XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

TheRaid2_MPAA_030714.jpg

Vond hem iets minder dan deel 1, vooral omdat ie gewoon te lang duurt.
Maar de gevechten en choreografie zijn echt epic. Geen overdreven stunts met onzichtbare touwen maar gewoon keiharde, realistische martial arts.
Echt een must voor de liefhebber!

8,5/10

DEAD SNOW 2

http://www.dismemberedmedia.com/wp-content/uploads/2014/02/Dead-Snow-04-copy.jpg

Wat een geweldige unieke film!, Ik vond deel 1 goed.. Maar - en dit zie je niet vaak, dit deel is NOG beter dan deel 1 dit is echt een topper.
Om dit deel te begrijpen hoef je deel 1 niet perse gezien te hebben, wel speelt het zich exact na deel 1.. dus het is wel leuker deel 1 eerst gezien te hebben (maar je mist niet perse iets want alles word toch duidelijk uitgelegd)

Het verhaal is dat 1 man ontsnapt van de nazi zombies, en de zombies nu een grote stad op oog hebben om te veroveren.. En hij gaat samen met de zombie squad ze bevechten!
De film is een heerlijke combo van horror en komedie en heerlijke smerige (geen extreme shit ofzo) scenes... heb echt een aantal keren had moeten lachen
Ook het acteerwerk is prima, en de algehele sfeer in de film is gewoon heerlijk.
Echt een topper en dikke aanrader
8.5

Ik had de eerste al gezien en ik vond hem best leuk. Ik ben eens benieuwd naar het tweede deel, bedankt voor de tip :)

DEAD SNOW 2

http://www.dismemberedmedia.com/wp-content/uploads/2014/02/Dead-Snow-04-copy.jpg

Wat een geweldige unieke film!, Ik vond deel 1 goed.. Maar - en dit zie je niet vaak, dit deel is NOG beter dan deel 1 dit is echt een topper.
Om dit deel te begrijpen hoef je deel 1 niet perse gezien te hebben, wel speelt het zich exact na deel 1.. dus het is wel leuker deel 1 eerst gezien te hebben (maar je mist niet perse iets want alles word toch duidelijk uitgelegd)

Het verhaal is dat 1 man ontsnapt van de nazi zombies, en de zombies nu een grote stad op oog hebben om te veroveren.. En hij gaat samen met de zombie squad ze bevechten!
De film is een heerlijke combo van horror en komedie en heerlijke smerige (geen extreme shit ofzo) scenes... heb echt een aantal keren had moeten lachen
Ook het acteerwerk is prima, en de algehele sfeer in de film is gewoon heerlijk.
Echt een topper en dikke aanrader
8.5

Thanks voor de tip, zo te zien ben je ook lid van MovieMeter, kwam dezelfde review tegen. ;)

Transendence.

Ellenlange drama, duurt 1.20 uur voor er actie in de tent komt, en het is vrij voorspelbaar

Een 6/10 voor de special effects, die waren wel prima

Iemand nog een goeie tip voor vanavond? Comedy of Thriller of iets.

Heb btw There Will Be Blood en Dallas Buyers Club op mn schijf staan, zijn die aan te raden? Ook al ben ik niet zo'n drama fan.

Heb btw There Will Be Blood en Dallas Buyers Club op mn schijf staan, zijn die aan te raden? Ook al ben ik niet zo'n drama fan.

Ja zijn beide top films. DBC vorige week gekeken, die Matthew McConanuughhjey is een top acteur. The Lincoln Lawyer is ook van hem en een aanrader

NEBRASKA

1010757_nl_nebraska_1392633742140.jpg

Goed/redelijk, de film heeft een aantal leuke en speciale momenten en doet een aantal dingen erg sterk.. Maar weet uiteindelijk in het geheel NET niet helemaal genoeg te pakken en heeft soms net teveel lege, kale en saaie momenten.

De film gaat over een oude man die denkt 1miljoen te hebben gewonnen en gaat dan met zijn zoon op ''roadtrip'' om zo zijn geld halen, en maakt zo onderweg wat mee.

De film geeft een leuke kijk op wat er kan gebeuren als je zoveel geld wilt, hoe anderen reageren, maar ook wat de droom van zon oude man kan zijn..
Het is wel een trage film, maar dat hoeft niet erg te zijn.. want daardoor kunnen de mooie momenten er beter uitkomen, maar wat jammer is dat er ook trage gedeeltes zijnn die echt gewoon ronduit saai zijn... en dus weet de film zijn kracht nietvast te houden helaas en is het niet de topper die het had kunnen wezen
Acteerwerk isprima, sfeer ook, zwart/witte geeft een leuk sfeer effect aan de film.
Maar overal, gewoon een goeie film.. leuk om te zien, maar niet de topper waar ik het over 2 weken nog over heb
7

Dallas Buyers Club vond ik erg goed beter dan ik verwachte, wel een aanrader.

There Will Be Blood vond ik redelijk, was beetje te traag ook.

Gister Horrible Bosses gezien, was een leuke comedy :D

Bad Neighbours
Wat een kutfilm zeg, echt tenenkrommend...halverwege uitgezet.

TRACKS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Redelijk... maar had er meer van verwacht. Film gaat over een vrouw die bestuit een tocht door de woestijn te maken alleen met haar hond en kamelen. De omgeving is mooi gefilmd, maar toch miste er wat in de film.. miste de echte ''ontberingen'' en dan hoeft t niet gelijk zo extreem dramatisch amerikaans.. maar in deze film was het allemaal vrij traag.. en ontbrak de spanning, ook vond ik de band met de hoofdrolspeelster ontbreken.. en met de mensen die ze ontmoette vond ik nou niet geloofwaardig overkomen.
Toch ondanks dat dit negatief klinkt heb ik me wel aardig vermaakt, voor een regenachtige dag waard te zien anders laten shieten

6je

Metro Manila (2013)

Goed verhaal, het zou zo waargebeurd kunnen zijn.
Goed geacteerd en een sterk einde.

IMDB rating 7,5
Eigen rating 8,5

Zat bijna te janken hier

Transcendence-Poster.jpg

Hele matige thriller/SF film.. Echt heel spannend werd het helaas nergens..
En ook ondanks de vrij goeie cast (zoals Johnny depp) weet het niet helemaal te overtuigen, maar als hij er niet in had gespeeld had de film helemaal geflopt.. want nu ga je (zoals ik) deze film toch kijken vanwege hem en hoop je op een goeie film.. maar dan kom je bedrogen uit.
het gaat over dat depp werkt / onderzoekt naar kunstmatige intelegentie..
en dan als hij dood gaat een soort virtueel verder leeft maar dan......

Echt een hele matige film, was blij dat hij afgelopen was, echt geen bioscoopbezoek waard
2.5* voor de cast

Noah, matige film trailer had me meer doen verwachten.

Elysium, matige film.

Terug
Naar boven