XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Wat vond je van deel 1 en 2?

er zijn al 3 delen:)

NOAH

http://www.joblo.com/newsimages1/noah-banner222.jpg
Vind deze film echt de tegenvaller van het jaar, had de trailer gezien en dacht echt wow... maar hoe d efilm echt is....
Het verhaal klopt ook voor geen meter/lijkt totaal niet op het bijbelse verhaal.

Het gaat inderdaad over de ark van noah.. maar de dingen eromheen kloppen gewoon niet en zijn gewoon vaag en rommelig.
en in de film is noah gewoon een grote lul en de man die bijna je kind vermoord vergeef je ja right..

het enige wat de film goed doet is dat het er mooi uit ziet.. voorderest.....
6- voor de looks

lol snap die kritiek niet, hoe lang is dat verhaal in de bijbel, drie miezerige bladzijden? laat in elk geval genoeg ruimte voor extra plotvulling en interpretatie.

sabotage_ver6_xlg.jpg

Sabotage

Matige actiefilm. Erg irritante personages, vooral het 'vrouwelijke' personage was ik al snel beu.
Verhaal is vrij standaard, plotwendingen slaan nergens op.

5/10 omdat het Arnold is.

Laatst Transcendence gekeken. De special effects waren nice, maar ze hadden beter wat mensen kunnen raadplegen die ook echt verstand hadden van AI of überhaupt iets van computers want er zaten echt dingen in die nergens op sloegen.
die self aware AI gaat ook ineens vol debiel en dan is de film klaar

6/10 vanwege het onderwerp en production value maar erg storend voor iemand die er ook maar een beetje verstand van heeft. Ik snap dat je soms de waarheid een beetje moet verdraaien voor het verhaal maar ging wel redelijk ver hier :o.

Trancendence geen aanrader dan? Hoe is het verhaal uiteindelijk neergezet?

Maleficent- Angelina Jolie

Leuk!

Kom net terug van de Transformers! 2 uur 45 minuten zijn zo om! Erg gave film, veel actie zoals we van Michael Bay gewend zijn.

8/10 ook voor de mega goede graphics!

Zo om ???
Wat een zit man, en ja actie effecten :thumbs:
Maar waarom kwam ik niet voldaan de zaal uit dan?

Toen Mark de opmerking maakte: Ooooh the 'teen' part makes it better??!!
Ik naar me maat: HELL YEAH!!! :p

En ik dacht dat ik ze in me jeugd allemaal wel gezien had, maar lockdown ???
En Galvatron was echt slecht, wat hadden ze daar al veel uit kunnen halen zeg!

7

Trancendence geen aanrader dan? Hoe is het verhaal uiteindelijk neergezet?

Maleficent- Angelina Jolie

Leuk!

Nee echt een kutfilm, je kan je tijd beter besteden.

Gister Rise of the Planet of the Apes gezien.

Best geinige film, vooral zeer mooie special effect (die apen zijn srs net echt)
Verhaal is soms iets sloom, maar best prima.

8/10

Kan niet wachten op het vervolg :D

Vreemd dat ie dan toch een 8.1 scoort.

IMDB is in mijn ogen behoorlijk onbetrouwbaar, grote producties (en zeker animatiefilms) krijgen bijna auto een hoog cijfer lijkt het wel. Ik ben totaal niet eens met een 8.1, maar wie ben ik :)

Om je idee te geven wat bij mij hoog scoort:

12 Years a Slave
I Am Legend
The Attack (2012)
Teddy Bear
De Behandeling
The Wolf of Wall Street
Prisoners
Titanic
Dallas Buyers Club
Oblivion
The Place Beyond the Pines
Cidade de Deus
District 9
Blackfish
The Greatest Movie Ever Sold
Side by Side
Puncture
Lone Survivor
Her

Dit zijn dan wel films die ik vrij recentelijk heb gezien, ik houd mijn imdb ratings pas 2 jaar bij :)

sabotage_ver6_xlg.jpg

Sabotage

Matige actiefilm. Erg irritante personages, vooral het 'vrouwelijke' personage was ik al snel beu.
Verhaal is vrij standaard, plotwendingen slaan nergens op.

5/10 omdat het Arnold is.

Hmm, mee eens. Veel actie, spanning en geweld, maar het verhaal zelf is verre van origineel. Die plot twists zijn erg slecht geschreven, niet echt shocking of zo..

IMDB is in mijn ogen behoorlijk onbetrouwbaar, grote producties (en zeker animatiefilms) krijgen bijna auto een hoog cijfer lijkt het wel. Ik ben totaal niet eens met een 8.1, maar wie ben ik :)

Om je idee te geven wat bij mij hoog scoort:

12 Years a Slave
I Am Legend
The Attack (2012)
Teddy Bear
De Behandeling
The Wolf of Wall Street
Prisoners
Titanic
Dallas Buyers Club
Oblivion
The Place Beyond the Pines
Cidade de Deus
District 9
Blackfish
The Greatest Movie Ever Sold
Side by Side
Puncture
Lone Survivor
Her

Dit zijn dan wel films die ik vrij recentelijk heb gezien, ik houd mijn imdb ratings pas 2 jaar bij :)

Thanks, ff gezocht op Teddy Bear, kende daar wel een youtube filmpje van, maar wist niet dat daar een hele film van was, gelijk maar ff downloaden. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vannacht op het werk Bro's before Ho's gezien. Wat een gare film zeg, niet normaal. Maar wel stuk gelachen, een echte nachtdienstfilm. 6,5/10

Iemand een link naar Teddy Bear, ben hem al een tijdje aan het zoeken zonder resultaat ???

Movies_Need_for_Speed_movie_poster_054812_.jpg

Redelijk en ook echt niet meer dan dat. Film is opzich wel vermakelijk om een keertje gezien te hebben maar is ECHT een 13 in een dozijn film, doet niet nieuws, en is zo voorspelbaar als ik weet niet wat.

Verhaal gaat over een monteur/coureur die word ''opgelicht'' door een zakenman en dan na zijn tijd te hebben gezeten wraak wilt nemen doormiddel van een grote speciale race..
En natuurlijk komt er ook een mooie vrouw bij kijken..
Tja gewoon wat snelle races mooie plaatjes, maar inhoudelijk totaal leeg en TE voorspelbaar.. en ook word er nergens een gevoel van ''spanning'' gecreeerd
Ondanks dat geinig om even te zien, maar ook weer om snel te vergete
5.5

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brick Mansions

Remake van Banlieue 13 met Pauk Walker en David Belle(speelt ook in B13)

7/10 voor de actie scenes (free run is erg vet gedaan)

13 sins

jE moet geen topfilm verwachten, maar wel een film die gewoon goed is en erg vermakelijk is!!!
Het begin is erg sterk en tof, het is alleen jammer dat de laatste 20 minuten het verhaal een andere wending neemt en drastisch minder word.. Wat echt jammer is, waardoor je op het eind toch nog met vragen blijft zitten.. Jammer.. Regisseur weet wat goeds neer te zetten maar het dan toch niet goed te eindigen...

Ondanks dat heb ik me toch erg vermaakt met de film en vind het een aanrader, op zich goed acteerwerk en lekkere spannende sfeer.

Verhaal gaat over een man die krijgt een telefoontje... als hij een ''opdracht'' voltooid krijgt hij geld.. en des te meer opdrachten hij voltooid des te meer geld hij krijgt... MAAR als hij er 1 faalt verliest hij alles..

6.5

Terug
Naar boven