Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marjon zei:
CQ_Demolisher zei:Team America gekeken. Haha prachtig. Meeste gasten hier kennen het wel, van de makers van Southpark maar dan met poppen(a la 'Thunderbirds') en niet geanimeerd
Had hem in de bioscoop ook al gezien, en hoe vaker je ernaar kijkt hoe meer je opvalt. Aanrader; als dit je soort humor is. Dakalaka Jihad.

damn waar halen jullie die films toch vandaan, deze zoek ik ook al tijden.roxxe zei:ran (ouwe japanse film, begreep er wel de balle van)
Gewoon een must-seeKaLe zei:Shaun of the Dead Voor de 10e keer al gezien! Deze is zooo grappigGewoon een must-see
9/10

Corazon zei:Vind ik ook! Het grappigste vind ik dat droge stukje in de tuin waar die dikke een foto wil maken terwijl die andere gozer onder een zombie ligt![]()

ZoutZak zei:damn waar halen jullie die films toch vandaan, deze zoek ik ook al tijden.
(is van Kurosawa)
overigens The Assassination of Richard Nixon gezien.
Was zeker wel een aardige film! Totaal niet wat je er van verwacht, hoezo misleidende titel!?
Sean Penn is zeer overtuigend in een rol als '****-up who can't live up to the american dream.'
7/10
Mr. B.I.G. zei:Ben net klaar met "the skeleton key"! Een film waar er al zoveel van zijn! Niet slecht, maar er zijn gewoon echt teveel van deze films! Toch nog een 7 voor het verhaal!
Maar zoals al eerder vermeld heb ik vorige week gezien:
L4YER CAKE
Echt een vet verhaal!!!
EricR zei:King Kong ook gezien, puur spektakel en zeker waar voor je geld als je die film in de bioscoop gaat zien. Jackson heeft goed geleerd om een film op te bouwen, King Kong verveeld eigenlijk nergens.
9/10
Guido20 zei:l4yer cake ook laatst gezien, echt wel een lache film. Al die films in die 'Lock, stock and 2 smoking barrels' sT vind ik erg vet. Viel me zeker niet tegen die film.8/10
Gister ook Saw 2 maar even gekeken, vond er niet veel aan. Het uitmelken is begonnen.... Ik vond deel 1 echt stukken beter. Al kan je niet als nadeel noemen dat de film voorspelbaar is, dat allerminst. 6/10