en interessante verhaal lijn. 7,5/10

Fear and Loathing: Las Vegas gekeken: Het leven van een junk, had van mij uit wat realistischer ala Trainspotting gemogen. Zaten wel leuke momenten in. 6:10

Bang Rajan gezien, Thaise film over de inval van Burmezen in Siam. 1 dorp verzet zich hevig tegen de Burmezen, Bang Rajan. De hoofdstad Ayuthaya zal later nog vallen, maar de dorpelingen van Bang Rajan vechten door tot de laatste man. Goede film met aan het eind een waar slagveld.

8/10

Terug
Naar boven