XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

A Million Ways to Die in the West (2014)

Ik had niet echt hoge verwachtingen, hoorde/las overal dat hij erg tegenviel. Enige wat ik vooraf had gezien was de trailer, en die was best slecht door al zoveel oneliners erin te gooien. Aardige cast, beetje corny, af en toe droge/grove humor (Family Guy niveau), maar heb mij wel vermaakt.

6/10

De cameo's waren ook wel leuk gedaan, o.a. Ryan Reynolds (soort van figurant), Jamie Fox (als Django) en die doctor uit Back to the Future films.

http://www.thatsreallypossible.com/wp-content/uploads/2013/04/Transcendence-Poster.jpg

Hele matige thriller/SF film.. Echt heel spannend werd het helaas nergens..
En ook ondanks de vrij goeie cast (zoals Johnny depp) weet het niet helemaal te overtuigen, maar als hij er niet in had gespeeld had de film helemaal geflopt.. want nu ga je (zoals ik) deze film toch kijken vanwege hem en hoop je op een goeie film.. maar dan kom je bedrogen uit.
het gaat over dat depp werkt / onderzoekt naar kunstmatige intelegentie..
en dan als hij dood gaat een soort virtueel verder leeft maar dan......

Echt een hele matige film, was blij dat hij afgelopen was, echt geen bioscoopbezoek waard
2.5* voor de cast
Kan me hier volledig in vinden, vond hem ook echt kut.

Noah

0/10
Wat een ongelooflijke kutfilm, dat ze dit aan het publiek durfde te vertonen zeg, godver de godver

Heeft er iemand een goeie torrent link naar Dallas Buyers Club voor me? liefst 720p :)

Laatste 10-15 min van Noah waren echt heel slecht geschreven. Wat ik met name slecht vond, waren de vage tijdssprongen. Obviously zitten ze langer als 9 maanden op de Ark, maar alles voor en achteraf was nogal vaag, vooral als je in de Bijbelverhalen leest dat Noah 500-600 jaar of zo werd? 5/10 met het verstand op 0 en geen verwachtingen vooraf...

Ik had Transcendence al gedownload, maar gelijk maar verwijderd na de reacties hier :roflol:

echt waardeloze films laatste tijd, nog iemand een tip voor een goeie recente film?

NOAH

noah-banner222.jpg

Vind deze film echt de tegenvaller van het jaar, had de trailer gezien en dacht echt wow... maar hoe d efilm echt is....
Het verhaal klopt ook voor geen meter/lijkt totaal niet op het bijbelse verhaal.

Het gaat inderdaad over de ark van noah.. maar de dingen eromheen kloppen gewoon niet en zijn gewoon vaag en rommelig.
en in de film is noah gewoon een grote lul en de man die bijna je kind vermoord vergeef je ja right..

het enige wat de film goed doet is dat het er mooi uit ziet.. voorderest.....
6- voor de looks

Jack ryan shadow recruit, wel aardig

Lone Survivor

o-LONE-SURVIVOR-TRAILER-570.jpg

7 / 10

Zou een meer realistische actie/oorlog film moeten zijn en daar ben ik het deels wel mee eens. Sommige stukjes nog iets te cliché en onrealistisch om mij volledig te overtuigen maar zeker stukken beter dan je doorsnee special ops film. Is gebaseerd op een waargebeurd verhaal en daar wordt altijd het e.e.a. aan gesleuteld om het nog een beetje film waardig te krijgen. Helaas verraad de titel en de intro al wie het gaat halen en wie niet maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik vond Noah gewoon goed... Maar over smaak valt niet echt te twisten :D

LABOR DAY

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Redelijk/matig, De film begint sterk.. maar zwakt daarna af.. EN word in mijn ogen een beetje erg onrealistisch.
Het verhaal gaat over een jongen die alleen met zn moeder woont.. Op een dag worden ze gedwongen een vreemde man een lift te geven, dat blijkt een onsnapte crimineel en dan...

het is allemaal erg onrealistisch, eerst crimineel, en ze bedreigen en vervolgens poeslief een relatie met ze beginnen, en alles voor ze doen
ook is de spanning na het begin weg en lijkt het meer op een lichte drama film... De acteerprestaties waren opzich wel goed...

Maar overal vermakelijk, maar toch had er meer ingezeten.

6je voor een regenachtige dag wel ok

Kom net terug van de Transformers! 2 uur 45 minuten zijn zo om! Erg gave film, veel actie zoals we van Michael Bay gewend zijn.

8/10 ook voor de mega goede graphics!

maar het verhaal is ruk, toch?

Terug
Naar boven